1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hele tijd niet gespeeld en besloot nu weer eens een raidje te doen om mijn geluk te beproeven. Eindelijk de 1k in de pocket

    [​IMG]
     
    bulletproof010 en Graveheart vinden dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Na 11 clears ... nais.
    Vanavond is het voor mij poging 21-22 en hopelijk 23 :+ Nog geen 1K ... NAIS
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    11 legitieme clears ja. En ik weet niet hoeveel sherpa pogingen. Ik heb 3 dagen meer in de raid gezeten dan jij :+

    Overigens wel een heerlijke exotic. Ik wou dat er wat meer non heavy exotics waren die zo aanvoelde. Heb het gevoel dat een kinetic of special exotic het simpelweg niet waard is.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2018
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Update is live

     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    23 Riven Runs :)
    23x niks! Nais!

    Dat jij het leuk vind om 3 dagen meer tijd te spenderen in zo'n Raid om een stel Blueberries er doorheen te krijgen ... je pijnigt (althans, deed) alleen jezelf als er iemand anders met dat ding vandoor gaat :+
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wat ik me afvraag zit er nog steeds een trick in om zo snel light te levelen ofzo? Kwam vandaag alweer mensen over de 630 light tegen. Heb deze week bijna alles alweer gehaald en ben nog maar 604. Of hadden sommige landen de nieuwe dlc eerder?
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Powerfull Engrams, geluk hebben met je dailies en weeklies :)

    Meer is het niet ...

    Wel erg karig dat je char's hebt, die allen 600 zijn .. om vervolgens eerst naar 610 te knallen voor je een beetje kans maakt in de eerste Forge.
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok haha geluk zit me meestal niet mee.

    Ja dat vond ik ook al had niet verwacht dat de eerste al 610 zou wezen.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mwa, de content word tot nu toe niet geweldig ontvangen ... nu is het natuurlijk ook maar 10€/$ content ... maar het time-gaten van Forges, Exotics of wat dan ook .. nee, dat vind ik sowieso not-done. Bovendien heb je The Last Word als time-gated Quest ... why? Sterker nog, Annual Pass mensen hebben enkel toegang tot dit wapen .. als normale speler pis je gewoon naast de pot.

    Gisteren van xGladd, Datto, Broman de stream gekeken. Het zal me verbazen als deze mensen langer spelen dan 2 weken ... want, de potentie is er ... maar kwa content is het mager.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja dat hele je valt buiten de boot gebeuren is echt niet best. Er is al zoveel kritiek op geweest, maar gewoon stug doorzetten is ongelovelijk.

    Als dit nou aan activision ligt of Bungie geen idee
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik doelde met tijd gespeeld te hebben op dat het voor mij als eindelijk aanvoelde. Ik kon na een aantal weken de raid wel dromen en had er ook nooit zo lang ingezeten als er meer mensen bereid waren riven legit te doen. Ik was door cluster bombs wel genoodzaakt om meer tijd te spenderen en uiteindelijk was het al beloning op zich om eerst zelf en later voor anderen die berg te beklimmen. Maakte het juist komisch dat ik het wapen kreeg na zo'n lange pauze.



    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Rampage vindt dit leuk.
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nou ... ik ken iemand ... die hem in één week tijd 3x uit een kistje heeft getrokken ... zeg niet wie het is @bulletproof010 ...
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Na veel klachten heeft Bungie per direct de power requirments aangepast.

    Veel casual spelers die de annual pass van Destiny 2 hebben konden niet de nieuwe content spelen. De power requirments waren vrij hoog en daardoor werden spelers verplicht om te gaan grinden voor betere gear. Bungie heeft de klachten gehoord en heeft het minimale level verlaagd, met 5. Dat houdt dus in dat je 5 levels minder hoeft te grinden. Spelers met level 600 zouden nu een betere kans moeten maken.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Heb me opnieuw aangemeld bij de XBW clan voor de ps4.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Curated Threat Level gisteren gehaald in de nieuwe raid. Heerlijk wapentje. Gelijk klaar met die raid nu :+
     
    Rampage vindt dit leuk.
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Toch wel ironisch dit ...

    Lang spelen voor de 1K, na weken die 1K krijgen en dan first-try die curated roll uit de nieuwe Raid trekken :+
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zeker. Ik ga met raid loot gewoon nergens vanuit en dan is alles eigenlijk wel een leuke verrassing. Dit is vooral leuk voor loadout keuzes in pve. Ik kan nu meer energy primaries gebruiken. Bullet "Ik krijg nooit wat" proof zat ook gelijk te mekkeren toen Nawa en ik blij high fives deden hahah (hij kreeg er ook eentje)
     
    Rampage vindt dit leuk.
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Hahahaha ... die gozer heeft al belachelijk veel geluk gehad.

    Raid 1 : "Ja, waarom krijg ik dat ding nou niet joh!"
    Raid 2 :
    Graveheart : "Bullet, ik heb een goed gevoel bij dit kistje"
    @bulletproof010 has found One Thousand Voices

    ... en dan de 3 Raid's daarna gewoon elke keer zo'n ding uit 'n kist trekken :+ Diezelfde avond zeggen : "Waarom krijg ik die One Eyed Mask nou niet!?"
    ... om vervolgens diezelfde avond er ééntje te krijgen uit 'n engram en dan de 2e te krijgen met fucking goddelijke perks erop.

    :+

    Ik ga deze week poging 27,28 en 29 maar ondernemen voor Riven in de hoop dat er wat dropt.
    Achja, het houd je wel bezig.
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mochten mensen niet gespoiled willen worden, ga dan zsm naar Mara sov toe met een offering deze week!

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    VapoChill vindt dit leuk.
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435



    Oh en dit stelt mij wel teleur: "Niobe Labs is set to go live on January 8. It’s not a dungeon, but an event that will ultimately unlock the final forge. Good luck!"
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2018

Deel Deze Pagina