[Demo] Testdrive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door bubu, 8 mei 2006.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    bron?

    op http://www.majornelson.com/ staat niks, en ik kan het zelf niet gaan checken (trage download van TDU :p)
     
  2. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    zou de bron misschien marketplace zelf zijn? k kan niet kijken omdat testdrive al een uur bezig is :mad:!
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Kan niks vinden van Lost Planet
     
  4. Yorin89

    Yorin89 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, geen lost planet hoor
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hij ziet er goed uit die game maar de gameplay is niet echt alles neem nu botsingen en als je in het gras rijdt jammer,....
     
  6. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    btw server doet he zat net met online mensen alleen toen liep de demo af!

    en toen deed die het al niet meer!
    ow doet het wel alleen moet je in het spel van de 3 challenges de rechts boven hebben van de 3 naast elkaar dan kan je gewoon online!
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  7. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ik kan er eigenlijk ook (voor nu dan, misschien bij de uiteindelijke niet) maar vrij weinig goeds over zeggen. Vergeleken met PGR3 vind ik de graphics zeer onder de maat, en ok het is een grote wereld, maar dan vind ik bv Oblivion 100 x er zo mooi uit zien. Duidelijk is wel dat je de wereld moet zien door die blur bij hoge snelheid.

    Ook de physics van de auto gaan echt nergens over. 150 mph een slippende bocht, een tikje los stuur en je rijdt weer echt, echt helemaal niet realistisch IMO. Het kan zijn dat anderen dit wel fijn vinden maar ik heb de demo na 6 minuutjes al weer uitgezet:eek: .

    Met wat mensen samen rijden kan ik er misschien de lol nog wel van inzien, maar nu vond ik het niet veel aan.
     
  8. bubu

    bubu Guest

    vette shit hij is hier net klaar :D ik ben spele :cool:
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    zullen we samen rijden :) ik denk er precies zoals jou over!
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bespeur meer negatieve kritiek dan positieve.
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Jezus wat valt die demo toch tegen zeg. Grafisch ziet het spel er erg matig uit en kan het ook bij lange na niet tippen aan PGR 3.Verder raced het ook nog niet eens lekker(wat verwachten was natuurlijk, het zijn de makers van V Rally en bij deze games was de besturing nooit snor), de schade ziet er belabberd uit en men gaat wat de kant op van Need For Speed Most Wanted.Wil Eden nog een goede, maar geen afgeraffelde game afleveren dan moeten echt met wat beters komen.Jammer had er toch echt meer van verwacht....
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    kreeg net weer dat kutbericht, het neemt geen ruimte op de HD in iedere keer mag ik hopen? Maarre hij is nu weer bezig op 93 procent, k zal het zo zien.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    22%
    Echt fokking traag :mad:

    (oke, nou heb ik geen 20 mb verbinding, maar normaal gesproken gaat het toch echt een stukkie sneller)
     
  14. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit wel een tijdslimiet van 15 minuten op, maar als de tijd om is herstart je de game en kan je weer 15 minuten aan de bak
     
  15. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Bagger demo, je hebt niet eens het gevoel dat je 150 mph gaat.
    En je krijgt niet eens scahde aan je bak als je tegen iemand aan vliegt.
    Maar ja, this nog maar een E3 demo.

    Deze game koop ik dus niet.
     
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Had er echt meer van verwacht.....Hopelijk stellen ze de game uit, want de game is nog lang niet klaar.

    Oh ja ik kan een pluspunt noemen: de enorme grote van het eiland :9
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nog altijd een verschil tussen een 'baggere' demo en een baggerachtige game. Maar ze hebben de demo natuurlijk opgemaakt uit de game. Ik verwachtte trouwens ook dat de game ongeveer 1 gig ofzow zou zijn.
     
  18. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ik heb die demo net ook even gespeeld maar vind in tegen stelling tot PGR3 dit echt een slechte game... Het rijdt voor geen ene meter en de graphics zien er nou ook niet echt super mooi uit. Als je al die screens zag leek het allemaal zo goed en mooi maar ik vind hem echt niet een PGR3 killer ofzo.
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    1 Gig de fullgame?
    De demo is al bijna 500 MB
     
  20. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik vind de demo ook erg tegenvallen, maar kunnen anderen mensen al tegen elkaar racen want bij mij zegt ie nog steeds dat die niet met de server kan connecten?
     

Deel Deze Pagina