zwaar irritant ik zie m ook niet staan Edit: ik zie m staan onder GENRE ACTION 2x ZELFS GA SNEL DAAR KIJKEN
daar staat ie helemaal niet onder genre action! Ik wil die demo wel ff spelen... hopen dat ie snel er weer op staat!
ook ff gespeeld, maar het voelt nog niet lekker aan heb vanaf THPS3 alles gespeeld en was altijd wel even wennen. Zal met dezze ook wel zijn. maar voelt nogal slomig aan
hey, dat vind ik nou leuk een demo die leaderboards bijhoud (maakt het toch nog nét wat aantrekkelijker om deze demo te downloaden, en te blijven spelen)
Ik ben hem nu aan het downloaden hij stond bij game demos bij genre --> action en dan helemaal onderaan
hmm, jammer een tijd demo:{.. maar hijs wel echt super tof, maar naar mijn idee verveeld het snel. weet iemand trouwens wat je met die graffiti moet doen?
Vet spel gek! Nail a trick blijft vet. 't Is ff doorkrijgen hoe het werkt, maar kan nu echt de wasigste flips aan elkaar plakken. Heb net ook een front flip in slow-mo gedaan, maar die was oncontroleerbaar. Alleen jammer dat het een trial demo is en je maar ff kan spelen. Ik ga 'm iig kopen.
Demo ook gespeeld oke ik geef het toe ik ben niet goed in dit maar ik vind het niet echt super bijvoorbeeld dat vallen (wat ik dus erg vaak zie ) zooo onrealistich ik dacht is dat echt wel van tegenwoorig Later nog maar eens wat potjes proberen.. tot nu toe nog niet echte positive indruk.
dat vallen vind ik ook niks, lijkt wel een soort van gravity edoch zal ik hem uiteraard kopen, wordt een TH met online leaderboards. Dat gaat me aardig wat uurtjes zoet houden