Ik heb net de demo gedownload en gespeeld en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Ik heb deze titel nooit echt gevolgd maar was toch benieuwd naar de demo. De graphics zien er in de eerste plaats netjes uit. Zeker voor een vroege demo haalt het een hoog niveau dus ik weet bijna zeker dat dat goed zit. Kleine dingen als opvliegende blaadjes, sprankelend water, mooie auto's en veel zicht op de omgeving zijn allemaal netjes afgewerkt. Ook vind ik de NPC erg leuk werken. Ze houden zich vaak aan de verkeersborden en -situaties en ze geven zelfs richting aan. Toch van die kleine dingen die me meteen is opgevallen. De besturing moet ik heel erg aan wennen. Ik geef ze gelijk dat ze het een beetje arcade houden (vanwege de style van de game) maar ik vind deze besturing eerlijk gezegd te gebrekkig. Wat het precies is kan ik niet uitleggen maar ik hoop dat het wat beter gaat aanvoelen. Ik ben dus aangenaam verrast door de demo!
EDIT: Heb trouwens wel een vastloper gehad bij de 5 minuten. Dit komt denk ik door de demo zelf?
Laatst bewerkt: 9 mei 2006