@Kevf; Spoiler Ja ik had ontzettend veel geluk dat ik per ongeluk op Talk drukte bij Patches toen ik uit 3-1 kwam. Die vertelde mij dat Yurt een assassin was en dat hij het voorzien had op bepaalde NPC's. Hij zit in ieder geval op de 2e verdieping in Nexus, rechts en dan ergens in een hoek. Succes! @Zipnaf; thnx!
De Nexus is toch niet zo heel groot? Er is wel zo'n brede gang inderdaad waar heel veel tips op de vloer staan. Heb er een paar gelezen, maar ga ze niet allemaal lezen. Wil het zelf ontdekken... Wel een gave game zeg! Lekker lastig, vooral als je een gedeelte inloopt waar je level 30 voor moet zijn... En dan je Souls weer op moet gaan halen... Hoe kan ik zien dat ik een level omhoog gegaan ben? Krijg je dan punten om te verdelen over jouw eigenschappen? Of gaat dit vanzelf?
gewoon doorspelen, WEL alle tips lezen n nog wat beter rondlopen in de nexus. 4 verdiepingen en wat gangen is toch best aardig Soul level zie je als je je game laadt, dunno wanneer nog meer. @Soul: wie is Patches ook alweer? En waar kan ik nu beste pijlen halen? Spoiler 2e verdieping in de zin van: begane grond, 1e, 2e. Of in de zin van 1e, 2e?
Oke, ga ik straks ff de Nexus in en daar verder rondlopen... Weet je hoeveel tips daar op de grond staan in die ene gang
Na wat dingen gezien, gehoord en gelezen te hebben over deze game, is mijn interesse er wel in gegroeid. Ik denk dat ik deze game wel ga halen maar dat doe ik volgende week wel na de repetitie week
@Kevf; Spoiler Patches is die kerel die archstone van world 3 zit, waar je dus o.a. als enige in de game heavy arrows en bolts kunt kopen. White arrows zijn het sterkste in de game, maar deze moet je unlocken (weet zelf ook nog niet hoe). Op de 3e plek voor heavy arrows staan volgens mij de holy arrows, deze kun je kopen in 4-2 bij de merchant voor de eerste reaper. Over de verdiepingen, ik zie verdieping 1 als de begane grond met o.a. de NPC's waar je magic, etc kunt kopen. Verdieping 2 bereik je door een van de trappen te nemen aan de zijkant. Verdieping 3 en 4(levende monumental) zitten de monumentals. en verdieping 5 kun je de online stats bekijken.
aaaargh die kerel is dus dood <_< moet Sasuke ook helpen, die kom je toch alleen tegen als je tendency white is? edit: hey wacht eens even die dude heb ik zelf dood gemaakt.... Spoiler Nadat hij me door dat luik heen schopte. Ik was pissed en heb hem toen afgemaakt. Had geeneens door dat het dezelfde was
hmm. ik zie inderdaad dat die niet echt te krijgen is in de winkels. op de gameshop hier na dan, maar die vraagt er dan meteen de volle pond voor.
@kevf; Spoiler Ja dat is echt ontzettend balen, dat wordt asap een NG+. Over Satsuki (Sasuke is 100x meer bad ass op het moment in Naruto ), die kerel ben ik inderdaad tegen gekomen in 4-1 bij de eerst archway. Volgens mij was ik toen pure white inderdaad, maar geen idee of dat een must is?
Ik heb het eerste level en de eindbaas gehad. Ik moet zeggen dat het een mooie game is, maar niet mijn ding. Ik heb hem dan ook op de Bazaar gezet. Sorry mensen maar kan jullie enthousiasme gewoon niet delen.
het is je vergeven.... maar ik ben wel nieuwsgierig waarom het niet je ding is. Het is langzamerhand 1 van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb namelijk
De game is mooi en heeft een goede sfeer. Ook is de game niet oneerlijk moeilijk. Echter hou meer van de avonturen waar je doorheenloopt Ratchet & Clank, Batman, Uncharted 2 enz. Heb er gewoon een schurft aan om een heel stuk waar ik de pest moeite voor heb geedaan helemaal overnieuw te moeten doen. Niet echt een spel waar je een korte speeltijd mee bezig kan zijn. Ik heb soms maar een half uurtje om even lekker te gamen, dan pak ik liever wat anders. Tevens komen er games die meer in mijn straatje liggen,... dus als iemand interesse heeft en niet via axelmusic wil bestellen, dan hoor ik het wel.
Oei oei, dat zijn echt spellen van een heel ander caliber. Volgende keer beter eerst wat reviews lezen, want het overnieuw beginnen wordt bijna overal vermeld (ook in deze topic).
Vanmiddag de eerste Demon verslagen, die soort hoop met blubber die pijlen op je afschiet... Niet heel moeilijk die Demon, maar wel erg vet zeg!! Daarna kan je doorlopen, vanaf die plek zegmaar, en dan stond er op de grond 'You're safe here'. Waarna er op de 'brug' ineens een enorme draak over kwam vliegen die vuur spuwde... Weg 7000 Souls Morgen maar weer ophalen... Wat een vette game zeg! Kan nu al die gebieden in, vijf toch?, maar ga gewoon eerst verder in die eerste Hoe kom je op een hoger Soul Level? Wat moet je daarvoor doen?
je skills upgraden bij de Maiden in Black waarom laten mensen berichtjes achter met 'you can summon here' ? Ik weet dat er een co-op/pvp in het spel zit.