1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4&PS5] Demon's Souls

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 25 apr 2009.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417

    [​IMG]

    Platforms
    PS3
    ~
    Uitgever
    Sony Computer Entertainment
    ~
    Developer
    From Software
    ~
    Genre
    Actie
    ~
    Release datum
    Q1 2009

    [gb]Informatie:[/gb]
    ^top
    [gb]Screenshots:[/gb]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Trailers:[/gb]


    ^top

    [gb]Officiële website:[/gb]
    http://www.jp.playstation.com/scej/title/demons-souls/

    ^top

    [gb]Opmerkingen:[/gb]

    Lovende woorden van de critici:
    Eurogamer
    Pixelverdict
    RPGfan
    PS3-Sense

    Demon's Souls wiki: http://demonssouls.wikidot.com/

    De hack'n slasher game van dit moment. De moeilijkheidsgraad bij Demon's Souls ligt old-skool hoog.
    Als je van hardcore actie games houdt en machogistisch trekjes in je hebt is deze game helemaal voor jou gemaakt. :)

    ^top

     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Alright, de import bestelling is gisteren gemaakt (55 euries inclusief bij e-bay) en ik kan niet wachten totdat ik deze game in handen heb.

    Zijn er hier nog anderen die DS gaan importeren?

    Het schijnt de hotste import van dit moment te zijn. Niet alleen omdat het spel zo in de smaakt valt bij velen, maar er zijn ook geruchten dat DS misschien wel nooit naar de VS/EU gaat komen. De Aziatische versie (Korea/Hong Kong, NIET Japan) ondersteunt Engelse gesproken en geschreven tekst, maar wees er snel bij want deze versie gaat als hete broodjes over de toonbank.

    Ik denk dat ik de eerste keer "voorzichtig" ga beginnen met een Royal.

    De Royal heeft spreuken om tegenstanders op een afstandje af te schieten en fatsoenlijke equipment die mana regeneration versnelt. De Hunter en de Thief spreken me ook erg aan.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2009
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Check deze link voor een super uitgebreide review:
    http://pixelverdict.com/2009/04/15/review-demons-souls-ps3-import/

    door een reply van jou in een ander topic deze game weer in het vizier gekregen en damn wat ziet het er goed uit. Je kan geloof ik ook echt co-oppen als de ander dat toelaat. Sfeertje is iig super.

    Enige 'probleem' wat ik met dit spel heb is, als ik deze haal ik geen tijd meer heb voor andere toppers :+

    edit: lees net dit in de review :eek:

     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Bedankt Kevf, die review van jou had ik ook gelezen, maar ik was de link kwijtgeraakt.

    Ja, het notes systeem is erg tof gemaakt. Zoals ik het dus goed gegrijp kun je elkaar dus hints achterlaten, maar of die hints altijd de goede bedoelingen hebben.... Zo las ik dat de reviewer "jump here" had achtergelaten bij een dodelijk afgrond in de Nexus. Later zag hij een ghost (laatste 10 seconden van een andere speler), die zenuwachtig op en neer bij zijn hint aan 't kijken was, om ten slotte deze op te volgen en in de diepte te springen... naar zijn dood. Heh, die reviewer voelde zich daarna wel schuldig gelukkig.

    Het spel zit bol van deze nieuwe coole features. Zo kun je dus ook phantoms (andere spelers) in je spel binnen laten als je eenmaal de eerste wereld hebt uitgespeeld. Blauwe phantoms kunnen je helpen bij het spel (co-op dus), maar rode phantoms (spelers kunnen één van de twee rollen kiezen) zullen naar je op jacht gaan. Behoorlijk spannend dus als je toch al in een lastig stuk bent en dan word je ook nog door een andere speler gestalked. 8)
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2009
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    spel ook besteld bij yesasia....zie ik nu pas de lange bezorgtijd. Ook bij Renchi uitverkocht. Dit spel gaat volgens mij zeldzaam worden. Spel pas over een week of 5 binnen.

    Idd erg gaaf van die notes. Echter het is vooral de vrijheid, sfeer en moeilijkheidsgraad die het voor mij een must have maakt.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Hmm, jammer van die lange levertijd. Hoop dat het bij mij sneller zal gaan.

    /crosses fingers

    Deze week misschien? :9

    EDIT:

    Vandaag deze e-mail ontvangen:

    ======================================================================
    Dear Customer,
    Thank you for your Paypal payment.
    We just shipped out the package to you by Hong Kong air register mail today, the tracking number is RA972999161HK. You can track the delivery status at http://app1.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp
    Normally, it takes about 7 to 14 business days for delivery.
    Once you receive the package from us, please kindly leave a positive feedback for each item on our ebay account.
    We do wholesale, our products include the PS3, PSP, NDS & Xbox 360 console, games and accessories.

    ======================================================================

    Yesssssss. :D
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2009
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mazzelpik! Vreemd dat er verder echt niemand hier reageert. Ter info: de screens hierboven zijn ingame!

    Bij welke ebaydealer heb jij het spel besteld?

    De hele verhaallijn uitspelen duurt ongeveer 50 uur las ik op het internet, echter dan begint het met de mp mogelijkheden ed pas echt leuk te worden.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Onbekend maakt onbemind.

    Maar dat komt vanzelf wel als hun favoriete games reviews site/blad/gamer vriendje een opmerking maakt over hoe goed deze game wel is... dan komt de aandacht vanzelf wel. Op andere sites en forums lopen de Soul's Demons topics ook als een trein, dus ik zou niet weten waarom dat hier ook niet kan. En anders spelen wij hem gewoon met z'n twee als enige Xboxworld gamers. ;)

    En nou maar hopen dat de game echt zo goed is als ik hoop. :D

    De import was trouwens gewoon via ebay.com, daar verkopen kleine bedrijfjes ook games en stuff.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2009
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik wacht eerst eens jullie reacties af. Daarnaast moet ik nog wat andere games uitspelen (lees: Stuk of 20).

    Ik moet wel zeggen dat de game me erg interessant lijkt.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Gewoon overslaan. Jij wilt toch om de zoveel tijd ook iets speciaals spelen? ;)

    Zodra ik hem heb zal ik een uitgebreide reactie geven.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2009
  11. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een game, ziet er echt geweldig uit in de breedste zin van het woord! Hoop wel dat dit spel ook in Nederland uit gaat komen.
     
  12. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb em al een paar weken, vette game, wel moeilijk, zeker in het begin. Geen zin om hier een lang verhaal te tikken kijk maar op de wiki, daar heb je alle informatie over online en alles.

    Komt niet in Europa of Amerika uit, niet officieel maar dit gaat gewoon niet gebeuren, zeker Europa niet omdat het dan in het Duits, Frans etc moet. Je kan de Chinese versie bestellen die is 100% engels. Ik had hem vrij snel, ik weet alleen niet meer bij welke webshop ik hem heb gekocht.

    Ah gevonden: http://www.ncsxshop.com/cgi-bin/shop/BCAS-20071.html

    Er staat nu alleen wel 2-3 weken, bij mij was het nog in stock, paar dagen na release ^^.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Iemand die hem al heeft... ben dan toch wel benieuwd naar een heel verhaal O-)

    Sure veel is op de wiki ed te vinden, maar aangezien dit spel op het moment ruim op nr 1 van mijn wishlist staat ben ik erg benieuwd naar je mening.

    Vooral mbt sfeer, werking van de multiplayer, levelen, vrije keuzes etc :)

    edit:

    hier een mooi stuk uitleg over souls ed (tis een review). Opvallend is dat voor de schrijver dit veruit het beste spel ooit is!

    http://www.f13.net/?itemid=802
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Hou nou op met al die overdreven positieve reviews. Het wachten is al lastig genoeg! :b:

    EDIT: Maar dat ie niet in EU uit komt... is het werkelijk zo veel werk om een vertaling uit te brengen? Desnoods doen ze het niet en houdt From Software het gewoon bij een Engelse versie. Dat kan toch geen reden zijn om een heel marktsegment over te slaan?
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2009
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hier 88 screens :+

    http://www.xgn.nl/ps3/screenshots/2450/demons-soul/

    Ik geloof dat bij lokaliseren landen als Frankrijk en Duitsland gaan protesteren als hun eigen taal geen optie is. Weet het niet meer 100% zeker.

    Ik heb door alle reviews ed iig zelden zoveel zin gehad in een spel, kan bijna alleen nog maar teleurstellen :+
     
  16. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het lezen van dat stuk ben ik echt helemaal om, ik moet deze game hebben!!! Probleem is echter dat ik geen creditcard heb en deze game waarschijnlijk nooit in Amerika of Europa gaat uitkomen. Wie oh wie kan mij helpen ? :)
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Paypal nemen.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik

    bij interesse even pm-en :)
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Om de discussie gaande te houden in dit topic: wat voor karakter gaan jullie voor de eerste keer proberen als je eenmaal DS in je handen krijgt?

    Ik twijfel op dit moment nog steeds tussen een hunter en een royal. Beiden kunnen gemakkelijk ranged damage doen, al doen ze het allebei op een andere manier.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

Deel Deze Pagina