1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Demo] Testdrive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door bubu, 8 mei 2006.

1. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Bugs waren idd echt gestoord. Ik weet nog is dat ik ging bukken ofzo, voor een dom politie mannetje. Opeens vloog ik gebukt weg, zo door de straat heen ofzo:confused: Ik heb in Driv3r echt de meest rare dingen meegemaakt.

Zo, nu echt naar m'n bedje toe. Dag dag iedereen.O-)

2. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het wel vet. Graphics zijn redelijk, maar had beter gekund.
    Ik weet alleen niet of het op de lange termijn vet blijft.
    Had 1 vastloper, 2 keer gespeeld nu (2x20min).

3. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De graphics zijn van redelijk goede kwaliteit.
    Alleen zijn er ook minder mooie dingen zoals de 2d bloemen.
    Ik speel wel HD dus het kan verschillen als je dat niet doet.

Minpunt vond ik de besturing die nogl houterig aanvoelde.

Ik verlang al heel lang naar een echte testdrive omdat ik vroeger, heeel lang geleden, één van de eerste versies heb gespeeld op een pc.
    Die vond ik toen erg goed.

Ik denk dat het raadzaam is om even de volledige versie af te wachten en een review te lezen.
    Niet op voorhand bestellen dus.

4. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fantastisch spel gewoon het sturen vind ik juist perfect, je kan ook lekker spinnen als je teveel gas geeft. Het is echt geen arcade als pgr3 die me echt tegevalt, dit spel is gewoon veruit het beste racespel helemaal als je op live dit speelt is ie echt super.

5. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, deze staat toch wel heel erg hoog op mijn verlanglijstje hoor.
    Een beetje raggen met een leuk karretje op een tropisch eiland?
    Toch wel..

Jammer van de vastlopers die ik tot nu toe gehad heb.
    De 360 bevriest bij deze demo op de meest vreemde momenten.
    Kinderziektes zullen we maar hopen.

Een paar mensen lijken ontevreden over de graphics maar eerlijk gezegd vind ik het allemaal prima aan te zien.
    Bovendien is de gameplay wel heel erg goed doordacht.

6. Walter

Walter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me op dat de mensen die het spel "lelijk" vinden ook veel last van vastlopers hebben..Ik heb nergens last van, en de graphics zien er heel goed uit voor een spel wat pas over 5 maanden in de winkels komt.. Antialiasing is ook stukken beter dan in PGR3.

7. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de demo gedownload en gespeeld en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Ik heb deze titel nooit echt gevolgd maar was toch benieuwd naar de demo. De graphics zien er in de eerste plaats netjes uit. Zeker voor een vroege demo haalt het een hoog niveau dus ik weet bijna zeker dat dat goed zit. Kleine dingen als opvliegende blaadjes, sprankelend water, mooie auto's en veel zicht op de omgeving zijn allemaal netjes afgewerkt. Ook vind ik de NPC erg leuk werken. Ze houden zich vaak aan de verkeersborden en -situaties en ze geven zelfs richting aan. Toch van die kleine dingen die me meteen is opgevallen. De besturing moet ik heel erg aan wennen. Ik geef ze gelijk dat ze het een beetje arcade houden (vanwege de style van de game) maar ik vind deze besturing eerlijk gezegd te gebrekkig. Wat het precies is kan ik niet uitleggen maar ik hoop dat het wat beter gaat aanvoelen. Ik ben dus aangenaam verrast door de demo!

EDIT: Heb trouwens wel een vastloper gehad bij de 5 minuten. Dit komt denk ik door de demo zelf?

Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige reacties zijn echt superslecht en totaal niet realistisch en slecht onderbouwd...

Ten 1e...

Atari is de uitgever, niet de maker.. dat doet eden studios, dus als je "zoiets slechts verwacht van atari" dan zit je er goed naast, want deze is gemaakt door eden studios, die V-rally ook deden, waarvan de handling en de graphics overigens prima in orde waren...

Voor iedereen die meteen PGR3 erbij pakt en deze 2 gaan vergelijken.. komop, even serieus..

PGR3:
    alleen maar set tracks... 8 spelers maximaal online, en geen enkele ruimte om ergens heen te gaan (off track of meerdere routes)..

Test Drive unlimited:
    1000 miles aan open ruimte op een gigantisch eiland... duizenden spelers online en zoveel ruimte, dat het je weken gaat duren voordat je alles hebt gezien..

zie je het verschil? mischien komt de dag nog dat er zoveel ruimte is in een spel met zoveel te doen en zoveel spelers online met graphics zoals PGR3 of beter, maar tot die tijd, moet je realistisch blijven en dit waarderen voor wat het waard is.. dit is simpelweg geen realistische vergelijking van 2 totaal verschillende racers.

Gameplay:

Dit zat prima in elkaar.. de besturing is meer zoals forza, meer realistisch.. je kunt niet zomaar een bocht induiken met 200 KM per uur en verwachten dat het wel goed komt.. nee..
    In deze auto's zitten gewicht.. resultaat, ongelovelijk gaaf gevoel als je hard gaat.. je voelt echt dat de auto met z'n gewicht, remmen, en handling echt te hard gaat op sommige momenten.. dat is prachtig mooi uitgewerkt en typisch iets voor Eden studios om te doen..

Graphics:

Ook prima... maar niet meer dan dat vindt ik.. het is niet beeldschoon, maar ook niet foei lelijk.. mits je maar in je achterhoofd houdt wat het spel allemaal inhoudt en wat het gaat doen.. vooral online!

De in car view is fantastisch! mooi detail, en deed me denken aan "mercedes world racing".. helemaal niet slecht..

Geluid:

Ook super.. vooral de lotus brult er flink op los.. samen met het gevoel dat je even te hard gaat is dat een prachtig effect... gooi nog even de ramen naar beneden, en je hoort de wind door de auto ruizen, en het motor geluid klinkt nog wat harder nu.. mooie details!

Online:

Ongelofelijk! er is gewoon verkeer online! er is nog geen enkele free roam game het gelukt om dit online voor elkaar te krijgen!
    duizenden spelers online.. eigen huizen, garages, shops, etc.. wordt fantastisch!.. de demo bevroor bij mij vaak, en de races waren okee tot dusver, maar het gevoel van vrijheid is echt heel goed...

Kortom, geef deze game alsjeblieft wat meer krediet.. het vergelijken met PGR3 is niet logisch vindt ik.. vergelijk het dan met GTA.. maar dan met betere graphics.. en oh ja, online met duizenden spelers en 1000 mile vrijheid!

9. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gare demo zeg! Hij loopt echt heel vaak vast. Dus maar weer je console resetten. Vind het er verder niet mooi uitzien, erg onscherp allemaal. Misschien dat het in HD beter is, maar dat heb ik niet.

10. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook ineens veel vastlopers met die demo.
    Jezus..kreeg meteen een hartaanval want dacht dat het aan mn 360 zou liggen.

11. kimone66

kimone66 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Hd valt hij ook tegen.Ook ik heb last van vastlopers.
    Wat mij trouwens opvalt is dat wanneer je met 200 vol in de remmen gaat er geen gierend geluid is van blokkerende wielen geen remspoor en de auto netjes recht blijf.In de praktijk is dit ff wel iets anders.

12. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook, had dat download scherm dan gelezen.

13. mars15

mars15 Guest

demo liep opeens vast bij me. maar wel een leuk spel

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De demo is inderdaad nog een pre-release ... dus je kan een aantal bugs tegenkomen ... op zich is het een leuk spel .. maar niet helemaal mijn genre ... Ik ben benieuwd hoe lost planet is :)

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word echt doodziek van al die haters hier zeg, de tering :p

Hier moest ik even op reageren, want ik kon niet geloven wat jij nou net zei..

Call of Duty 2 op de Xbox360, lelijk?!?!??! hoe de fuck kom jij bij die ronduit achterlijk conclusie? Ik speel niet op HD, en het is een van de mooiste games die ik ooit heb gezien.

En NfS Most Wanted is niet super mooi, (beetje teveel geklooit met de smart blur in de cutscenes :p) maar echt niet lelijk!

Heb em nog niet gedownload, was gisteravond te moe.. Maar ga ik vanmiddag meteen doen, hopen dat ie nu wel snel is :cool:

16. mars15

mars15 Guest

call of duty 2 is idd fantastisch mooi, hoe groot die medespelers zijn enzo echt goed.

maar dit spel vind ik opzich ook wel goed, echt leuk dat je met zn allen online kan :)

17. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik speel de game op me 7900GT En dan is de game echt veeeeeeeeeel mooier :) lelijk, is ook vere van maar vind het ook niet bepaald mooi als ik het moet vergelijken met de pc verise.

18. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Rijdt niet realistisch. Heb zelf een "sportievere auto" ;) en kan je vertellen dat dat gewoon zo is.

Paar maanden terug nog in een lamborghini mogen rijden van iemand en het geluid in Testdrive is echt heel anders dan in de werkelijkheid. Bij PGR3 komt het geluid echt stukken dichter in de buurt van de werkelijkheid. Zeker als je in de auto zit wordt het netjes gedempt.

Wat ik wel leuk is het feit dat je een beetje met het interieur kunt spelen. Ook de vrijheid die je hebt is leuk.

Ook kwa rijgedrag is PGR3 realistischer dan Testdrive. Maar het is een beta, dus we moeten nog even afwachten!

Ohhw... en voor wat betreft snelheid en bochten. Het hangt er maar net vanaf hoe de bocht is.

Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  19. mars15

mars15 Guest

ja idd.. soms kan je er vol door heen :D

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je moet niet vergelijken met de PC versie, want je hebt best een krachtige pc nodig, om het niveau van de Xbox te evenaren. Ik heb een klote pc als het op gamen aan komt, dus ik zal daar nooit van kunnen genieten. Het is een game die met de release van een nieuwe console is gekomen, en als dan meteen dat niveau kan worden aangehouden, vind ik dat ronduit knap..

Deel Deze Pagina