1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Demo] Testdrive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door bubu, 8 mei 2006.

  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen... echt compleet anders...
     
  2. boertjes

    boertjes Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb testdrive dus ook gedownload...grafisch vind ik em echt super. Alleen de besturing is kinderlijk eenvoudig...(voor degene die o.a. PGR 3 gewend zijn)
     
  3. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de besturing echt heel iritant, want het duurt lang voordat de auto naar links of rechts beweegt. De Gallardo in PGR3 reageerde toch echt een stuk directer! Vanderest was de game opzicht wel cool, alleen ik weet niet echt wat ik ervan moet verwachten, dus de demo opzichzelf heeft bij mij zn werk niet goed gedaan
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep de game bij mij ook niet veel goed gedaan. Had er veel van verwacht, en dat de besturing echt het hele spel verpest vind ik jammer. Heb geen HDTV en het ziet er ook nog niet super uit, okee wel mooi maar niet dat je zegt van ''WTF, bruut!! \o/'' :+.

    Maarja de game is ook nog in ontwikkeling en ik denk dat ze veel tips krijgen van dat de gameplay echt beroerd is en dat ze daar dus aan gaan werken.
     
  5. boertjes

    boertjes Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik zie wel zodra die uit is....miss dat ik em nog koop maar dan moet het wel wat beter worden dan wat het nu is
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hierover wil ik eigenlijk wel een opmerking maken, want meer mensen zeggen "ach ja hij is nog in ontwikkeling".

    Ik vind dit zo'n rare beslissing van een software bedrijf. Waarom zou je een demo uitbrengen met veel foutjes, bugs, (nog) tegenvallende graphics, lockups etc en daarna wordt de disclaimer erbij gezet: "de game is nog wel in ontwikkeling, DUS HET WORDT ZEKER BETER."

    Waarom dan niet langer wachten tot een later stadium en een demo afleveren van een final build? Op die manier worden mensen toch op een veel effectievere (en enthousiasmerende) manier in contact gebracht met je eigen product? Door een demo van een halfgebakken product hals over kop uit te brengen riskeer je klanten kwijt te raken. Ik in ieder geval ben nu minder enthousiast over TDU en dat komt mede door (dat vind ik dan) deze zwakke demo. En tja, dat is dus weer een potentiele koper minder.

    Zijn de makers dan zo trots op hun product dat ze het vroegtijdig willen laten zien? Ik had ze liever even zien wachten. Of is de bovenstaande disclaimer gewoon bullshit en is deze demo een representatieve versie van het eindproduct? Want dat kan natuurlijk ook nog....

    Zifnap

    EDIT: Ooh, het kan natuurlijk ook zijn dat wij als veredelde BETA-testers gebruikt (lees: misbruikt) worden. :{
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  7. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    besturing is gewoon wennen (net als dat met need for speed het geval is)
    je moet inderdaad meer remmen anders haal je het niet (best logisch toch)

    graphics zien er gewoon goed uit en je moet niet vergeten dat dit een demo is die dus sterk gecomprimeerd is anders was ie zeker het dubbele aan grootte geweest.

    ik vind de game echt top en een maat van mij ook dus het aantal potentiele kopers zal wel gelijk blijven imo
     
  8. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    daarom laten ze dus gewoon volk niet naar de E3... Men is niet kritisch genoeg en trekt te rap conclusies
     
  9. deefnl

    deefnl addicted

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen vergelijk een volledig andere game niet met pgr .Het is een andere game .De besturing is makkelijk te begrijpen maar moeilijk onder de knie te krijgen .En hebben jullie ook eens andere autos geprobeert de lambo is moeilijker als bv de exige
     

Deel Deze Pagina