1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4&PS5] Demon's Souls

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 25 apr 2009.

  1. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Dark Souls 2.5 keer uitgespeeld en op 1000/1000 :+ Hopelijk is deze game net zo goed als DS!
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.953
    Ik heb ze beide pretty much twee keer gespeeld en moet zeggen dat ik het verdomd moeilijk vind een winnaar aan te wijzen :) Heel belangrijk is trouwens dat je in het begin van de game de Cling Ring te pakken krijgt! Zonder die ge-equiped halveert je health als je in soul form rondloopt.
     
  3. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Die ring had ik inderdaad al gevonden en ge-equiped, maar bedankt voor de tip :)
     
  4. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Vind de game wel makkelijker dan Dark Souls (de bosses in elk geval) Tower Knight, Armor Spider, en nog enkele anderen in 1 keer verslagen..
     
  5. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Armor Spider zo snel neer? Wat voor class ben je? Ik had er als Knight echt wel moeite mee om er dichtbij te komen. Vind de boss arena ook niet zo geweldig. Erg chaotisch qua camera als je dichtbij komt.
     
  6. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik ben een Royalty, dus ik heb Soul Arrow al tot mijn beschikking :) De truc is om juist niet dichtbij te komen. Gewoon de hele tijd locken en Souls Arrows spammen :)
     
  7. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah juist, ja dan gaat 't wel een tikkie makkelijker inderdaad. ^^
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    DeS is vanaf 23 januari te downloaden via de EU PSN. Echter, vanaf vandaag kan je 'm al downloaden van de NA store. Iemand enig idee of je dan ook alleen op de NA server kan spelen omdat je het via de NA PSN hebt gedownload :'-(?
     
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Jep. Ik heb zelf toen Demon Souls uitkwam (maar nog niet in Europa) de Chinese/English version gekocht. Maar hierdoor kon ik alleen op de Aziatische servers. Azie, NA en EU hebben allemaal hun eigen servers.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Waarschijnlijk omdat je Dark Souls ervaring in deze game gebruikt. Wanneer je voor het eerst met deze serie in aanraking komt, zoals wij toen met Demon's Souls in deze topic, lijkt het in het begin een stuk pittiger.
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog een weekje wachten ongeveer tot dat ie uit is op de EU PSN \o/. Het wachten is lastig. In de tussentijd kon ik al The Walking Dead hebben gekocht of een ander spel. Twijfel ook of ik nu aan Dark Souls of een ander spel moet beginnen gedurende de 1 week wacht tijd.

    Anyway, zijn jullie al begonnen?
     
  12. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Waarom niet gewoon de fysieke game kopen ipv een digital copy? :p
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat vrienden (die ik vertrouw natuurlijk) het dan van mijn account kunnen afhalen, zodat we samen kunnen spelen :p.
     
  14. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Gisteren m'n 2e Demon Souls gekocht voor 10 euro bij FRS. Degene die ik had was een Chinese/English import versie, waardoor ik niet met vrienden kon spelen omdat die andere servers heeft. Dus hopelijk gaat dat nu wat beter. Bovendien Dark Souls LE nog een keer gekocht naast m'n X360 versie. Gewoon voor de heb. De serie hoort nou eenmaal thuis op de PS3. Dus waarschijnlijk ga ik Dark Souls nog een keer uitspelen, maar dan op de PS3. :+
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.953
    Haha ik snap je wel. Heb nu zowel Demon's Souls als Dark Souls 2,5 keer uitgespeeld en ben nog steeds niet klaar 8) Heb niet vaak dat ik een game zo dope vind maar From Software did the trick! Als ik een top "nog wat" van beste games allertijden zou maken zou Dark Souls op 1 staan en Demon's Souls op 2 :p
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel wel met jullie pros als jullie verder gaan met Dark Souls of Demon Souls :p. Is het trouwens landelijk dat DeS zo goedkoop is bij FRS?
     
  17. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Prima. Voeg me maar toe, PSN ID: Yrill. DeS was 10 euro, maar wel de Used versie. Desalniettemin, niet duur. Demon's Souls zal ik waarschijnlijk nog niet veel gaan spelen, maar als je hulp nodig hebt kan ik altijd even kijken. ;)
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Tijd om dood te gaan :cool:.
     
  19. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha tof dat je toch met deze begint ipv die andere games! Enjoy :)
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben heel even in de war over het verliezen van souls. Als je dood gaat, dan verlies je toch niet de demon's souls zoals False King's Demon Soul en Idol Demon's Soul?
     

Deel Deze Pagina