1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zit nu de eerste expansion te spelen. Tering wat makkelijk zeg, zeker als je net van Kingdom Come komt afzetten. 8)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zo, Season Pass aangeschaft en gisteren begonnen op de Titan.

    Weer even wennen hoe het allemaal werkt :+ Gisteren tijdens het spelen kreeg ik het ene na het andere hogere gear stukje. Infuse ik die meuk in mijn huidige armor ... merk ik dat mijn LL daalt. Kortom, mijn level was niet hoog genoeg. Resultaat? Als level 255 de SP gaan doen. Geen succes.

    Curse of Osiris uitgespeeld, wat een nietszeggende toevoeging ook. De gear e.d ziet er wel leuk uit .... Ben je verdomme de hele tijd bezig om die Osiris te zoeken; stapt die droplul aan't einde van de campaign gewoon weer dat portaal in.

    Vanavond maar 'n start gaan maken aan Warmind. Bungie zou toch ECHT eens een "skip campaign" optie toe moeten gaan voegen als je de campaign éénmaal hebt uitgespeeld. Mag de campaign hierna nog 2x doen op de Warlock en Hunter.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @Rampage : Daar hebben we bij World of Warcraft een mooie term voor: Abandon Quest. Hoef je hem in principe nooit meer op te pikken, die keuze blijft vrij dan. :+

    Ik ben nog niet eens verder gegaan met de campaign van de DLC, gewoon omdat ik het behoorlijk ruk vind. Ik ben vooral aan het gearen nu en in rap tempo 330+ geworden en level 30.

    Wat ook zo lekker nietszeggend is, zijn de achievements en trophy's. Veel te weinig en zo ontzettend lui gedaan de hoeveelheid en benodigdheden. Het is te overduidelijk wat je moet doen om 1.000 te halen of platinum.

    Sowieso heb ik al een aantal jaren minder en minder met achievements en hoop ik nog steeds op een optie om games met achievements te verwijderen uit mijn profiel.

    Beter krijgen ze bij Bungie dezelfde mentaliteit als ze met Halo deden of een ommezwaai zoals Ubisoft met de AC serie. :)
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Ik ben een "completionist". Wil alles klaar hebben zodat ik niet de hele tijd tegen die irritante icoontjes aan aan het hikken ben :)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als je dat kan, dan zul je er ook minder last van hebben ben ik van overtuigd, maar zelf ben ik wat betreft mijn manier van spelen en plezier hebben een opruimer. Beetje een obsessie, al is het wel een stuk minder dan vroeger. Ik snap werkelijk waar niet waarom Sony en MS niet de optie geven om je gespeelde games een op te ruimen. In mijn ogen zou dat per console en game een oneindige hoeveelheid replay kunnen opleveren, al zou je natuurlijk ook een goed slot kunnen uitwerken zodat je niet 10x Destiny 2 op 1.000/1.000 kan halen.

    Een soort van weg is weg idee. Misschien klinkt dat echt krankzinnig, maar ik heb nu zo'n ontzettende hoeveelheid games gespeeld over twee generaties Xbox consoles, en ik geef veel minder om achievements, dat ik het liefst alle games die ik niet meer heb of niet meer speel verwijder uit mijn profiel. Sommige geven er wel om, anderen zoals ik een stuk minder. Maak het desnoods optioneel, maar geef mij die mogelijkheid.

    Ik zie zelfs een makkelijk te geven marktstudie voor de console makers en game makers. Wat vinden we leuk? Wat haten we echt? Wat willen mensen echt bijna eeuwig door blijven spelen en je zou ook gelijk kunnen kijken waar makkelijker games voorzien kunnen worden van een enhanced patch, remake of remaster of een BC idee zoals op de Xbox.

    Ik denk wel dat het enorm de markt zou kunnen beïnvloeden op een positieve manier. Lang verhaal kort: Ik zou voor mijzelf persoonlijk minder plezier hebben in gamen als ik zo'n grote hoeveelheid onafgemaakte games constateer, daar zit nog wel mijn interesse in achievements. Ik raak het overzicht dan kwijt en wil opruimen, ook voor wat minder dataverkeer via en op mijn profiel.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik dacht yellow geeft een grondige mening over Destiny ofzo. Krijg je een boekwerk over achievements voorgeschoteld. Hoe kan het ook anders

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    bulletproof010, Racerblade01 en Rampage vinden dit leuk.
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @bulletproof010

    Zag je gisteren wel bij geile Tess staan :+

    Anyway, merk dat je dus je gear kan kopen bij de vendors? Dit was toch eerst niet?
    Dacht dat je eerst level-up moest gaan om items uit die engram(s) te krijgen.

    Lijkt me wel dat je eerst level-up moet gaan bij een vendor om dit te kunnen doen ...

    Gear van Brother Vance en Warmind Gear ziet er wel sexy uit ...
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2018
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  8. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik ben afgelopen week met D2 gestart, tenminste de campaign. Ben benieuwd. Heb wel de indruk dat het erg gemakkelijk is. Geen mogelijkheid om de moeilijkheidsgraad in te stellen?
     
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nee je kan het niet moeilijker zetten. Of je moet gewoon vet onder de light req blijven.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dus de DLC komt in precies dezelfde volgorde zoals in het einde van (vanilla) D2 te zien was.

    Mercury > Mars > The Reef > Saturn (Dreadnought) > Darkness
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ok ok ok Bungie.

    Destiny 1 word de uitbreiding van Destiny 2.

    GG
     
  13. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    We mogen weer lekker lappen.

    DLC gaat 40 euro kosten en er komt weer een nieuwe Seasonpass wat 30 euro gaat kosten. Mensen die nu nog steeds deze game vol liefde spelen moeten echt eens achter hun oren krabben hoor.
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Is het niet eens tijd voor een goedmakertje van Bungie/Activision in de vorm van gratis DLC ??
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dat moeten die mensen toch zelf weten. Als die de game met veel liefde spelen wat maakt dat uit?
     
    VapoChill vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Alleen is hier de liefde niet zo te voelen heb ik de indruk.
     
    Maddmonkey en X-Junk vinden dit leuk.
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hier misschien niet idd maar zie dagelijks nog genoeg mensen uit mijn lijst de game spelen. En als ze er nog plezier uit halen mooi toch. Dat moet ieder voor zich weten.

    Speel het zelf ook nog wel is zo nu en dan, maar niet heel veel meer. Het is geen Destiny 1 maar de game is niet alleen maar slecht.

    Dat gezegd hebbende vind ik het wel onzin om weer zoveel te betalen voor de nieuwe dlc. Ze hadden de trouwe spelers ook wel is mogen belonen. Net als Destiny 1 is het een dure game als je niet kan wachten tot het eind met meteen alle dlc.

    Maar we moeten niet net doen of Bungie/Activision de enigste is die gamers een oor aan naait. Daar zijn er meer dan genoeg/teveel van.
     
    Zifnap en VapoChill vinden dit leuk.
  18. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zo enig vind ik activision anders niet :+

    Smeer jij het gaatje in of laat je dat doen overigens? Dat andere bedrijven het ook doen, wil nog niet zeggen dat je dan een vrijpas hebt als consument om je door bungie of activision te laten naaien.



    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Haast geen enkele ontwikkaar/uitgever is enig. En het laten naaien doe je toch echt zelf hoor. Niemand dwingt je tot een keuze om extra dlc te kopen en dergelijke. En bovendien wanneer ben je genaaid? Als diegene die de game nog wel spelen en wel de dlc en dergelijke koopt nou het met veel plezier speelt. Wie zijn wij dan om daar over te oordelen. Over smaak en wat iemand wel of niet leuk vind valt toch niet te twisten.

    De ontwikkeling tegenwoordig de dag met dlc en dergelijke qua prijzen en content is erg scheef dat weten we allemaal wel, maar we maken de keuzes nog altijd zelf als we iets wel of niet aanschaffen.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2018
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina