Nou net gespeeld maar is echt super maar dan ook super lelijk! Ook de 360 liep vast??!?!?!?!? Wat een bagger zooi! Lijkt net op outrun 2 voor de xbox! Nee sorry echt teleurgesteld!
Dude ik dacht wo dit spel word vet dus ik snel willen downloaden wat dus niet door ging. Eindelijk klaar ik wou gaan spelen wat een teleurstelling zo lelijk vond ik het ik dacht eerst zou ik mijn lenzen niet in hebben. Maar dat was niet het geval. En dan ik rij zit politie achter mij aan Nergens te bekennen overigens maar ik word in 1 keer automatisch gestopt en krijg een bekeuring. Terwijler er nergens een politie auto was. Allemaal van dat soort dingen. Gewoon te erg Ze hadden zo beter geen demo uit kunnen geven.
Dat vond ik ook mijn 360 liep ook vast. En ik vind het ook superlelijk. Maar hier denken test drive geilertjes er anders over.
jaja, nu weten we het wel. ga maar lekker slapen jongetje en trouwens, het spel is nog niet af, en ze hebben nog 5 maanden om eraan te werken
Ik snap niet dat het bij jullie zo ongelovelijk lelijk kan zijn. Het ziet er bij mij toch echt redelijk mooi uit hoor. Ik vind spellen over het algemeen niet echt snel mooi. Dus denk nou niet dat ik zo'n aapje ben die z'n 360 nog net heeft, en daarvoor een PC uit 1998 ofzo. Zo, nu maar is naar m'n bedje toe. Wie moet hier nou altijd om 10 uur van z'n pappie naar bedje toe. Jongetje!!! Valt mee dat je er nu nog bent om half 12.
Er staat toch niet voor niets aan het begin van de game het om een working in progress demo gaat. Geef die gasten gewoon eens de kans om hier een goed eindproduct van te maken. En misschien hadden ze beter deze demo niet op marketplace moeten zetten. Zeker niet voor mensen die niet schijnen te begrijpen dat de ontwikkelaars nog vijf maanden of mischien zelfs langer nodig hebben om alle shit eruit te halen. Deze demo laat eigenlijk maar een ding goed zien en dat is de enorme vrijheid en de enorme uitgestrektheid van het eiland. Dat is dan ook het enige wat nu al goed tot uitdrukking komt, voor de rest is het allemaal afwachten tot de uiteindelijke release.
Wat een kleine-jongetjes antwoord. Wat bedoel je hier eigenlijk mee...? Ga nou maar lekker naar bedje toe Dirk Jan. Dan kan jij lekker over bavianen dromen... Goed plan hè?
haha driver 3 was net zo iets ze maakte er wat moois van maar vergaten .. de gameplay! tuurlijk wordt het afwachten maar ik heb er geen vertrouwen in
Ze zullen wel moeten bij Atari. Zoals we allemaal weten gaat het financieel niet best met Atari. Dus nog een wanproduct en het is einde oefening Atari. Daarom heb ik er dit keer wel vertrouwen in.
Ten 1e: Appie21 ownt!!! Ten 2e: Vond jij Driver 3 mooi, of lees is het verkeerd? Vond de gameplay wel redelijk in orde, maar het ergste waren de graphix. Ook steeds dat muziekje wat zichzelf herhaalde. Weet nog dat ik dit had gekocht op de PS2. Wat een miskoop. Ik vergeef het mezelf nooit meer. Na 5 min. spelen al zat
Weleens gehoord van dat mensen een verschillende mening hebben? Jij vind hem kut, een ander vind het tof. Heeft niks met Test Drive geilertjes te maken, heeft met persoonlijke smaak en interesse te maken.
Als je beweerd dat iets er mooi uitziet terwijl het zo lelijk is als mijn oma dan ben je wel een beetje wacko
Bij mij is hij ook vastgelopen, nog maar eens proberen, want het hele `test drive verhaal` spreekt me wel aan. Downloaden was ook een probleem.
nou het spel zag er toch niet lelijk uit of wel ? maar door de vele bugs werd hij lelijk gemaakt doet daar het lopen nog bij op (de gameplay ) oke in de auto ging nog maar daar buiten... Ik denk dat deze kame wederom slecht verkocht zal gaan worden Best jammer want ik heb niets tegen atari
Gast, ten eerste als jij iets lelijk vind, dan hoeft een ander het ook niet meteen lelijk te vinden. En als ik of een ander hem leuk vind, dan vinden we dat, klaar, is een kwestie van persoonlijke smaak. Dan zijn we in jouw ogen maar wacko. :{ ps. normaal reageren is ook een kunst.