De graphics zijn dope. Lara valt goed te besturen. De camera bij het zwemmen soms wat anoing, maar voor de rest geen probs mee. Dingen worden wel te veel voorgekouwd, waar je je graplehook heen moet schieten of wat je moet openmaken/wegduwen. Heb de demo volgens mij bijna klaar. Kzit nu in zo'n grote ruimte met beetje water en 2 grote ronde dingen met punten. Op een plateau heb je 3 vierkantjes die je kunt indrukken. Ik kom niet uit dat stukje, kweet bij god niet waar ik heen moet. Ik zie volgens mij wat doms over het hoofd..
Gebruik de wip om de 2 kratten die in het water staan omhoog te "schieten". Plaats op iedere tegel die je kunt indrukken een krat en de deur opent. Via de linker kant kun je door de deur en dat is het einde van de demo
Ik vond de demo wel cool.. Ziet er goed uit etc.. Alleen vond ik het schieten wel erg simpel met die auto-aim (misschien niet zo erg omdat schieten slechts bijzaak is in deze game), en hoe sommige models (vooral de auto's etc) eruit zien en bewegen, da's echt geen next-gen.. Wat ook zeker geen next-gen is is hoe de dode lichamen doodleuk verdwijnen in het niets.. Je kan wat dat betreft echt merken dat dit een current-gen port is.. Voor de rest natuurlijk gewoon een topgame met de klassieke Tomb Raider gameplay.. Alleen wat Alex V ookal zei, dit is typisch zo'n game die niet meer speelt zodra je hem uit hebt, en als ie dan niet zo lang is kan je je afvragen of ie wel 60 euro waard is.. Maar de echte fans zullen het sowieso wel kopen..
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik ben nog steeds geen enkele Tomb Raider content tegengekomen op de Marketplace Nja morgen komt als het goed is de volledige game uit, dus dan heb ik die demo ook niet meer nodig....
Zo het is me toch gelukt. Vond het een goede demo maar weet nog ni of ik hem zou kopen zullen wel zien
Ik snap hem nog steeds niet Ik ben nu zover: Spoiler Ik heb die 3 kratten op die 'buttons' gezet en de poort is open. Ik heb de linker krat weer van de kutton afgehaald, maar waar moet ik nou heen springen? Aan de kant van de deur zie ik aan de linkerkant (heel ver boven me) zo'n slingerding maar hoe de fok kom ik daar? Als ik een krat onder de richel daar zet kan ik er nog steeds niet opspringen [edit]Nevermind, zat aan de verkeerde kant te springen [/edit]
Net de demo uitgespeeld. Ik heb wel even vastgezeten in die laatste kamer met dat water, maar na wat logisch nadenken viel het me opeens op wat ik moest doen. Verder ziet het er wel goed uit en speelde het ook wel fijn. Maar als je het spel hebt uitgespeeld valt er volgens mij niet meer zoveel te doen...