zo´n vette game, ik heb er geen woorden voor. Hoe mooi je in die auto kan checken, deurtje open, ik heb nu 3 keer tot tijdslimiet gespeeld, en ik ben ervan overtuigd dat ik deze game ga kopen!, Dat ik al van plan was. Ik downloadde de game voor het eerst vet snel, binnnen 20 minuten was ie klaa
idd ik kreeg die melding ook bij 98% dat hij zei dat ik mijn punten al heb gebruikt... Ben al vanaf 18 uur aan het downloaden maar heb hem maar even overnieuw gedaan.
zo´n vette game, ik heb er geen woorden voor. Hoe mooi je in die auto kan checken, deurtje open, ik heb nu 3 keer tot tijdslimiet gespeeld, en ik ben ervan overtuigd dat ik deze game ga kopen!, Dat ik al van plan was. Ik downloadde de game voor het eerst vet snel, binnnen 20 minuten was ie klaa
Hij begint bij mij weer overnieuw!!! Het loopt wel sneller als net dus mss moet die even kijken waar ik gebleven was
ik MOET hem wel opnieuw downloaden :{ zat eerst op 93%, nu niet meer. Hij heeft zichzelf verwijdert?? iig, ik moet nu weer opnieuw beginnen [geheim bericht]I need more friends: aan iedereen die dit leest: voeg me toe op XBL [/geheim bericht]
OMFG IEDREEN HEEFT HET ZELFDE PROB :| ik dus ook al 93% en alles ligt eruit maar hij is nu over nieuw begonnen en nu zit ik weer op 8% overbelast? of zal het miss. iets te maken hebben met het feit dat je nu wel online kan race..net als de amerikanen who knows.. well i dont KUT! weer un uur w8e agja kheb dat geduld wel
Bij mij stopte die bij 94%, the download could not be completed, start ik m'n xbox opnieuw op, begint ie opnieuw bij 6% Egt Irritant Maarja, gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem