Daar wen je aan het is je eigen schuld als je dood gaat. Ging vanmiddag in 2.2 dood met 24.000 souls stapte in de lava ik zit muur vast in dat level ik weet echt niet waar ik heen moet in die tunnels. Even een vraag: Hoe en wanneer kan je die loot in 1.1 oppakken aanhet begin links gelijk naast die brug ?
Neem je boog en koop zo veel mogelijk pijlen en vanaf die eerste toren eerst ff die draak uit de lucht schieten scheelt hoop geloop. En bij de tower knight eerst goed naar zijn bewegingen kijken
Het spel vandaag gekregen en al een flinke reeks gehad. Heb nu net de baas van 2-1 verslagen. Alleen ik ben die ridder uit 1-1 kwijt, die je bevrijdt. Nadat ik dat gedaan had, zat hij ook in de Nexus. Daarna heb ik de baas van 1-2 verslagen en naar de Nexus gegaan, die ridder zat er niet meer en verscheen ook niet op zijn spawnpoint in 1-2, ook op de locatie van 1-1 is hij niet meer.
Dat klopt heb ik ook , heel raar. 2-2 al gedaan ik zit echt vast daar in dat doolhof. Morgen nog een poging. Vind die boss fights echt te vet! Spider was gaaf! Ben benieuwd naar 2-2 boss . Ook dragon sword +3 en winged spear +6 die is echt koning!
Aha, wist niet dat je die draak uit de lucht kon schieten... Maar als je doodgaat, dan komt die draak natuurlijk gewoon weer terug Dat is juist zo leuk aan de game... Je bedoelt die twee tower knights?? Edit: Heb ik in 1.1 een ridder bevrijdt dan? Kan ik me niet herinneren
dan moet je door het deurtje aan het begin links. Ik heb gelezen dat je daarvoor pure white tendency moet hebben. @Aapvader: hmmm dat is vreemd. Je hebt hem niet ECHT nodig maar hij helpt je later wel (ik heb hem niet gebruikt though). Je bevrijdt hem in 1-2 trouwens. @Peter: de draak is een demon. Komt dus niet terug. @Cliff: Je moet iig NIET door de lava met al die megawormen. Daar heb je niks te zoeken. Je moet wel in de gangen ergens zijn. anders via co-op proberen.
Maar met pijltjes op die brug ? Of op een andere manier ? Ik kom op de een of andere manier niet voorbij de derde brug... Die twee Blue Knights maken me steeds af... Gisteren eerst 1-1 nogmaals uitgepluisd. Bleek dat ik Ostrava kon bevrijden. Was nog nooit in dat gedeelte geweest eerder... Maar heb ik nu dus bevrijd in 1-1 en ook meteen in 1-2. Ook the Thief Ring gevonden
eeeh dat heb je toch altijd? Met vechten en magic door te drukken op het rechterpookje en met een pijl en boog met L1
Ow dat wist ik niet joh Dan zal ik dat maar eens gaan gebruiken Is misschien wel verstandig met die Blue Knights?? Edit: Kijk, dat is een stukje makkelijker zeg Nu ook mijn eerste spell geleerd, voegt ook veel toe Jammer dat ik, als Knight, wat weinig MP heb... Welke klasse hebben jullie als eerste gekozen?
Ik heb voor een temple knight gekozen, ben ook erg melee gericht. Gisteren voor het eerst de ridder met rode ogen uit 1-1 verslagen. Had wel verwacht dat ik wat meer zou krijgen, maar gaf toch wel voldoening om hem om te leggen . Wel de winged spear gepakt daarachter en geupgrade, lekker aanvallen in de dekking .
met de ring of averice krijg ik nu 2400 per rode ridder. Ik zit echt muur en muurvast in het spel. Ik kom wereld 3-3 (old monk) niet voorbij en wereld 4-2 ook niet.....ben nu 4 uur aan het spelen en gewoon NIKS verder