Is er na de update van gister voor iron banner wat fout gegaan of zo? Heb de dailys, weeklys en nightfall gehaald maar alle power gear en wat ik kreeg van Nightfall was onder mijn power level van 532.
Tot Riven gekomen nu. Fack wat is de raid pittig dit keer, maar tegelijk ook godsgruwelijk goed. Inmiddels 561 en binnenkort verder proberen te komen. Die clear komt dichterbij
Hebben jullie ook last van framerate drops sinds Forsaken ? Framerate zakt af en toe aardig in, met de Xbox One. Op mijn Xbox One X raakte weer oververhit af en toe, ventilator blaast als een straaljager.
Sinds de recente patches is de performance idd om te janken. Ik ben 5 minuten aan het wachten voor één PvP pot, of een Strike die eeuwen lijkt te duren voor deze start...
Zelfs met mijn x heb ik tijdens de raid zware framedrops. 2e boss fight is vooral supers chainen en ik kon gewoon niks meer omdat het opeens naar 2 frames per seconde zakte. Nog nooit zo erg gehad met een spel. Edit: wat is de nieuwe IB slecht zeg. Welke halfgare dacht dat power play een goed idee was in control, neemt zeker ook telkens A in op shores of time..
Dat locken is vreselijk inderdaad. Heb alle characters compleet. Vind het goed zo. Redeem heeft Riven gekilled met Edge Transit En Slayerage de 1e boss gesolo'ed. En fuck A op Shores of Time
Ik hoop dit weekend hem te kunnen halen 565 nu, dus nieuwe delta qua damage. Volgens mij 6,5% damage scheelt dat. Probleem is mensen vinden die geduldig zijn en hoog light zijn. Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Mensen nemen de tijd inderdaad niet meer. 3 raids op een avond want anders is het zonde. 2 Wipes en het gemor begint al.
Dat was voor mij de rede om geen raids meer te doen via LFG, wat een drama was dat af en toe zeg. vooral als dan net de hard mode uit was.
Ik heb ook de outfit voor de Titan al compleet en volgens mij ook alle wapens. Is het nog de moeite waard om door te blijven spelen? Overigens ging het allemaal wel erg makkelijk, na een avondje spelen had ik alles al binnen.
Hooguit voor een betere roll. Heb de Claws of the Wolf al met Headseaker en killclip dus ben aardig tevreden. De rocketlauncher is ook wel de moeite waard trouwens.
Medestrijders, vandaag de forsaken editie binnen gekregen. Ik heb in een ver verleden dus destiny 2 gespeeld en bij het opstarten van deze nieuwe disc begint ie niet te updaten. Wat is wijsheid. Spel weggooien en dan hopen dat ie alle update's binnen haalt? Hoop dat iemand een antwoord voor me heeft want ik kan zo niet met het verhaal verder. (als ik op het logo van forsaken klik moet ik betalen voor de update binnen het spel en dat is niet mijn bedoeling omdat ik de disc al heb)