Wat een spel dit! Zit nog steeds vast bij die drie bruggen. Daar kom ik wel overheen, maar die twee Blue Knights zijn, nog, te veel voor mij... Maar maakt me niks uit, probeer het gewoon nogmaals ! Wanneer en waar kan je eigenlijk magie leren?
ik vond het in het begin vooral erg origineel. Weet niet hoe je het in het Nederlands zegt, but the game grows on you. Ben iig echt helemaal weg van het spel.
Check rond de pilaren langs de zijkant in de middenruimte (met die koepel en trap). Daar vind je een tovenaar en priester. Misschien moet je ze nog unlocken... maar ik dacht dat ze er al vanaf het begin zaten. Had ze eerst ook niet gezien. Die Adjudicator's Shield is leuk, maar blokt nooit alle schade. Volgens mij heb ik heel lang met de Purple Shield rongerend. Extra fire resistance en blokt ook nog 100% schade.
Nee dat is zeker niet voorbarig. Ik heb nog nooit tijdens het spelen van een game zo'n bevredigend gevoel gehad na het behalen van een level. Elke vijand moet je leren bespelen en je leert echt gigantisch van je fouten. Als ik dood ga stoor ik me er niet aan maar weet dat het mijn eigen fout is. Meesterlijk gewoon! Morgen weer verder nu eerst werken zo.
hmmm dan ga ik ze combineren. Als je het Adjudicator Shield namelijk alleen maar meesjouwt is het al genoeg om leven bij te krijgen. Wat me trouwens opvalt is dat Demon's Souls echt weer een SPEL is. De meeste gave spellen van tegenwoordig proberen halve/hele films te zijn. Sure dat is vaak erg vet (Uncharted 2 ), maar Demon's Souls heeft dat helemaal niet en voelt daarom zo anders.
Zal morgen weer op zoek gaan naar de magie in de Nexus... Ben het eens met je dat dit echt weer een SPEL is. Uncharted 2 is vet inderdaad, maar die game voelt gewoon als een steengoede film. Demon's Souls is gewoon een steengoed spel...
Wow wat een vette game, gister ging ik dood tegen Fools Idol, en vandaag op het werk kon ik aan niks anders denken. Strategieen en plannen gingen de hele dag door mn hoofd Net in 1 keer gehaald, was eigenlijk heel simpel. Daarna Shrine of storms geprobeerd en toen werd ik invaded. een gevecht van zeker 20 minuten tegen een black phantom! Heel vet, en gewonnen! Daarna nog gecoopt, ook heel grappig! Wat een ervaringen!!!
Zojuist die spin in 2.1 in 1x gehaald! SL29 nu moet nog ff een lvlje str voor mijn crushing great axe. Die is heel handig in 2.2 tegen die beatles. Wat een goud spel dit. Die spider gehaald met een terplekke bedachte tacktiek die verdomd goed werkte! Leuk dat je soms echt na moet denken voor een tacktiek als je een onbekend gevecht in gaat. Vooral als je prongelijk een paar sterke enemys teveel pulled. Vecht zelf nu met dat purple shield en winged spear. Allebij +5. En straks dan met die great axe hehe. Ik heb alleen best veel mats die ik nog nergens kan gebruiken zoals dat dragon en ant spul bij wie en waar kan ik dat laten omsmelten?
+5 al ik heb alleen nog maar een wapen op +3 (scimitar) maar vecht ook het meeste met de dragon sword.
Waarom blijft mijn levelsbalk maar halfgevuld? Komt dat doordat je dood bent? Wanneer kan je die dan weer helemaal gevuld hebben?
In 1.1 ligt een ring die je leven voortaan naar 3/4 brengt. Na het verslaan van een demon revive je weer en er zijn bepaalde stenen die je levent maken. Hoop dat je er wat aan heb!
Ja klopt, mijn balk is al 3/4e... Maar wat is het verschil tussen levend en niet? Qua gameplay niks toch?? Dude die de spells aanleert gevonden trouwens... Nu nog ff Souls verzamelen
als je leeft kunnen er black phantoms je wereld binnendringen en kan je blue phantoms oproepen. Als je leeft heb je ook meer health. Daarnaast maakt het geloof ik wat uit voor je Tendency maar ik weet verder niet echt hoe dat zit. Door de Cling Ring krijg je idd de helft van je leven in soul form er bij, wat er voor zorgt dat er ineens een stuk minder verschil is.