1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Demo] Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - Multiplayer Demo

Discussie in 'Algemeen' gestart door Animal nl, 17 nov 2006.

1. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dutch Fella's met als partnerclan DSF ;) kunne jullie onze spelertjes lenen als het nodig is :9

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Het kan allemaal :+

Moet eerst maar eens een 360 scoren :cool:

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Jongens, hoe durfen jullie te beweren dat Headcollector niet goed genoeg is? Heb vroeger zo vaak met hem gespeeld (zaten we ook niet een tijdje in dezelfde clan?), hij is iig beter dan ik.

Andere clanleden:

The Corrupt Spy
    Turok Wwerf (evt)

@DSF: volgens mij waren wij vroeger altijd een opwarmertje voor jullie clanwars ;)

Laatst bewerkt: 21 nov 2006
  4. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd wat jullie favorite wapen is. Ik ben nog een beetje zoekende naar een wapen die voor een afstand geschikt is maar toch ook wel wat nauwkeurig is...

Tips...?

5. Martial Artist

Martial Artist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kort en krachtig:
    • p90
    • m8
    • famas

hangt er een beetje vanaf wat ik dat potje wil gaan doen, laatste tijd wat meer de P90, maar de beste manier is toch gewoon wat uitprobereb...

Wat gebruiken jullie meestal als attachement op je wapen???
    zelf doe ik bij mijn pistool meestal die extra munitie en bij het hoofdwapen die reflex scope...

En nog maar een vraagje: lopen jullie met zware armor, ter bescherming, of geen voor de mobiliteit -> ikzelf zonder, want heb niet echt het gevoel dat armor veel helpt. en vindt snelheid toch wel fijn...

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Vroegah was dat altijd de G3A3 (=G3KA), G36C of Famas. Denk dat ook dit weer mijn lievelingswapens worden, hoewel de MTAR ook wel lekkerder schiet. Ik neem als attachement een reflex scope en een lichte armor (zoals Raven Armor).

8. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben beetje aan het twijfelen tussen FAMAS en MTAR21, de FAMAS is weer beter close combat, maar de MTAR21 weer beter van verre afstanden. EN nu ga ik weer ff gamen.

9. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is echt top! ga ik denk ik ook wel kopen ;) alleen moeten er een paar dingen wel veranderd worden , zoals die haperingen bij spectormode en veel game mode's en dan wordt het voor mij bijna evengoed als gears of war ;)

10. king-steven

Leuk Bevonden:
    0
    het is een demo he, daar stoppen ze nog niet alles in van de uiteindelijke versie :+ dus tuurlijk ziiten er meer game mode's in...

11. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten een stuk of 10 verschillende game mode's in vegas, dus zal niet snel gaan vervelen.

12. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is hij beschikbaar bij Play-asia, regiovrij? Of moeten we eerst de release afwachten?

13. Renegade Master

Renegade Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren nog effe een paar uur online gespeeld met 2 Nederlandse gasten en moet zeggen, ik vind t toch een erg smakelijke demo!!.
    GoW heb ik nog niet, kan me voorstellen dat t grafisch dan wel weer een stapje terug is, maar om nou te zeggen schijtlelijk, nee..

En zoals eerder vermeld, de gameplay maakt ontzettend veel goed! Er is toch niks leukers dan voordat je een kamer leegveegt effe overleggen en dan ook nog de monden van je teamleden zien bewegen. :)
    Heb me prima vermaakt! Ik was voor ik het wist al weer een uurtje of 3 verder en dat is een goed teken voor een demo. Andere gasten ook zin om nog es wa vaker samen te spelen deze week?

Laatst bewerkt: 22 nov 2006
  14. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind de G36C en de FAMAS (mijn favo's uit de vorige 2 delen) erg zwak geworden. Je schiet er nu echt niemand meer me neer op lange afstanden ! Vroeger kon je met 1 kogel iemand neerleggen die aan de andere kant van het Airfield stond... Maar dit lukt nu niet meer met alleen een reflex scope.

Gisteren de M8 met 6x scope getest, en deze heeft nu een beetje de zelfde "waardes" voor mij als de G36C in black arrow :) Toch lijkt me de reflex scope een stuk beter !

En de armor vind ik wel een beetje jammer. Je merkt er gewoon niets van naar mijn mening. Je schiet iemand die zonder armor rondloopt even snel dood als iemand met bijvoorbeeld "Raven Armor". Hopelijk is dit in de echte versie wat anders, zodat je je snelheid dan ook echt inleverd tegenove het minder snel doodgaan :eek:

15. king-steven

Leuk Bevonden:
    0
    reken mij maar mee...

dat van de monden bewegen was trouwens ook al in RBS: black arrow hoor ;)

Maar dit is de demo die ik het meest heb gespeeld van alle demo's tot nu toe, heerlijk spel. Alleen soms wel erg sterke shotguns (handig als defender...)

16. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    De armor werkt bij mij wel.

17. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik gebruik de altijd de g36c met standaard scope,daar kan ik prima mee tichten en is voor een afstand ook nog goed. en als armor heb ik 3 streepjes en voor mobiliteit 7. dat vind ik wel een prima balans.

18. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook eindelijk mijn wapen gevonden: de g36c. Ik vind hem echt lekker schieten van veraf, en van dichtbij is hij ook niet verkeerd. Weet iemand wat de verschillend tussen die scopes zijn? Ik gebruik nu helemaal geen scope, zonder inzoomen lukt het me ook wel aardig om van veraf te raken.

19. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Reflex scop is alleen een "doorzichtig rood puntje". Hiermee kan je vrijwel niet inzoomen.

Dan heb je de "echte" scope's. Verkrijgbaar in de varianten 6x en 12x zoom :cool:

20. Martial Artist

Martial Artist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de assault rifles raad ik je aan een 6x scope te zetten, schiet net ff lekkerder dan de Acog scope. en voor dichtbij of middelafstand kun je gewoon zonder inzoomen. Die refles scope is niet meer wat het geweest is in de vorige delen.

Deel Deze Pagina