1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4&PS5] Demon's Souls

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 25 apr 2009.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hoor je het zo heftig ja? Ik las dat coil whine met de tijd verdwijnt dus misschien nog even volhouden? Iemand op Twitter heeft het zelf opgelost. Bleek het een label bij de fan die los was geraakt.

    https://www.pushsquare.com/news/2020/11/ps5_coil_whine_could_be_caused_by_a_loose_sticky_label
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Toch even waard om dit te checken dus, voordat je een moeilijk bemachtigde next-gen console retourneert. ;)
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zou Sony geen kleine voorraad achter de hand hebben om een defecte console mee te vervangen?
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ik zou het niet weten, maar dat duurt allemaal zo lang.
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik zou buj kapotte ps5 eerder retourneren en 2 weken op nieuwe wachten dan dat je anders tot mei moet wachten als de optie er is.
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja denk wel dat ze een aantal achter hand hebben mij PS4 was ook kapot op release en had via Sony toen binnen 5 dagen een nieuwe.
     
  8. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Wat een vreselijk geluid. Zelf zou ik me er niet aan wagen een console open te schroeven, weet ook niet of dat garantie-wise problemen oplevert? Ze moeten maar gewoon een knappe console sturen..
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.450
    Maar welke achterlijke verzint het ook om een label op zo'n plek te plaatsen? Dat is vragen om moeilijkheden.

    [​IMG]
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja, het geluid kwam boven het game geluid uit. Zeker in Borderlands. Veel erger dan mn ps4, omdat het een hele hoge toon heeft en niet een lage ventilator ruis.

    zag dat van die sticker, maar dat is het 100% niet. De pitch van het geluid veranderde als ik bv naar het menu van een game ging en Borderlands zelfs als je om je heen keek in de game. Dus zeker niet een sticker die dat kan doen. Is gewoon coil whine en die van mij echt heel erg.

    Maat van me kon er wel mee leven zei ie en wou mn ps5 wel hebben. Dus na 2 dagen heb ik em weg gedaan voor aankoopprijs. Ik wacht wel paar maanden en hopelijk kan ik dan een andere kopen die geen coil whine heeft. Mag hopen dat dit maar een paar ps5’s zijn die dit hebben, anders gaat Sony echt een probleem krijgen. Is niet te vergelijken met wat ventilator geluid, wat niet erg is. Dit was echt hard en hele hoge pitch, super irritant.
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.773
    Tering, ik ga hier wel weer goed op hoor. Dikke dex build met Sharp Winged Spear, sharp Uchigatana en Sticky Compound Longbow. En wtf, ik ga dus farmen voor pure bladestone. Die heeft dus een 0.5 procent droprate en ik kreeg er twee, TWEE, TWEE!!!. Achter. Elkaar. Hahahaha. Dat is dus een kans van 1 op 40.000.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Met dat soort kansen sta je altijd te.kijken dat hetnin een videogame wel lukt maar niet meet een loterij
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Nou heb altijd het idee dat er hier ook mensen zijn waarbij het gamen niet lukt, maar wel al 7x de loterij hebben gewonnen @Yerewn
     
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.612
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Wut?
     
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Haha ik heb het idee dat jij alleen al mijn maandsalaris uitgeeft aan geurkaarsen en handcremes :+
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Hu? Dit is een openbaar forum jongens.
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nog veel mensen die hem spelen op ps5? Pas met aanbieding Intertoys voor 40 euro gescoord.

    Ben er niet supergoed in. Eerst als Royal.
    zitten kloten. Vond alleen magie gebruiken te cheap aanvoelen. Dus ging ook vechten maar kon 1 klap i casseren en bij 2e of 3e al dood. Heel frustrerend.

    Bedacht me dat ik dus liever vecht en ben toen opnieuw begonnen als Knight. Wel voorzichtig gespeeld maar toen in 1 keer van het begin naar de Phalanx en die dood gemaakt. Daarna Nexus verkend en toen gestopt. Maar dit smaakt naar meer.

    Het ziet er graphisch ook echt heel tof uit. Jammer dat Cinematic mode geen 60 fps is, dus maar performance mode.
     
    Zifnap en Killamonkey vinden dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Grafisch verschil is niet heel groot tussen cinematic en performance mode meen ik. 60 FPS is dan de go-to modus.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Toevallig vandaag uitgespeeld, was wat moeizaam maar toen het klikte was het een erg leuk spel.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Het verschil in belichting is wel groot hoor .aar fan tochiever 60 fps.

    Loop nu wel even vast op de Tower Knight. Weet wel hoe ik hem neer moet halen maar het gaat erg langzaam. Zeker als je in een lang gevecht achter hem probeert te komen kan je door 1 aanval dood zijn ondanks dat ik met mijn Knight een redelijk zware armor heb. Ook steeds de boogschutters moeten killen voordat het gevecht begint is wel irritant. Hoop hem bij de.volgende sessie toch neer te halen.

    En Jorrie knap hoor of had je hem al op.ps3 uitgespeeld?

    Wordt het na Tower Knight makkelijker? De normale mobs gaan me goed af. Maar ervaring is dat ze je willen narren door 1 hele moeilijke boss in het begin te geven. Net als Father Gascoigne in Bloodborne of
     
    Killamonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina