nou ik heb wel een paar pluspuntjes gevonden. 1. het enorme eiland!! 2. het is gwoon vet dat je iedreen op het eiland voorbij ziet komen die ook online is. 3. de auto's zijn van binnen egt KEI! mooi 4. de schade aan de auto waar je tegen aan knalt zien er realistisch uit een ding wat ik wel irritant vind als je een soort missie doet is dat dat vrouwtje er de hele tijd met zoon kut stem doorheen lult go here left .. OMFG STFU!
het ziet er lelijk uit. in het begin vond ik hem kut racen maar toen ik hem op handmatig schakelen zette ging het ineens een stuk beter. en volgens mij zijn de servers net online gegaan, want ik kon opeens wel inloggen. en online is het erg leuk, maar wel foking lelijk
Ik vind de reacties nogal te negatief. Ten eerste vind ik de graphics tov PGR3 zeker niet tegenvallen Het is appels met peren vergelijken want in PGR3 hoeft er maar een fractie van spelwereld gegenereerd te worden en geprogrammeerd te worden door de gamesontwikkelaar, terwijl in TDU een compleet eilandin kaart gebracht is, tja, mag het dan iets in moeten boeten qua graphics. De auto's sturen inderdaad niet geweldig, maar kom op, het is nog maar een demo. Bovendien ken ik meer games waarvan de auto's kut sturen zoals need for speed most wanted. En dat is nogal liefs de releaseversie, maar die game wordt juist de hemel in geprezen. Ik zou zeggen geef de ontwikkelaars de kans om hier een topgame van te maken, terwijl dit slechts gezien moet worden als het tipje van de sluier van wat er werkelijk gaat komen, per slot van rekening komt de game pas eind september uit en hebben de ontwikkelaars nog bijna 5 maanden de tijd om aan deze game te sleutelen. Niet voor niets is de game weer een paar maanden uitgesteld, waarschijnlijk zien de ontwikkelaars zelf ook wel in dat er het een en ander aan de besturing moet worden gesleuteld en misschien dat de graphics nog net even iets gepolijster eruit komen te zien
ik zei het al langer dan een maand geleden dat ik de gameplay zag en dat het leek op Need for Speed, geloofden iemand mij??neeee
wat is dan mis met Need for Speed? ik vind het altijd vermakelijke games, dus dat hoeft niks negatiefs te zijn...
jajaja Ik zweer hoe iedereen aan het downloaden,elkaar berichten sturen en de sfeer. Mijn Xbox 360 opgehaald vandaag. Moet er bijna van janken (niet dat die weg is, maar dat ik niet berichten kan sturen hoe die demo is etc.)
Toch hebben sommige mensen in de US hem.... Blijkbaar is ie offline gehaald....... Check: http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=440783&page=2 Voor foto's ed.
op zich niet zoveel, alleen sturen de auto's niet need for speed most wanted ook niet bepaald super en hakkelt de framerate daar ook. Het probleem is alleen dat veel mensen dat juist in deze game schijnt te accepteren, terwijl er in deze DEMO het woord zegt het al, er al zat mensen zijn die de game in deze fase al de grond in boren, ook wordt het verleden van de voorgaande Test Drive games erbij gehaald. Ik zou zeggen geef het een eerlijke kans en wacht even af hoe het er eind september uit komt te zien duurt nog 5 maanden (dus nog 5 maanden de tijd om aan het een en ander te sleutelen).
Weet iemand hoe je de button config kan aapassen? het is wel te selecteren in het menu'tje maar ik kan geen andere kiezen. (liever pijltjes dan knuppeltje)
verder vind ik de gfx wel prima, besturing iid stukken beter als pgr. maar die laffe tikjes die er door je speakers komen als je met 150 iemand beukt slaan nergens op.
Dat heb ik ook. Ik zou er geen euro voor over hebben, maar ik kan me best ff vermaken met deze demo. De graphics zijn van Xbox niveau, maar het racen op zich ging best lekker voor een work in progress demo.
de graphics zijn van xbox niv ? komop joh hierin kan ik niet meegaan . Bfmc2 die ziet er niet super uit. Td ziet er stukken beter uit,je kan dit niet vergelijken met de xbox. Snap dat het jouw mening is*) . Het is en blijft een demo. online kan ik niet spelen. geeft aan dat het down is