start ==> quit game en je spel is gesaved
Maar je kan niet een save opnieuw laden als je dood bent, dood is dood en dan mag je weer opnieuw
@ Burnfout:
Gewoon goed op het patroon letten, is goed te doen
verder worden de demons best gemakkelijk na een tijdje. Als je de eerste verbazing voorbij bent (fuck die is groot!) dan is het vaak best gemakkelijk. Heb al vier demons gewoon met de eerste beurt verslagen. Het zijn meestal de levels zelf die me de kop kosten.
Wereld 4-2
Aaaargh word gek in het moeras. Ik heb mijn poison-resistance ring om maar op een gegeven moment zitten er drie van die kleintjes en een dude met een grote knuppel. Die moet ik wel vanuit het water verslaan. Echter die gast met die knuppel kost me zoveel tijd dat ik altijd wel een keer ziek word en daardoor zijn aanval niet kan blocken. Aan de linkerkant loopt een black phantom dude rond maar die krijg ik ook nog niet stuk. Vanavond maar even proberen met mijn vuurzee-magic (naam even kwijt)
de 'baas' van wereld 3-3 is ook kut
De mannetjes die opgeroepen worden door de monnik zijn echt altijd veel sterker
44 uur and counting. Ben er bijna, maar heb het idee dat het laatste stuk me veeeeeel moeite gaat kosten.
Ik heb trouwens bijna al mijn demon's souls nog. Je kan er vaak speciale wapens mee maken door andere wapens te combineren, maar ik kan die dingen toch niet tillen en ik heb die andere wapens nog niet. Bewaar ze wel tot die tijd