1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4&PS5] Demon's Souls

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 25 apr 2009.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik zou proberen inderdaad je souls op te halen, die 7000 stuks is niet verkeerd in het begin. Let goed op achter je. Die draak zie je namelijk overvliegen en volgens mij zit ie zelfs op het fort (of tegen een wand) te wachten. Daarna is het sprinten naar het eerste tussenfort.

TIP: Lok eerst een reactie uit en ren dan achter de vuurzee aan. Het blijft toch spannend, maar zo wordt de timing al een stuk gemakkelijker.

2. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo weer sinds een paar weken verder gegaan met Demon Souls.

Compleet verslagen door de
    Spin
    van 4.1.

Wel vet hoor, vanavond nog maar eens proberen. Weet zeker dat tweede keer wel moet lukken.

3. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Hoe en waar kan je saven? Ben al 2uur bezig maar geen idee? En als je kan saven hoe doe je dat dan? Quit game ofzo? In de naxus? Coole game trouwens. Pas 1x dood gegaan tot nu toe. Sprong in een gat :mad:

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Saven gaat vanzelf ;)

5. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ok

Maar wanneer ik wil niet alles kwijt raken wat ik nu gehaald heb:9 ben nu net een brug over gerend waar een draak over vloog. Daar was niets dus ben ik terug gegaan nu ben ik bij een veld met 2draken ben ik al bijna aan saven toe? :9

6. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Saven gaat constant, elke minuut ofzo. je kan gewoon stoppen.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    start ==> quit game en je spel is gesaved :)

Maar je kan niet een save opnieuw laden als je dood bent, dood is dood en dan mag je weer opnieuw :+

@ Burnfout:
    Gewoon goed op het patroon letten, is goed te doen

verder worden de demons best gemakkelijk na een tijdje. Als je de eerste verbazing voorbij bent (fuck die is groot!) dan is het vaak best gemakkelijk. Heb al vier demons gewoon met de eerste beurt verslagen. Het zijn meestal de levels zelf die me de kop kosten.

Wereld 4-2
    Aaaargh word gek in het moeras. Ik heb mijn poison-resistance ring om maar op een gegeven moment zitten er drie van die kleintjes en een dude met een grote knuppel. Die moet ik wel vanuit het water verslaan. Echter die gast met die knuppel kost me zoveel tijd dat ik altijd wel een keer ziek word en daardoor zijn aanval niet kan blocken. Aan de linkerkant loopt een black phantom dude rond maar die krijg ik ook nog niet stuk. Vanavond maar even proberen met mijn vuurzee-magic (naam even kwijt)

de 'baas' van wereld 3-3 is ook kut |:-
    De mannetjes die opgeroepen worden door de monnik zijn echt altijd veel sterker

44 uur and counting. Ben er bijna, maar heb het idee dat het laatste stuk me veeeeeel moeite gaat kosten.

Ik heb trouwens bijna al mijn demon's souls nog. Je kan er vaak speciale wapens mee maken door andere wapens te combineren, maar ik kan die dingen toch niet tillen en ik heb die andere wapens nog niet. Bewaar ze wel tot die tijd

8. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Argh! Ben nu net voorbij die eerste Demon, Pharox ofzo?? Dan kom je op zo'n lange brug, verdeeld in drie stukken, waar zo'n grote vogel vuur spuwt. Ben ik eindelijk aan het einde van het derde stuk, wordt ik opgewacht door een grote groep vijanden... Dood... Weg Souls... Gelukkig waren het er nog maar 2000 ofzo, had net bij die Maiden in Black mijn Soul Level geupgrade... Level 12 nu...

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en dan zitten er achter
    nog twee blue knights :+

Welke class ben je?

10. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ja daar kwam ik er één van tegen, die doodde mij ook...

Ben level 12 en class Knight...

11. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Uhm ik zit vast :confused: ik zit in boletarian palace. Ik weet niet waar ik naar toe kan/ moet. Ik zit nu op het punt waar een brug is. Als ik over die brug ren komt er een draak over vliegen maar daar achter is niets. Ook kan ik voor die brug naar links en dan kom ik bij zo'n veld met 2 draken en daar schiet ik ook niets op. Waar moet ik heen?

En waar is die maiden in black? Ik kan haar nergens vinden?

Alvast bedankt

Laatst bewerkt: 18 jan 2010
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Aan het einde de brug kan je gewoon weer het kasteel in. Kan zijn dat je ergens een hendel moet omtrekken. Je kan aan het einde van de brug geloof ik ook naar rechts door wat dingen heen hakken voor een treasure. Weet ik echter niet meer zeker.

Maiden in Black zit in de Nexus, maar zou niet meer weten wanneer je haar triggert 8)

13. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Gelukt nu op die 3 bruggen met draken. Was aan het eind ga ik dood op de laatste ridder die op je staan te wachten. Straks nog een keer proberen. Echt een hele coole game dit. En zeer verslavend!

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    na die ridder las ik voor het eerst het volgende bericht:

'Real Demon's Souls starts here'

je zal zien dat dat wel klopt ;)

15. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ben benieuwd eerst evn boodschappen doen en dan nog even proberen. Nu ik geleveld ben gaat het al wel een stukje makkelijker alleen die honden waren effe flink kot hehe!

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik las dat na die allereerste ridder die je tegenkomt... Maar volgens mij begint het inderdaad pas na die brug die verdeeld is in drie stukken... Was daar vanmiddag weer eindelijk overheen, maar wederom waren de twee blauwe Knights te sterk voor mij... Maar gek genoeg, gewoon sterk punt van de game, vind ik het totaal niet erg als ik doodga. De voldoening als je een stukje haalt is zoveel groter dan bij alle andere spellen die ik ooit gespeeld heb! Wat een leuke game zeg!

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Demon Souls heeft een soort van een "iron man" mentaliteit. Als je dood gaat ben je niet je savegame kwijt, maar je kunt ook niet zelf reloaden om je fout recht te zetten. Je begint simpelweg opnieuw in dezelfde wereld. Wil je die souls weer terugkrijgen, dan moet je helemaal naar de plek reizen waar je dood bent gegaan. Je hebt geen andere keuze, tenzij je heeel snel je PS3 uit zet terwijl je doodgaat. Ga je alsnog af, dan ben je de souls permanent kwijt. Je wordt dus keihard geconfronteerd met je eigen onvoorzichtigheid. Maar het geeft wel veel voldoening als je eenmaal wel voorbij komt aan een bepaalt monster of lastig stuk.

Laatst bewerkt: 18 jan 2010
  18. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Hehe ik snap waarom het spel pas na die brug begint! Geniaal haha! Ik kan maar geen genoeg krijgen van dit spel . Kan je touwens ook spullen verkopen? Doe nu alles opslaan maar het is veelal rotzooi dus.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nope alleen droppen of stashen.....

ik kom in wereld 1-4 niet verder
    Gaaaaare draak. Kan wel een soul ding geval doen (die sterkere) maar dan nog maar 32 damage per keer. Dat duurt veel te lang...morgen weer en anders misschien de wiki

Hebben jullie een beetje een sterke boog? Ik heb de white bow al wel, maar vind de damage er tegenvallen

20. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Had de boss van 1-2 bijna maar had bllijk baar een van zijnmaatjes niet gekilled..... Pijl in mijn rug bij het laatste stukje hp van hem :mad: morgen nog maar een keer dan!

Edit: heb trouwens ook die purple shield gestolen bij die draken :) kan hem alleen nog niet dragen omdat ik niet sterk genoeg ben. Hoe kom ik bij de rest van die loot zonder dood te gaan? Ik wil verder heb alleen nachtdienst dus moet effe wachten hehe

Laatst bewerkt: 19 jan 2010

Deel Deze Pagina