1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Demo] Testdrive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door bubu, 8 mei 2006.

1. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nergens last van raceliefhebbers vinden dit denk ik wel een goede game.

2. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lach me zoooo rot, net gespeeld bij een vriend met een normale tv, dat zag er echt niet uit! te lelijk voor worden, hij geloofde niet dat deze game zoooooo mooi is met een hdtv, toen hij bij mij thuis kwam schrok hij zich rot hoe het erop een hdtv uitzach!

3. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ligt er ook aan wat voor 'normale' TV je hebt en wat voor kabel je gebruikt.

4. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik denk echte race liefhebbers niet... Misschien mensen die houden van een potje arcade beuken en over de top physics:)

5. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in ja.
    Maar zelfs op een HD is het lelijk........

Maarja het is nog een demo.
    Maar verwacht wel dat het niks word:cool:

Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  6. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    Grappig spel .. jammer van die demo timer shit .. ;|

of ik er de volle pond voor betaal kweet ut nie :)

7. Nusalaut

Nusalaut Dark Hadou!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de game best vet,kreeg net een bekeuring van 150 $ van een blonde politie agente :9
    Alleen heb ik de game pas 2 x de volledige 15 min. weten te spelen,voor de rest loopt tie alleen maar vast,word er helemaal gestoord van,dit kan nooit goed zijn voor mn 360 elke x aan en uit.
    Dus geef mij maar snel die demo's van Lost Planet (deze gaat rocken) en Moto GP. (als Moto GP liefhebber hoop ik eindelijk een goede Moto GP game te mogen spelen,zn voor gangers zuigen aan alle kanten)

8. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het alleen in-car fijn racen, en de enorme vrijheid in het spel, moet ik een beetje denken aan oblivion

9. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook (die vastlopers), Ligt dat aan mn box of TD?

10. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Test drive, want bijna iedereen heeft er last van

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, kutzooi...

12. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    So do I, heb net een nieuwe xbox gekregen. best jammer dat hij gelijk vastloopt. :'-(

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha ja :). Mijn xbox is ook al maanden niet meer vast gelopen en nu loopt hij ook weer voor het eerst vast :mad:

14. bubu

bubu Guest

Idd hier slaat die demo ook vaak vast tog jmmr best vette game vind ik

Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2006
  15. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is ie ook 1 keer vastgelopen, toen ik de ramen ongeveer 100 keer open en dicht aan het doen was (ontiegelijk snel) Ener ineens een text in beeld kwam over hoe handig het zou zijn als je wist hoe je de map moet gebruiken, toen liep hij vast ja :D

En ja, ramen open en dicht doen is verdomd verslaven. Die alarm lampen aan de voorkant gaan nergens over, alsof ik er tijd voor heb om dat te doen (of uberhaupt wíl doen). Vind het ook jammer dat je je lampen nog niet aan/uit kunt doen, of de knipperlichten kan bedienen:eek:

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.444
    Demo 10 minuten gespeeld. Grafisch (geen HD beeld) blaast het spel me niet echt weg. Er is wel veel vrijheid dat wel (je kunt gewoon de grasheuvels inrijden als je dat wilt). Leuke world details zoals zoemende insecten, overvliegende vogels en vliegtuigen. Ik vond de framerate niet echt optimaal. De heftige blur kon de minimale stotteringen (+ popup) niet echt goed verbergen. Een proces verbaal krijgen is in dit spel ontzettend saai; je ziet een scherm met je fee-hoogte en dat is het dan. Jammer, geen Hot Persuit achtervolgingen dus. Daarna liep de demo vast. Ik heb 'em daarna meteen van de Xbox afgegooid en eigenlijk niet meer aan het spel gedacht. :{

Ik hoop dat de Lost Planet demo mij wat meer gaat overtuigen.

17. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    geen vastlopers en tegen anderen online gespeelt ook dat was wel heel cool, alleen grapix vallen tegen die kut pop up irriteer ik me mateloos aan , maar voor de rest aardige game

18. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij de jows ben die ik denk:p van partyflock, heb je een corrado..
    En kan je die bak vergelijken met de auto`s van de game??? ( in vergelijking is dat een fiAT panda) haha wat een grap...
    heb er zelf ook een gehad maar durf hem zekers niet te vergelijken met een gallardo, mustang shelby of lotus van de demo, (vind de demo/game ruk maar toch)

19. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag?

Gaat gaat de tijd ook realtime mee met Hawaii.

Of kun je in ieder geval ook in de nacht rijden??

20. bubu

bubu Guest

Idd alleen dit raced fijn de rest is kk ziet er btw ook veel mooier uit als je in de auto zit.

Deel Deze Pagina