1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4&PS5] Demon's Souls

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 25 apr 2009.

  1. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb er nu zo'n 7 uurtjes opzitten.
    Nog altijd bezig om het systeem wat leren te kennen in wereld 1-1.
    Maar ik had laatst iets gelezen over dood gaan, dat dan de vijanden moelijker zouden worden ?
    Klopt dat ?
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat schijnt zo te werken inderdaad. Als je te vaak dood gaat worden de vijanden lastiger. Maar dat zul je volgens mij niet zo snel merken omdat je dat weer tegen kunt gaan door zelf wat demon's te killen.

    Heb net zelf vanmiddag 4-1 gehaald. Ik moet zeggen dat nu ik er helemaal in zit het eigenlijk helemaal niet zo erg moeilijk is. Ik heb 1 keer moeten herstarten in 4-1 omdat ik in een gat liep maar voor de rest was het heel goed te doen.
     
  3. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben ook weer wat verder.
    Gister de dragon god verslagen.
    Ben nu soul level 38 geloof ik.
    Tot nu toe alles op Vitality,Magic en Intelligence gegooid.
    Werkelijk een prachtige game.
    Was nogal afgeschrikt door de verhalen over de moelijksheidsgraad, maar als je goed oplet is het tot nu toe nog wel goed te doen.
    Vind de eindbazen wel altijd zweten geblazen, word gewoon zenuwachtig als ik weer zo'n grote pop zie :9
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zolang je die souls op tijd inzet voor abilities en spells heb je ook weinig om te verliezen als je doodgaat.
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Tijdje niet gespeeld deze game. Net dus maar opnieuw begonnen. Nu gekozen voor Royalty :)
     
  6. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt. Die tip had ik al meegenomen voordat ik het spel ging spelen :thumbs:
    Zijn er trouwens spells / Miracle's die echt aan te raden zijn voor mij ????
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vind Evacuate erg handig
     
  8. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nu zo'n 24 uur opzitten en nog steeds kan ik geen genoeg krijgen van deze game. De Sfeer, de Gameplay, het Geluid, the Enemies, de Bosses, alles klopt aan deze game. Wat een fantastisch kwalitatief goede titel is dit zeg, het was echt een schandaal geweest als Demon's Souls nooit in Europa was uitgekomen. Deel 2 hier gelijk uitbrengen Sony! :)
    Ik moet trouwens ook zeggen dat de "enorme" moeilijkheidsgraad mij tot nu toe best wel meevalt. En als je doodgaat en weer opnieuw moet beginnen is dat eigenlijk helemaal niet frustrerend maar zelfs leuk doordat de levels goed in elkaar steken en je diverse shortcurts kan vinden, waardoor je zo weer op een bepaald punt komt.
    Ik blijf erbij, game van het jaar 2009 en 2010!
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal mee eens! Met welke klasse speel je?
     
  10. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een Royalty, Soullevel 41.
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke! Ik ben gisteren ook begonnen met Royalty. Speelde eerst met een Knight, maar ben toch maar opnieuw begonnen. Vind de Royalty wel prettig, ook met zo'n lang wapen die je meekrijgt...
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Royalty krijgt toch een spreuk mee?
     
  13. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Yepz, the soul arrow.


    Game is echt super!!
    Kocht de game echt met twijfels..maar uiteindelijk...één van de betere titels die ik de afgelopen jaren heb gespeeld samen met Fallout 3 en Oblivion.
    De sfeer van die game...heerlijk..die panische intro tune alleen al _O_
    Ik vermaak me hier voorlopig wel mee...en heb het gevoel dat ik er nog maaanden plezier aan heb.
     
  14. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Inmiddels wat uurtjes verder.
    Ik heb net iets leuks ontdekt (Weet niet of het al bekend is, maar wil het toch even delen :9)
    Ik was opzoek naar een plek waar je goed kunt farmen.
    Nu kwam ik dus weer in 4-3 terecht en ik zag dat die vliegende beesten er weer zaten.
    Allemaal gesloopt...weer terug naar nexus...en vanuit nexus weer naar wereld 4-3..en vica versa.
    Krijg ongeveer 1400 souls per kill (met silver bracelats aan)...er vliegen er ongeveer 13 - 16 rond daar...je hebt ze makkelijk binnen 1 minuut allemaal dood met soul ray.
    Reken maar uit, volgens mij aardig wat souls in zeer korte tijd en op zo'n makkelijke manier..ik ga dit eens voor de grap een paar uurtjes doen en dan even langs maiden black :)
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hmm, volgens mij zijn de Ithliths (tovenaars met octopushoofden) meer waard, zeker de champions die verschijnen als je die chapter hebt uitgespeeld. Er is een stuk met een lange trap naar de boss toe. Daar zouden ze moeten zitten.
     
  16. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Je bedoeld wereld 3-2 ?
    Anyway, er zijn vijanden die meer waard zijn idd.
    Maar vanaf old hero is het 4 meter de grot uit en je bent er. Je hoeft dus ook niet te lopen ofzo.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik denk het wel, het is alweer een tijdje geleden. Voor de plek die ik bedoel hoef je ook niet ver te lopen. Volgens mij is er een spawn point bovenin de toren en dan loop je gewoon via de wenteltrap naar beneden. Ik vond het een goede plek om te farmen. Weinig risico ook als je snel die tegenstanders kunt mollen (niet als je twijfelt, ze maken je zo af).
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Waar is de Phantom Edition een beetje goedkoop te halen?
    En ook een niet al te lange verzendtijd :)
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik kan de Black Phantom Edition nu op marktplaats kopen voor 40 inclusief (geseald).
    Maar ik twijfel nog steeds een beetje :+
     

Deel Deze Pagina