1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Demo] Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - Multiplayer Demo

Discussie in 'Algemeen' gestart door Animal nl, 17 nov 2006.

1. Firebeast

Firebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En Donald duck lijkt op Tony Montana :+ .

wat zeiken mensen trouwens over de graphics, ik heb liever een goede gameplay , waarom denk je dat cs 1.6 nog steeds zoveel meer word gespeel dan source ;) .

2. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    En heerlijke shields, Echt lache die shield. Alleen volgens mij weet haast niemand hoe je met dat shield moet omgaan ze lopen allemaal rechtop met shield naast zich ipv voorzich en gebukt lopen.

3. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is niks voor mij deze game. Werd meteen voor mn ballen geschoten in de demo8)

4. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet wat hier iedereen zit te zeiken over die graphics hoor !!! ze zijn ZEKER niet lelijk ik bedoel het is een Unreal 3 engine en op mijn HD ziet het er goed uit .. oke misshien is dit een beetje een mindere level ..en het is natuurlijk ook geen Gears of War maar come on dit zijn zeker geen Xbox1 graphics want dan zit er duidelijk iets niet goed in jullie ogen !

niet hoogstaand maar zeker niet lelijk !

voor de rest speelt die game echt heel lekker .. vooral met dat dekking zoeken en vanuit dekking , zelfs zonder dat je om de hoek om hoeft te "peaken"

dit gaat zeker een van de betere mulitplayer games op xbox live worden NO DOUBT !

Laatst bewerkt: 18 nov 2006
  5. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Think twice,

360 ziet er toch echt stukken beter uit, BTW dat is dus Cafe!

6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer spellen :9 ?!

7. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ZEKERSS!!!

8. Firebeast

Firebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom ook :$

9. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    wat is je gamertag?

10. Firebeast

Firebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    F1rebeast ;)

11. boatfreak

boatfreak Guest

oh oh oh mag ik meedoen :p

12. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het zo raar spelen , :confused: ik schiet zo mega duidelijk op iemand en die gaat maar niet dood , :confused:

13. Firebeast

Firebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat iedereen gewon dood hoor :+, misschien had hij super veel armour aan of je schoot in zijn teen.

14. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de grafhics van die demo ook niet super, dit is echter goed te verklaren... Als je namelijk naar alle demos kijkt, dan zijn die allemaal lelijker dan de spellen uiteindelijk worden, dit omdat ze nog de low res textures gebruiken voor de omgevingen enz. Daarom zal het echte spel een stuk scherper ogen en meer detail kennen.

Ps. de gameplay is heerlijk en persoonlijk ben ik tevreden met de grafhics, ze doen namelijk wat ze moeten doen, de gameplay ondersteunen en niet de hoordrol spelen. En dat het eruit ziet als een xbox1 titel, als je dat zegt dan ben je gewoon achterlijk want dat slaat egt helemaal nergens op:+

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    "Die" mensen hebben gewoon een mening. Ik vind het er niet mooi uitzien, wat wil je daar dan aan doen? Wat mijn vrienden vinden moeten ze lekker zelf weten, ik vind het niet mooi. Als ik GRAW en GoW erbij pak is Rainbow Six toch echt de mindere op het gebied van graphics als ik moet afgaan op de demo.

Voorlopig ga ik ook af op de demo want die heb ik gespeeld. Dus ga ik meten met het materiaal dat ik heb. Ik vind de demo op grafisch gebied gewoon niet mooi. Het uiteindelijke spel kan er beter uitzien, maar dat weten we nog niet.

Ik game op een HD-tv dus verhalen over een goede tv kunnen de mensen die het wel mooi vinden rustig achterwege laten.

Wat ik niet mooi vind aan Rainbow Six:

De textures (kan komen omdat het een demo is?)
    Grauw en kleurloos overall gezien.
    Omgevingen vind ik niet inspirerend, doosje hier en doosje daar. Been there, done that.

Laatst bewerkt: 19 nov 2006
  16. Martial Artist

Martial Artist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een clan die interesse heeft om morgenavond (maandagavond) na etenstijd een oefen clanwar te houden tegen Target Theory? 5 tegen 5 ofzo?

Stuur me maar PM.

17. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    @snike voeg mij ook maar toe :cool: ForgotensoulTM mischien doe ik vandaag nog wel een potje.

18. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    ik down hem strax wel en doe ook wel mee : Gamertag : Xx NunChaKu xX

19. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er ergens op internet een map van het Calypso level beschikbaar is? Ik heb veel moeite om zo'n map uit me hoofd te kennen.

Thx

20. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Gewoon uurtje playen. hebj em zo door..
    Echt heel vette map, en super dik spel maar ik vind 1 ding jammer:
    Als je dood bent, en je volgt een medespeler, dan schokt het beeld heel erg, en het ziet er gewoon lelijk uit.

Laatst bewerkt: 19 nov 2006

Deel Deze Pagina