Hoop wel dat je straks in de hele versie een game in je eentje kan launchen. Dan kan je maps wat beter leren kennen enzo
Kán ook ja. Maar dan kan je niet op je gemak ff van de ene naar de andere plek hoppen omd goede spots te zoeken, en snelle routes te vinden etc /Edit: Zo deden wij dit altijd in BA. Allemaal in hetzelfde team, en dan launchen. Lekker rustig ff alle taktieken doorspreken etc.
Ja maar voor sommige mensen, zoals ook ik waarschijnlijk is het beter om vast wat rond te kijken, weten waar de wapens liggen enz.
er liggen toch geen wapens... je kiest gewoon je eigen gear en daar moet je het mee doen. tenzij je iemand dood schiet dan kan je zijn wapen pakken.
Mee eens, dan heb je tenminste wat te doen als er nog niemand in je lobby is, was bij BA ook al zo en dat beviel me wel!
wat een domme opmerking zeg. Tuurlijk helpt het als je op je gemak de levels leert kennen en goede plekken vindt etc. Dat is een key to succes om het zo maar te noemen.
Ik kan het koffertje pakken en naar de helicopter lopen in 1.52 min en dat is met 16 man in de level Dat is omdat ik de level gewoon al uit mijn kop weet
HA, vandaag de eerste glitch gevonden, een uit het level glitch, we kunnen vrijwel overal uit het level en onder het level =) kzal morgen een filmpje posten
zou best lachen zijn als je jezelf omtoverd als zwarte piet en dan op dan je gezicht op je character plakt.