Hierover wil ik eigenlijk wel een opmerking maken, want meer mensen zeggen "ach ja hij is nog in ontwikkeling".
Ik vind dit zo'n rare beslissing van een software bedrijf. Waarom zou je een demo uitbrengen met veel foutjes, bugs, (nog) tegenvallende graphics, lockups etc en daarna wordt de disclaimer erbij gezet: "de game is nog wel in ontwikkeling, DUS HET WORDT ZEKER BETER."
Waarom dan niet langer wachten tot een later stadium en een demo afleveren van een final build? Op die manier worden mensen toch op een veel effectievere (en enthousiasmerende) manier in contact gebracht met je eigen product? Door een demo van een halfgebakken product hals over kop uit te brengen riskeer je klanten kwijt te raken. Ik in ieder geval ben nu minder enthousiast over TDU en dat komt mede door (dat vind ik dan) deze zwakke demo. En tja, dat is dus weer een potentiele koper minder.
Zijn de makers dan zo trots op hun product dat ze het vroegtijdig willen laten zien? Ik had ze liever even zien wachten. Of is de bovenstaande disclaimer gewoon bullshit en is deze demo een representatieve versie van het eindproduct? Want dat kan natuurlijk ook nog....
Zifnap
EDIT: Ooh, het kan natuurlijk ook zijn dat wij als veredelde BETA-testers gebruikt (lees: misbruikt) worden. :{
Laatst bewerkt: 13 mei 2006