Yeah, Tower Knight verslagen! 1-2 gehaald dus Heb nu 16000 Souls over... Wat zal ik er eens mee gaan doen... Je krijgt, na het verslaan van zo'n Demon, ook zijn eigen 'Soul' zegmaar.. Wat kan je hiermee het beste doen? De Souls claimen, of dat ding bewaren? Is het nog ergens goed voor?
ik check daarvoor altijd de wiki. Je kan er meestal drie dingen mee: - claimen (niet echt nuttig) - speciaal wapen laten maken - Spell/miracle leren ik heb ze bijna allemaal nog
Zo kun je bijvoorbeeld met de Lead Demon Soul (die krijg je van de baas in 1-1) een Scraping Spear maken. Kijk zelf ook in de wiki wat ik ermee kan. Ik heb de de purple flame shield equipped, samen met een winged spear +4 (of +5) en een Claymore + 2 en ik ben soullevel 27 volgens mij.
ik ben nog te slap voor dat ding, moet nog van 21 naar 22 met mijn strength. Maar ga misschien wel gewoon door tot 30 en aan de slag met de kneel smasher
Ik ben helaas gestopt mijn ps3 is voor de 3x deze week uitgevallen en ik ga hem niet meer laten maken... Hij is overleden Dus: Mocht iemand intresse hebben in mijn demon souls stuur mij dan een pm. Jammer maar helaas het was zo'n gaaf spel!
Ik heb vaak voor de spells gekozen, claimen voor meer souls is redelijk nutteloos gezien je toch al veel souls later in het spel gaat vinden (vergeet niet de avarice ring te dragen).
Tja ik kom er net pas achter dat je ze voor de Spells kan gebruiken... Maar dat kan niet bij die Apprentice zeker? Moet ik eerst Sage Freke gaan bevrijden denk ik De Avarice Ring heb ik nog niet. Nog niet tegengekomen, dus weet ik niet wat dat ding doet Heb zo'n ring voor meer HP en de Thief Ring
ik bedoel wereld 5-2 geloof ik. Ben in co-op al wel tot de demon gekomen (colossus nogwat), maar alleen maak ik keer op keer fouten. Ben ook helemaal door mijn voorraden lotus en spice heen...... dat wordt dus eerst farmen
Oke, vraagje: ik ben wereld 4-1 ingegaan om de Talisman of Gods te vinden. Deze was vrij makkelijk te vinden en die skeletten zijn ook wel te doen met mijn Soul level van 20. Maar nu komt het: Ik heb als miracle 'Heal' gekocht, maar hoe moet ik de Talisman gebruiken om deze miracle te gebruiken? Want dit lukt me niet... Wel ben ik levend (dus mijn hele balk zit vol). Heeft dit misschien invloed hierop? Edit: wtf... Nu werkt het ineens wel... Toen ik hem net opgepakt had niet
ik heb alle demons verslagen op de laatste na.....die me al 10 keer dood heeft...aarggh daarnaast is de dude met de sleutels voor het mausoleum van de brug geknikkerd. Ik kan dus niet meer met Old King Dorian vechten
Nu begonnen in 2-1. Kwam erachter dat je niet direct naar 1-3 kan namelijk, moet ik eerst een Archdemon verslaan. Nja dan maar eerst naar 2-1 he. Vind het wel erg nauw al die gangetjes daar in het begin... En die slome dudes die daar rondlopen. Soms vallen ze je aan en soms niet... Nja ik dood ze gewoon allemaal Zijn wel targets namelijk Heb mijn zwaard een upgrade gegeven naar Quality Long Sword. Nog niks bijzonders, maar ik neem aan dat ik binnenkort ook wel een keer een leuk zwaardje vind in de game??
ik snap alle wapens iig nog niet zo goed. Wanneer iets naar quality geupgrade kan worden ed.... loop nog steeds met mijn dragon sword rond False King zit er even nog niet in. Echt teveel gespeeld vandaag.
Dragon Sword? Dat is zeker ook weer een upgrade, maar dan met andere shards dan de quality sword ? Normaal vind ik dungeon crawlers, wat Demon's Souls toch eigenlijk wel is, helemaal niet zo leuk. Meestal ben ik na een uurtje al op uitgekeken en vermijd ik ze zelf helemaal. Maar Demon's Souls zuigt me helemaal op. Het is echt ongelofelijk hoe goed deze game is...
de enige wereld die me tegenstond was die na de leechmonger oid omdat Spoiler Ik het suf vind als ik in een wereld rondloop waar ik altijd wel damage opdoe door spelleffects (poison in dit geval), heeft niks met skills te maken en is gewoon minder leuk. Heb die wereld ook meerdere keren in co-op gedaan om te kijken hoe die het beste kon. Ik kom in levende vorm praktisch nooit meer soul signs tegen. Hoe zit bij jullie?
Zijn soul signs die blauwe teksten op de grond? Ik kwam er één tegen toen ik een demon had verslagen. Had er ook op gedrukt, maar er gebeurde niks