Ik vind wel leuk om af en toe een demootje te spelen. Zo probeer ik nog steeds coole moves te maken bij Amped en stoere slams in NBA Inside Drive 2002 (beide Version 1.1). En het grootste pluspunt; je betaalt (bijna) niets voor meerdere games. Okay, je krijgt een hele afgeslankte versie ervan. En mocht je er één heel leuk vinden, dan kun je altijd het volledige spel kopen. Weet je tenminste ook van tevoren zeker dat het je die 60 euro waard is...
Das dus dikke bullshit eh. Check die demo's die ik heb hieronder. Ik heb ze in een week gespeelt en nu speel ik ze nooit meer. Die dingen heb je in 5 minuten uitgespeelt. En dan wil je meer, maar aangezien die spellen niet gratis zijn... gaat dat niet altijd. En zeg nou zelf, aan spellen die je al uitgespeelt hebt beleef je nog weinig plezier aan. Dus wie m'n demo's wilt overkopen pm me
Biscuitje en ik verschillen dus duidelijk van mening Sportgames bijvoorbeeld kun je niet uitspelen, die kunnen hoogstens eentonig worden. En ik persoonlijk vind Amped (nog) niet eentonig, dus ik blijf 'm als demo spelen omdat ik het gewoon nog steeds leuk vind (Pro 3 wil maar niet lukken ), en dat geldt ook voor een aantal andere... Maar you make a good point, aangezien er ook flink wat afgeslankte versies van spellen op staan die je na twee of drie keer (en sommige bij de eerste keer) wel gezien hebt. Ik wil er geen geld voor neerleggen (aangezien ik ze via m'n werk ook kan krijgen als er weer een nieuwe versie uit is), maar mocht je Version 4.0 zo graag kwijt willen, dan hou ik me aanbevolen...