Zijn zulke games die je meteen kunt verkopen nog voor een leuke prijs als je gedaan hebt (of ruilen). Ben demo nu aan het downloaden, ben is benieuwd.
Ik vond alleen het springen af en toe nogal lastig gaan. Sprong vaak net ff de verkeerde kant op. Ook vond ik het schieten niet echt lekker werken. Je hebt weinig mogelijkheden om je goed te verschansen achter muren enzo. Als je eenmaal in een vuurgevecht terechtkomt wordt je bijna altijd wel geraakt. Verder is het zeker wel vet. Denk er nu over na de game te gaan halen
ik heb even een video review online getezet! http://www.solcon.nl/avee/appiegt/ 21 mb ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!!
Heb de demo vannacht gedownload en ben gaan slapen. Eindelijk heb ik hem net kunnen spelen en heb hem inmiddels uit...jammer, maar mijn vriendin was gelukkig in de stad. Ze heeft hem inmiddels gekocht en is opweg naar mijn 360... ga dus zometeen verder waar ik gebleven was. Ik vind het dus een tof spel.
Gisteren de demo gespeeld en het was precies wat ik er van verwachtte. De oude bekende Lara, alleen met wel goede controls en redelijke graphics. Niks voor mij dus. De Lara-liefhebber zal hier wel helemaal gek van zijn, maar ik vind die duffe puzzeltjes en halve actie maar niks. Demo's kunnen af en toe echt handig zijn
heb de demo al 2 keer uitgespeeld. Op ps2 en xbox360, toch wel een verschil in grafix. Verder niet echt anders. Krijg het spel ook vandaag binnnen. Ga vanacht lekker gamen dat weet ik wel, al moet ik ook verder met oblivion en NFS most wanted ( allebij nieuw). Gewoon tijd te kort!! En dan nog school en werk ook.
Idd, echt een Tomb Raider spel. En voor de fans vast een HEERLIJK spel ! Maar ik houdt er totaal niet van. Ik heb de DEMO ook niet eens uitgespeeld, aangezien ik mij vaak ergerde aan Lara. Gewoon weg, omdat wanneer je soms ergens heen sprong, en zij greep niet vast, ik dan gelijk weet ik veel hoeveel meter naar beneden viel, en weer opnieuw kon proberen. Ligt ook natuurlijk aan mijn SKILLS bij dit spel , maar toch irritant.
Ik vind het echt cool, doet me echt denken aan POP en daar hou ik van de low-motion ijdens het vechten is ook erg cool, je kan mooie shoot-outs doen vinnik. ook leuk dat er enigzines een beetje interactiviteit is met de omgeving
Ik moest wel een beetje wennen aan de bewegelijkheid van bijvoorbeeld die kisten. Ik ben gewend dat bij Tomb Raider games zo'n kist vier kanten op kan. En dan het liefs nog maar twee kanten als je het ding ergens vast heeft. Nu slingert Lara zo'n krat alle kanten op
mmmm vond het spel niets voor mij, heb het even gespeeld en zelfs toen irriteerde ik me al. Het ziet er ergg mooi uit, dat geef ik toe. Weinig PC's waarbij het er zo uit gaat zien op nmormale framerate, maar toch... Er is gewoon iets, denk dat het toch het slowmo gehalte is waarbij ik me irriteer..
ik heb de demo op pc en 360 gespeeld, en het water op de 360 is zoooooo veel mooier! is iemand anders dit ook opgevallen?
Het beeldmateriaal is prima, maar omdat het een review is moet je wel meer eigen mening toevoegen. Je had bijvoorbeeld met je stem tijdens het filmpje commentaar kunnen geven. Nu floept op het eind ineens die score in beeld, zonder dat we weten hoe je er precies aan bent gekomen.
kuch uche ow ff m,n stem schrapen, de bedoeling was eigenlijk om eens echt beeld materiaal te laten zien! geen dom geklets gewoon hoe het is! (vaak irriteer ik me juist aan commentaar bij games.. zoek maar eens op een andere nederlandse site een review van deze game (tombraider Legents) gaan ze elkaar een beetje tegen spreken enz) Tje had ik maar een mooie stem... maar natuurlijk niet te min Bedankt voor je commentaar! p.s heeft iemand van jullie wel een mooie stem! stuur dan een PM ! (ja ja rijmen kian hij ook nog! )
Zijn de graphics van het hele spel mooier als in de demo?? Toen ik de demo speelde kreeg ik toch wel een beetje weer het oude vertrouwde Tombraider gevoel Ik weet nog niet of ik deze zal aanschaffen.
Ik ga deze zeker niet aanschaffen. Ik vind de graphics echt totaal niet next-gen maar dat kan ook aan de demo liggen. Voor de rest vond ik het niet de moeite waard om het nog een keer te proberen toen ik dood was. Al met al vind ik het zwaar tegen vallen.
Wat ik al eerder zei, dit is een multi-platform game, geen X360 exclusive. Ik denk dat veel mensen er een te hoge verwachting van hadden, grafisch ook vooral. Ik vind het er prachtig uitzien hoor, daar nie van, maar meningen verschillen natuurlijk. Daar komt bij dat Tomb Raider een naam heeft en voor een bepaald type spel staat, en dit spel IS Tomb Raider....niet meer en niet minder. Als je niet van het gepuzzel houdt of het beu bent dat je soms in een keer dood bent, is Tomb Raider niks voor je. Simpel