1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4&PS5] Demon's Souls

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 25 apr 2009.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Lol, stel je deze vraag in elke topic?

Ja dat kan, in beperkte mate.

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Jep, ik ben echt helemaal gek op zelf dingen maken :)
    Vandaar telkens die vraag :+

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Das nice! Ik deed er 56 uur over :+

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Niemand tips voor wapens??

5. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Dragon Claymore \o/

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb flute uiteindelijk weer uitgedaan, kan je helemaal niet lekker mee rondrollen :9

7. melissapurple

melissapurple Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de kleding aan van Mephistopheles, ik ben liever snel zodat ik goed kan ontwijken. Dat vind ik vaak toch belangrijker om te doen dan om veel klappen op te vangen.

8. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, eindelijk komt Demon's Souls naar Europa!!! De vraag blijft echter wanneer??? Morgen waarschijnlijk meer nieuws over een release date, maar het blijft voor nu goed nieuws dat deze klassieker ook de Europese kust bereikt!

http://uk.ps3.ign.com/articles/108/1083962p1.html

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Slechte beslissing, de game gaat volgens mij totaal floppen.

De game is gewoon voor een select groepje mensen bedoeld en ik weet bijna zeker dat minstens 90% van die mensen de game al hebben geimporteerd.

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De game is totaal verkeerd aan de man gebracht qua marketing.. doodzonde, want dit had zo door kunnen gaan als een AAA/AA titel/franchise.

Nu nog eens een europese versie (nog steeds zijn wij klaarblijkelijk een onbelangrijk continent voor sony wanneer het localizeren betreft).. net wat te laat helaas.

Er komt waarschijnlijk een deel 2 aan en die moeten ze gewoon echt de attentie geven die het verdient.. want deel 1 is briljant.. niet voor iedereen, maar wel briljant.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Helemaal mee eens. Iedereen die de game echt wil spelen heeft hem denk ik al. Daarnaast zullen maar enkele mensen hem uit de rekken meenemen, maar daarvan zullen er maar heel weinig zijn die hem daadwerkelijk veel online gaan spelen.

12. melissapurple

Leuk Bevonden:
    0
    als ze nu deel 2 maar meteen wereldwijd uitbrengen!

13. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, importeren is niet zo erg hoor... Moet deel een nog steeds uitspelen... Kom er niet echt aan toe...

14. melissapurple

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel wat je bedoelt, het is niet een spel wat je even tussendoor speelt. Je moet er echt voor gaan zitten, wat komt door de moeilijkheidsgraad en sfeer volgens mij. Maar het loont wel hoor om het helemaal een keer door te lopen.

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Vage shit, ik kwam in nieteens voor bij het eerste grote beest :/ Misschien er eens echt voor zitten. Ik verwacht SC:C morgen, dus Overmorgen moet lukken :)

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk dat als ze er nu hier wat marketing tegenaan gooien en hem voor een zacht prijsje in de winkel leggen dat het nog best een succes kan worden.

vergeet niet dat er veel mensen zijn die hun games alleen in de winkel kopen maar al wel weten van het bestaan van Demon Souls (en de geweldig positieve reviews)

17. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Nee inderdaad. Als ik 'even' wat wil gamen, ga ik nooit Demon's Souls doen. Meestal wordt het dan een potje MW2 oid...

Neemt niet weg dat het een topgame is hoor! Heb binnenkort wat meer tijd, dan ga ik verder :):thumbs:

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    25 Juni gaat 'ie eindeljk uitkomen in Europa :) Heb hem nu al een hele tijd, maar wel tof voor mensen die importeren een te grote stap vinden :)

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik ben daar wel blij mee, heb hem al weliswaar geimporteerd, maar de EU versie lijkt wat extra's te hebben in de vorm van boekje, cd met muziek e.d.
    Overigens is dat niet de grootste reden dat ik er wel blij mee ben dat ie eindelijk naar de EU komt. Nee, de grootste reden is dat ik (<-sukkel) zo snugger was om net die versie te importeren die dus geen engelse menu's/tekst heeft.
    Freaking spel is al lastig zat, laat staan als je dus continue shit aan het ontcijferen bent of trail/error moet spelen...........

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    whehehe de Jap versie ipv de Asian versie :9

Gaat de EU versie ook die extra's krijgen van de USA? Ik weet het nog niet, ik heb de Aziatische versie al en ga, denk ik, liever met mijn oude save verder.

Deel Deze Pagina