kep vandaag wel 10 keer gekeken of die demo al online stond... maar gvd nog steeds niet... wrom zegge ze dan in godsnaam dat ie vandaag komt?
ik denk, ik kom van een avondje stappen thuis, kijk op xboxworld en dan zie ik de begin post!, stond bijna al klaar om mijn pc uit tepluggen, mun box online te zetten en dan de demo te downen, toen las ik verder.... en dacht ik van "nooooooooo, dan maar splinter cell"
Misschien is hij nu wél online. (8:18 in de ochtend) Helaas kan ik dit niet checken voor jullie, aangezien mijn 360 + alle accesoires + games zit ingepakt in me tas. Dit omdat ik zometeen een week weg ben naar duitsland met een vriend en zijn ouders ^^. Nu maar hopen dat ze daar internet aansluiting hebben.
daaag, boeit me nou niets meer of die demo komt of niet, dan wachten maar tot de release van de game zelf
jep, maar is er nog nie... vanavond maar nog eens checken dan (ben heel de middag weg (zover ik weet))
Rustig jongens! De demo van Splinter cell kwam ook vorige week zaterdag in de middag. Dus mischien zien we em vanmiddag gewoon verschijnen. Ze hebben het voor gister aangekondigd,dus kon me niet voorstellen dat ze de demo nou niet meer releasen.
Inderdaad, Tony Hawk: American Wasteland vond ik één van de beter delen. Tot die andere beter delen horen naar mijn mening: -Tony Hawk 2 -Tony Hawk Underground I