Zeker wel!Als ik een bericht typ dan is er weer een nieuwe post De spanning is om te snijden. Diegene die de game wel al hebben gespeeld die zeggen of hij is K%t of hij is super...IK wil hem zelf checken!
ff niet intressant nu hehe keek eigelijk helemaal niet uit naar deze game maar heb het de laatste tijd tog maar even in de gaten gehouden wel chill dat je zoon vrijheid hebt , dalijk idd tog maar ff naar het bia 3 filmpje kijken hopen dat het een andere is als degene die al zijn released.. wat waarschijnlijk niet het geval zal zijn.
Heb hem nu al een 2e keer helemaal gedownload, en weer slaat hij af bij 95 % . Ik heb voor de rest nooit problemen met demo's downloaden gehad
Dat geeft de burger weer moed. GVD, tja overbelast, kan niemand wat aan doen. Hopelijk dat er zo wat minder mensen zijn dan, of dat MS een andere oplossing heeft. Want ik wacht al ff op het GOW en HALO filmpje.:{ En lost planet demo, wiehoe.
mm..helemaal NIET onder de indruk...pgr3 is qua gameplay en grafisch gezien stukken beter...pgr2 steekt hier natuurlijk helemaal MET KOP EN SCHOUDERS bovenuit. De omgevingen zijn maar veel van hetzelfde, beetje rare mensen, en de incar view...hmwoa edit: oke, de garage functie, dat je in de auto's kan zitten...motor starten etc...is wel vet!
Als je dat download schermpje had gelezen staat er dat deze game nog in de ontwikkelings fase is. Dus hij wordt nog beter.
Even een klein reviewtje van de demo De graphics zijn super, vooral het landschap, auto's zijn hier en daar wat hoekig en een beetje kartelig. De vrijheid is ongekend je kunt ook de weg af. Heel gaaf is de GPS functie in en uitzoomen op het eiland echt tof. Besturing van de auto is een beetje houterig, wellicht dat dit nog verbeterd zal worden voordat de game gelanceerd wordt. Maar al met is het een game om erg naar uit te kijken.
Ja, ik heb precies hetzelfde probleem, ook al 2x gedownload en 2x '' the download could not be completed'' Ik hoop dat ik de demo ooit nog zal spelen
volgens mij is dit het snelst groeiende topic ooit [geheim bericht]I need more friends: aan iedereen die dit leest: voeg me toe op XBL [/geheim bericht]