[Demo] Testdrive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door bubu, 8 mei 2006.

  1. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt wel te negatief, komop het is geen demo> eigelijk een beta versie. De gfx vind ik eigelijk wel prima! Het is gewoon een ander sweertje, anders dan pgr3 maar is het lelijk, vere van! Veel mensen prijzen oblivion de hemel in, wat ik dus helemaal niet snap! die game zit er vele malen slechter uit dan deze game, en dan zal je wel zeggen, Ja dat is op de pc, Nee! ik heb hem ook op de pc met een 7900GT en vind het verre van Test drive!
     
  2. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Je kan deze game niet vergelijken met PGR3, daar PGR3 een veel kleinere oppervlakte kent en er ten eerste meer aandacht aan de textures besteed kan worden dan TDU en het waarschijnlijk technisch niet mogelijk is om dat enorme eiland in het PGR3 nivo te krijgen. Bovendien vindt ik het nivo graphics nog knap (getuige de hoeveelheid en diversiteit van de vegetatie)
     
  3. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo in ongeveer 2 uur gedownload. Eindelijk gespeeld, en was gelijk erg teleurgesteld. Dat rijden is net als een paard met een wagentje erachter. GEEN SCADE. Je kan andere auto's zo wegbeuken. Het is allemaal ZO arcade. Ik vind het echt net Need For Speed Most Wanted, met Burnout Revenge er doorheen gemixt. Erg jammer. Dit spel ga ik dus zeker al niet halen. Uiteraard zijn er wel goede dingen. Zo zach ik dat het demo gedeelte maar een heel klein stukje is van het totale eiland. Vind het demo gedeelte al best groot, wil niet weten hoe groot het hele eiland niet is.
     
  4. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Mn 360 loopt nu al voor de 3e keer achter elkaar vast tijdens t spelen van deze demo...Meer mensen last van? :confused:
     
  5. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm na wat ik allemaal lees klintk het wel minder had opzich wel goede hoop! Maar ja ben zelf nu bezig met de DL dus ga zelf maar eerst kijken :D
     
  6. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er mis met arcade?? In dit spel draait het puur om de vrijheid en het online tegenkomen van je tegenstander. Wel moet de besturing een stuk beter worden. Maar van mij hoeft het geen Forza Motorsport achtige besturing te zijn, als de besturing een beetje in de buurt komt van PGR3 dan vindt ik het al prima
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het wel een vermakelijk spel.
    De auto's klinken goed (niet als een opgefokte stofzuiger of nep), enorm racegebied, grafisch ok, controls ok, gewoon lekker karren.
    Als ze de game finetunen, dan kan het echt een goede game worden.
     
  8. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is niks mis met arcade. Alleen dit is TE arcade-achtig vind ik. PGR3 is ook arcade, maar in dat spel vind ik het meer dat je echt racet. In dit spel zie ik een bocht en ik druk zachtjes m'n rem in. Ik ram een aantal auto's de bossen in, en ik rijd verder}:] . Hoef je bij PGR3 niet te doen...:cool:
     
  9. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Minpunten

    . Je kan wel 120mph door het gras rijden
    . Crashes zijn slecht zeer lelijk, BETA?

    Plusputen.

    . Heeeeeel veel vrijheid
    . xbox live wordt echt geweldig!
    . Veel auto's
    . GFX, ik mijn ogen echt goed!

    Ik kan enkele games opnoemen die er echt vele malen lelijker uitzien!

    Amped 3
    2006 FIFA World Cup (demo)
    Need for speed Most wanted, geen hdtv, slechte support vga kabel: 4:3
    Call of duty 2 op de xbox 360 :-S
    En niet te vergeten The outfit!
     
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    het probleem is dat het niet eens een beetje in de buurt van PGR3 komt:'-(
     
  11. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0

    Graphix zijn idd erg goed van dit spel. Alleen is het nogal jammer dat de huizen zo, vierkant-achtig zijn. Vind de auto's ook iets te erg glimmen. En de rook is iets te veel, en ziet er een beetje gek uit. Ik denk verder dat ze hier genoeg op kunnen aanpassen. Dat hoop ik teminste.

    Erg jammer dat je met 160 mph een berg op kan rijden, of het strant.:confused:
     
  12. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar waarschijnlijk is onder andere daarom de lancering van de game opgeschoven naar eind september. Er zitten nog genoeg schoonheidsfoutjes in. Misschien hebben ze die demo wel op marketplace gezet om reacties los te krijgen van het publiek die ze uiteindelijk gaan gebruiken om het spel te verbeteren.

    Ik denk ook dat ze wel moeten bij Atari, want het gaat financieel niet al te best en als ze dit project verknoeien dan kunnen ze het denk ik wel vergeten, dus zullen ze hier een echt goeie game van moeten maken.
     
  13. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel koop ik dus nooit van mijn leven. Ten eerste ik heb nog nooit zolang gedaan over het downloaden van 440 mb ten tweede hij loopt 8 keer vast tijdens het spelen. ten derde dit spel is zo lelijk dat het beter op de nitendo ds kan worden uitgebracht. Hebben julie nog nooit pgr3 gespeeld? dat zijn pas mooie grapichs.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  14. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Slaat nergens op dat het spel dan meteen ontzettend slecht is. Het downloaden ging tevens bij iedereen ontzettend langzaam.
     
  15. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze zo'n lelijk iets niet eens uit zouden mogen brengen ik vind het er echt belaberd uitzien maar ja atari he.
     
  16. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ik verwacht ook nooit veel van Atari. Maar ik geloof dat dit nog best iets kan worden, als ze het allemaal nog aanpassen.
     
  17. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt bullshitttttt!!!!

    Ten eerste
    Het trage downloaden komt door de enorme vraag naar de demo het spel leeft erg onder de 360 bezitters. Heeft trouwens niets maar dan ook niets te maken met de game zelf.

    Ten tweede
    er is bijna niemand die last heeft van vastlopers ik in ieder geval niet (heb de demo al voor de achtste keer volle 15 min gespeeld.

    Ten derde
    Sterker nog Ik denk dat het spel zo lelijk is dat zelfs de Atari2600 spelcomputer het wel aan kan. tjonge wat een onzin. PGR3 heeft ook zo z'n grafische blundertjes kijk maar naar jaggies op de auto's vooral in de showroom en de karteltjes van gebouwen en andere dingen langs de weg.

    een beetje genuanceerder en realistischer reactie zou zinvoller zijn om tot een oordeel te komen
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  18. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Zouden jullie een foto willen maken van jullie standaard tv'tje?, Ik speel hier met een 19 INCH samsung 930BF 4 ms scherm en het ziet er echt schitterend uit! De AA wat bij pgr3 aanstond staat hier dus daardwerkelijk wel aan! En het het gezeik van downloaden, de demo van call of duty 2 pc werd ook als een gek gedownload, en ik kan je zeggen! dat duurde pas lang voordat je een goede mirror gevonden had! Mensen die zeggen dat het lelijke gfx zijn! koop een hdtv
     
  19. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het best wel geinig.. ff naar de Lambo dealer geweest.. beetje wezen gassen met die dikke bolides.. :)

    de GFX zijn echt niet ala Xbox niveau.. dat is gewoon een feit.. Gameplay is ook wel goed voor een demo als je het mij vraagt.. Komt wel goed met deze game :)
     
  20. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, idd. Een HDTV zal het spel gelijk een stuk mooier maken. Ik speel zelf op m'n leuke monitortje. Maar daar ziet het er ook goed uit. Je kan eigenlijk bijna niet meer zeggen dat een spel op de 360 LELIJK is. Dat bestaad bijna niet meer. Behalve als je spellen gaat vergelijken met hun PC versie, op een ontzettend goede game PC.
     

Deel Deze Pagina