Ik vind de omgevingen echt wel mooi in dit spel. Ook de besturing is goed en soepel. Maar het schieten op de vijand vind ik dus echt niet next gen. Ik bedoel, je lockt, en bam bam bam, het heeft precies geen effect op de vijanden. Ze blijven maar schieten, tot ze natuurlijk dood gaan. Best wel jammer,maarja zoals Zero al zei, het is multiplatform...
Het is gewoon Tomb Raider, ook met dat schieten wat je zegt. Op dat gebied lijkt het veel op andere delen, op de toevoeging van wat extra moves en soepelere besturing na. Mja deze game is gewoon weer lekker ouderwets Tomb Raideren, I love it
Echt een vette demo, het spel lijkt me ook wel vet worden maar ik moet nog even betwijfelen of het mijn 65 euro waard is :
Weet iemand of de MM in Amsterdam hem ook voor 49 euro heeft? Want dan ga ik hem morgen daar ophalen. (Indien niet, dan wacht ik af of de Aziatische versie ook op de Europese Xbox 360 werkt. Play-asia.com heeft die versie namelijk voor $40 in de aanbieding en da's toch wel een leuke prijs)
Deze uitgever (Eidos) heeft zijn versies altijd regio locked ... omdat ze ook de content vertalen ...