Bedankt Kevf, die review van jou had ik ook gelezen, maar ik was de link kwijtgeraakt.
Ja, het notes systeem is erg tof gemaakt. Zoals ik het dus goed gegrijp kun je elkaar dus hints achterlaten, maar of die hints altijd de goede bedoelingen hebben.... Zo las ik dat de reviewer "jump here" had achtergelaten bij een dodelijk afgrond in de Nexus. Later zag hij een ghost (laatste 10 seconden van een andere speler), die zenuwachtig op en neer bij zijn hint aan 't kijken was, om ten slotte deze op te volgen en in de diepte te springen... naar zijn dood. Heh, die reviewer voelde zich daarna wel schuldig gelukkig.
Het spel zit bol van deze nieuwe coole features. Zo kun je dus ook phantoms (andere spelers) in je spel binnen laten als je eenmaal de eerste wereld hebt uitgespeeld. Blauwe phantoms kunnen je helpen bij het spel (co-op dus), maar rode phantoms (spelers kunnen één van de twee rollen kiezen) zullen naar je op jacht gaan. Behoorlijk spannend dus als je toch al in een lastig stuk bent en dan word je ook nog door een andere speler gestalked.
Laatst bewerkt: 26 apr 2009