1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Demo] Tony Hawk Project 8

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

  1. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    heel vet dat nail the trick! Echt super cool... Maar de valanimaties zijn echt een drama!
     
  2. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon niet vallen...dan krijg je ze ook niet te zien ;)
     
  3. dannynima

    dannynima Guest

    is die demo nu te downloaden?
     
  4. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep\o/
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Kan iemand mij uitleggen hoe je die "slowmo tricks" uitvoert?
     
  6. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    beide sticks in drukken....

    sta 20e op de leaderbord, voor zolang het duurt... ach leuk!
     
  7. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    nadat je aan ollie maakt (A) moet je bijde thumbsticks tegelijk indrukken, je kan het ook aan een skater vragen die daar ergens rond rijd.

    Dit deel van de Tony Hawk serie is toch wel het realistisch, echt heel mooi hoe je skater die tricks maakt.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2006
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Gewoon lachen spel om te doen, gelukkig ook wat realistischer. Animaties zijn best mooi, characters zien er ook goed uit. Soms wat kartels (zelfs op HD scherm) en bij vallen doet ie wat raar, maar ja.
     
  9. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Een geweldige toevoeging vind ik is ook de mogelijkheid om je skater wanneer je wil te laten vallen. Mijn record is 350.000 :cool:
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    Leuke demo, net gespeeld. Echt weer een goede en leuke Tony Hawk zo te zien. Ik zal hem echter niet kopen, heel misschien als die is afgeprijsd.

    Vermaak zit er zeker in :)
     
  11. mazdarx7mx3

    mazdarx7mx3 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    tony hawk

    al weer een tony hawk die zijn aan het weg gaan ze zijn afgezaagd.
    het is stom gewoon.
     
  12. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo anders formuleer je even normale zinnen8)
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    Die jongen is nieuw :thumbs:
     
  14. basovich

    basovich Guest

    in nederland zeker :emo:
     
  15. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ole, gelijk uit het werk gecheckt of ie er was en ja hoor \o/

    Ik vind het spel helemaal geweldig, de animaties zijn echt top en de front/backflips zijn echt 10x beter uitgewerkt als de vorige delen. In slomo bs rodeo kickflip + tailgrab doen is echt te fun :thumbs: Enige is zoals anderen al zeggen de bails die zijn erg vervelend maar gewoon hard op A rammen en hij staat weer sneller op.

    Zeker weten dat ik deze game ga kopen op de dag van de release :)
     
  16. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer van deze game is gewoon dat ie tegelijk met rainbow six en gears komt... Vind de demo leuk, maar zal de aanschaf van deze game toch nog even uitstellen..
     
  17. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Eigenlijk vind ik die physics wel vet als je flink op je bek gaat :), Echt vet dat de beweging met je stick de beweging van het been is, Benen wijd, benen gekruist. De bullettime tijd van het skaten is aangebroken :)
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik snap geen hout van nail the trick.... er zit zo'n challenge bij en op het moment dat je een extra trick moet doen lukt het niet meer.... :+

    Verder is de demo precies genoeg voor mij, want meer dan er in 1 zo'n level zit haal ik toch niet uit de game. Ik ben gewoon te lui om allerlei combo's uit mijn hoofd te gaan leren. Resultaat: ik speel een kwartier, doe wat grabs tricks, spins en flips en vind het dan wel weer mooi geweest.
     
  19. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Steeds als ik Nail the Trick doe dan vliegt het board onder mn poten uit en ga ik keihard op mn bek -_-' Hoe kan je normaal landen?
     
  20. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet tijdens de nail, wel je stick in de richting BLIJVEN houden, niet van tik, en terug halen, anders gaat t fout, wacht tot de griptape weer naar boven wijst, doe je stick dan pas terug, en dan kan je m landen

    damn wat een vette demo!:eek: jammer dat die ineens stopt na een tijdje, en je zo stukjes van het hele land krijgt te zien, khad de demo wel groter verwacht, 342MB ofzo??? ach ja, maakt niet uit, ga de game sowieso kopen, kvind m echt vet ;)
     

Deel Deze Pagina