Bij mij staat ie er wel maar niet bij 'Newly Released Game Demos' maar onder 'Game Demos by Genre > Sports > TH8'.
heb hem nu even gespeeld, en moet zeggen, speelt aardig weg. Gameplay is weer lekker oldskool vergelijkbaar met deeltje 2/3. Dat slow motion werkt wel grappig, alleen zit die knop niet helemaal lekker. Grafisch zit de game prima in elkaar. Het is aan te raden de game met de D-Pad te spelen en niet met de sticks. Ik heb het gevoel alsof de tricks allemaal wel een stukje makkelijker zijn geworden.
speelt hetzelfde als de voorgaande delen, ziet er alleen veel realistischer uit. Trick stick ofzo is zo ontzettend vet ... je moet echt weten wanneer je wat moet doen en maakt het wat moeilijker... kan wel hele vette flip tricks uitvoeren! Zeker ga ik deze game halen en vandaag nog wat uurtjes spelen
Heb vroeger best veel TH2/3 gespeeld en daarna nooit meer een TH game gedaan behalve een paar demos maar in deze demo komt het 'fun' gehalte van die delen weer terug. Lekker beetje rondrijden, springen en tricks maken.
GVD heb ik splintercell potje gequit om die demo te downloaden, grappig hoor :{!! ik download wel Zegapain- NOT op de japanse marketplace !
Hij staat er dus echt wel, ga niet op new releases kijken maar gewoon all game demos. Trouwens geluid is ook echt bizar goed, je wordt je wielen draaien als je in slow motion je trick doet. En alle tegels perfect geluid....