1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4&PS5] Demon's Souls

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 25 apr 2009.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Phantom edition?:confused:

    EDIT: laat maar; google is your friend.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    niet twijfelen gewoon proberen, voor dat geld kun je hem nu als hij niet bevalt met minimaal verlies wel weer doorverkopen
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Okee!
    Had inmiddels al een mail teruggestuurd dat ik hem wil kopen, alleen nog wachten op een bevestigende mail :+
     
  4. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Inmiddels uitgespeeld en zit nu op NG+.
    Flink aan het farmen _O_
    lvl 160 inmiddels.
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wohooo!
    Heb hem binnen van Bol!
    Straks spelen! Ben echt heel erg benieuwd :D

    EDIT: Ben nu in 1-1 en ga alleen maar dood :+
    Maar goed dat had ik ook verwacht...
    Wat ik echter echt belachelijk vind (en ik ben er echt pissed over) is dat je de game niet kunt pauzeren. Ik ben nu al 2x dood gegaan omdat ik de telefoon moest opnemen! :emo:
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2010
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Simpel; niet opnemen dan!

    (op de PS knop drukken werkt ook niet?)
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Nee de PS knop werkt ook niet =(
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nee demon's souls kan je niet pauzeren, ja dat is een hele goede beslissing!
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je kunt niet pauzeren omdat je feitelijk altijd online speelt, je kunt altijd mensen uitnodigen om samen te werken of andere spelers kunnen jouw wereld binnendringen om je te vermoorden.

    Zou een beetje flauw zijn als je dan gewoon de game op pauze kon zetten. Daarnaast dwingt het je ook goed na te denken voor je een confrontatie aangaat, even op pauze zetten om de juiste spell/potion/wapen te kiezen is er niet bij.
     
  10. Snatcher NL

    Snatcher NL Cyber Punk

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit toch een geweldig spel. Hard, meedogenloos maar fair! _O_

    Ben nu soul level 49 en aan het farmen geslagen. De reaper in 4.2. is daar uitermate geschikt voor. Tot op heden vijf demons verslagen en nu op naar Fool's Idol.
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.953
    Ik lees af en toe hier de posts en moet zeggen dat ik er nog steeds de ballen van snap :9 Volgens mij is dit typisch zo'n spel dat je moet spelen om het te begrijpen. Ben alleen nog wat huiverig over een aanschaf. Heb opzich niks tegen een hoge moeilijkheidsgraad, maar iets houdt me tegen... Is deze game ook maar iets te vergelijken met enig ander spel?
     
  12. Snatcher NL

    Snatcher NL Cyber Punk

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het in feite met geen enkel spel vergelijken. DS is een actie RPG in een zeer duistere "medieval" westerse setting met een relatief hoge moeilijkheidsgraad die aan vervlogen tijden doet denken. Alles hangt van je skills af en je geduld wordt keer op keer danig op de proef gesteld. Daarentegen is DS niet unfair en zal je enkel door eigen toedoen dood gaan. En dood ligt op elke hoek op je te wachten :lol:

    DS spoort je aan, als je tenminste het geduld ervoor hebt, om telkens weer verder te spelen. DS kent nauwelijks een tutorial en hierdoor haken veel spelers in de eerste uren af. Gelukkig zit er een goede strategy guide bij de PAL-versie, die je uitgebreid moet lezen om het eea te begrijpen.

    Ben je een geduldige veteraanspeler die niet snel gefrustreerd is? Hou je van een uitdaging en hardcore gameplay en wil je er de nodige uren in steken, dan is dit je spel.
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2010
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik meen dat demon's souls een soort van spirituele opvolger is van King's Field.

    maar idd spelen en walkthrough gebruiken voor de wapens ed, niet voor de bosses uiteraard.

    er is geen verhaal wat gespoilerd kan worden :+

    @Snatcher: damn jij gaat snel :eek:
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik denk dat het uiteindelijk wel meevalt, omdat je nu gewaarschuwt bent. Ren je rond als een kip zonder kop (zoals bijna in elk spel kan tegenwoordig), dan kom je niet ver in DS.

    Vooral je kansen afwachten, maar zeker niet te lang aarzelen!
     
  15. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Was begonnen met een soldier. Kwam alleen niet voorbij de lange brug in 1-2 met die twee blue eyed knights op het einde. 5 uur was ik totaal er mee bezig. Maar besloten om opnieuw te beginnen en een royalty te kiezen, aangezien dit een makkelijk begin char bleek te zijn. Is idd een stuk makkelijker met die soul arrow spell nu. De brug was een eitje nu en was binnen 2 uur met 1-1 en 1-2 klaar. Schrok wel ff dat ik door de fog liep en de 1-2 boss zag haha. Net de 2-1 boss verslagen.

    Vind het een erg vet spel, maar mis toch wel een beetje een verhaal.

    Maar absoluut een aanrader voor de twijfelaars. Je moet er echter tegen kunnen om een level te herhalen omdat je voor de zoveelste keer dood bent gegaan.
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2010
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Sommige tegenstanders zijn ook moeilijk te bevechten met bepaalde karakters. Ontwijken is natuurlijk ook een optie, vooral als het om "rode" tegenstanders gaat.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zelf ook met de royal gespeeld, maar op hogere levels zijn de players met grote zwaarden ed in het voordeel.
    Achteraf een beetje spijt van het feit dat ik sommige bosses met andere spelers heb verslagen, ging relatief gemakkelijk.
     
  18. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nu level 210 met Royal, maar de stats gaan steeds moeizamer omhoog. Ligt dat dan aan de Royal of is dat met elke class zo ?
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    SOULLEVEL 210? 8)

    Ik reageer wel zo, maar weet absoluut niet meer van welk level mijn karakter was.

    Maar het levellen wordt steeds zwaarder ja. Eerlijk gezegd helpt het minder dan je denkt. Het overleven ligt vooral aan je eigen skills, zeker niet alleen aan die stats.
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Net een review van Demon's Souls geschreven voor de site waar ik voor schrijf. Was eerst voor iemand anders, maar die liet ineens weten te stoppen. Heeft hij eerst lekker Demon's Souls gehad om te reviewen, maar hij laat het nu ineens afweten. Of ik 'even' een review wilde schrijven... Één van mijn langste ooit geworden...
     

Deel Deze Pagina