1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4&PS5] Demon's Souls

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 25 apr 2009.

  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Liggen de DS servers eruit ofzo..? ik kan nu geen messages meer schrijven, zie geen andere spelers meer rondlopen en er liggen geen bloodstains meer.

    E: nvm, doen t al.

    E2: pff.. hij doet wel lastig. hij zegt wel ''welcome to demons souls online'', maar ik kan niet gebruik maken van de online mogelijkheden... net deed hij t heel ff
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  2. Snatcher NL

    Snatcher NL Cyber Punk

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad dat is de beste manier om hem te verslaan. Ontdekte dat ook per toeval :)
     
  3. Snatcher NL

    Snatcher NL Cyber Punk

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben even gestopt met DS (6e baas) en ben nu bezig om White Knight Chronicles uit te spelen. Zit nu op 22 uur en dicht tegen het einde. Op zich een vermakelijk spel maar wel even anders dan DS. In die 22 uur nog maar één keer het loodje gelegd. ;)
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  4. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Haha, je hebt uiteraard gelijk. Had gewoon mijn volgorde in me hoofd en dat neergezet.
     
  5. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Vandaag na een paar keer die flamelurker geprobeerd te hebben me ps zwaar gefrustreerd uitgezet. Wou niet lukken. Voordeel is dat je in dat level zo door kan rennen en de baas weer proberen. Nadeel is dat je dan natuurlijk geen souls hebt.
     
  6. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo na 16.000 souls verloren te zijn, 50 full moon grasses en 20 spices eindelijk maneater verslagen, ppppfffffffffff epic battle!!!
    Nu verder met 4.2, wat ook echt een moeilijk level is zeg. Alweer 30.000 souls verloren en counting :)
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nog steeds niet aan het spel begonnen. Iets houdt me tegen. Is het moeilijk om alles te begrijpen in DS? Dus de builds, classes etc? Is het niet teveel informatie om één keer in je op te nemen? Met MMOs heb ik dit nooit, en doe ik altijd rustig aan, maar nu heb ik het gevoel dat ik eerst allemaal research moet doen ivm builds en al dat.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    joh ik heb lekker een royal gekozen en ben gaan spelen. Even alle tips en tricks op de grond gelezen in het centrale stuk (even de naam kwijt) en spelen maar. Later regelmatig de Wiki er bij gepakt, maar alleen omdat ik meer wilde weten.
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je een eigen build gemaakt/gebruikt?
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    weet ik niet precies meer, alweer een tijdje terug. Maar je keuzes zijn in het begin redelijk beperkt geloof ik en later in het spel kan je nog bijna alle kanten op met je character.
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Mkay. Ik ga beginnen met een hunter zometeen. Ik heb gehoord dat die ook goed zijn om mee te beginnen, en dan heb ik ook gedeeltelijk long range.
     
  12. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff.. net Flamelurker verslagen... aardig wat keren over gedaan 8)
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    moeilijkste baas imo, heb ik ook samen met een ander gedaan
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    yes, Yes, YESSSS

    De opvolger van Demon's Souls lijkt aangekondigd te zijn

    http://kotaku.com/5639473/project-dark-is-the-demons-souls-teams-next-game

    edit: ow wacht

    multiplatform....hmmm staat me niet echt aan. Hoop echt dat ze er geen co-op icm chat in gaan verwerken :mad:
     
  15. GengeR

    GengeR Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb demons souls afgelopen week aangeschaft, ben nu bij flamelurker aangekomen, maar wat een tiefus stuk zeg, pleur nog voordat ik bij dat beest kom steeds te pletter, en dat beest zelf is ook fucking sterk.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Gna, welcome to DS.

    OPVOLGER AHOI! Helaas multi-platform; ik hoop niet dat er veel van de originele formule verloren gaat.
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Aangezien ik zo min mogelijk van deze game af weet, kan iemand dit in een notendop uitleggen? Ik ben van plan om een PS3 aan te gaan schaffen met deze game! :D
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.953
    Heb deze game totaal gemist, terwijl het precies in mijn straatje past. Krijg het spel binnenkort dan ook eindelijk binnen en ben benieuwd of men nog tips heeft voor een noob in het Demon's Souls universum, behalve dan uitermate beheerst en voorzichtig spelen. Wat is een goede begin character, wat zijn handige tactieken, waar kan ik extra op letten etc. Heb er in ieder geval ongelofelijk veel zin in na de live stream van Dark Souls gezien te hebben op IGN en de nodige reviews gelezen te hebben :)
     
  20. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon flink levelen in het begin en het wordt al een stuk makkelijker!
     

Deel Deze Pagina