1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Demo van Doom3 eindelijk beschikbaar!!

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 19 sep 2004.

1. soulhunter

soulhunter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet het bij mij wel maar daar is alles mee gezegd, terwijl far cry toch stukken beter liep (g-force ti 4200 128 mb, 512 mb ram, p4 2.8ghz.)

Ik moet zeggen dat het sfeertje me sowieso niet echt aanspreekt, dat had ik al verwacht maar dat krijg je nu bevestigd. Daarom vindt ik demo's altijd wel even handig.

Je moet wel een goede videokaart hebben, anders kun je beter de xbox versie kopen denk ik. Dat gaat er beter uitzien dan bij mij op de pc.

2. the_x-gamer

the_x-gamer Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem binnen maar de sfeer spreekt mij juist aan. En wat is het scary dit had ik niet verwacht eigenlijk.

3. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Sfeer spreekt mij ook aan,lekker donker,eng,echt dope shit.

4. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren gedowned en gespeeld. Ben hem meteen gaan kopen. Echt freaking eng. Mooie graphs en mijn pc kan hem wonderbaarlijk genoeg goed draaien.

5. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Die van mij niet :'-( Doet het wel maar met 15 frames per seconde ofzo...

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    welke settings speel je hem?
    heb hem namelijk gekregen (spel) omdat me buurman hem uit had gespeeld, dan moet ie meteen dat spel niet meer :confused:
    dus nu heb ik hem maar ik heb zelfde specs als jouw dus wil ff weten waar je het op speelt

Deel Deze Pagina