Serieus. D2 ... kut game Zit je hiervoor elke avond Fortnite te spelen met @CrazY ... ben ik er na 2 potjes al klaar mee. Ga ik verdomme die saaie Curse of Osiris campaign zitten spelen op mijn Warlock. FML. Dat word gewoon Forsaken ... balls-deep. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK.
Koop hem dan nu wel gewoon op release... Hoef ik dat geklaag over je achterstand (in power level) niet aan te horen..
Hij staat al in de pre-order .. jankbal. Nu weet je hoe ik me voelde toen ik jou luie reet in D1 overal doorheen moest slepen. Kut hé?
Hahaha.. Pardon? Ik geloof dat wij pas samen zijn gaan spelen vanaf halfweg TTK.. Daarvoor niet of nauwelijks... Daarnaast heb ik in D1 alles op release aangeschaft en gespeeld.. Dus.. Zo ver zal ik wel niet achter hebben gelopen..
Hap hap hap hap hap ... *proest* VoG *kucht* Je kan trouwens die vinkjes voor WOTM bij @SHiZ NL opvragen
Van mij mogen ze heel het destiny universum platbranden Vooral het smerige feit dat je voorgaande DLC moet bezitten om Forsaken te krijgen, geeft maar weer eens weer dat dit gewoon een en al smerige geldklopperij is.
Was met destiny 1 en TTK precies t zelfde.. Interview met Christopher Barret en Scott Taylor : https://www.pcgamer.com/bungie-on-w...e-ultimate-culmination-of-destiny-2-forsaken/
Ja kan ik weer de base game eerst kopen. In Destiny 1 tijden was dit gebruik iets dat meer studio's deden. Tegenwoordig gaat zelfs Division 2 naar gratis content met een optionele season pass voor extra kleine content. Als ik Forsaken enkel wil spelen voor de raid betaal ik dus gewoon 60 euro na een jaar vol gezeik en teleurstellingen met Destiny 2. Bungie zou mij moeten betalen dat ik nog überhaupt overweeg de game een keer op te starten. Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Zo. Sinds wanneer ben jij mij geworden ej? Koop je nu de Season Pass voor 19 euro (dacht dat het in de aanbieding was) en daarna Forsaken. Maar, het is jou keus. Je moet niks