Trouwens, ligt het aan mij of is de gunplay weer year 1 achtig? Handcannons lijken veel smoother. Ik heb tot nu toe nog geen ghostbullets voorbij zien komen in de gameplay die ik heb gezien.
yup , viel me ook gelijk op. Handcannons zien er super crispy uit en hoorde duidelijk LITC kogels en hebbie trouwens die clips van hush gezien?(mischien al gepost hier ergens terug) Heerlijke snipes hoor ook jumpsnipes enzo. Kan mischien door een angel of light achtige perk op die lock komen?!?! Kan niet wachten tot ik rond kan lopen met handcannon pulse en snipe!!
Wow, beetje een tegenvaller. Dus elke subclass heeft 2 "setjes" van 4 perks buiten de jump, nade en ability perk. Beetje weinig variatie dan in de subclasses....
Datto had het hier ook nog wel even over. Het is eigenlijk nu ook al zo dat er eigenlijk al een standaard build is waarbij misschien 1 of 2 perks afwijkend ingesteld worden. In principe maakt het dus niet zo heel veel uit en is het ook wat makkelijker voor de casuals (goddamn casuals). Nadeel is dus wel dat je ineens niet meer de vrijheid hebt wat je hiervoor had en je ook niet echt meer kan klooien met je build. Het is dus wel gewoon klote en jammer, maar of het echt game changing wordt? Mwah, valt in principe dus wel mee.
Blijven ze Destiny 1 nog wel supporten? Vraag me af of er nog weeklies, nightfalls etc nog worden klaargezet voor D1.
Mwa hadden imo meer abilities/keuzes moeten komen ipv minder. RPG gedeelte verdwijnt hierdoor volledig Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Nee dat snap ik, maar ik vind het een rare redenatie (mocht Bungie denken zoals Datto het uitlegt) om het dan minder uit te breiden, want sommige abilities werden niet gebruikt. Nee, dat is niet omdat men het te moeilijk vond Bungo, maar omdat er al weinig variaties waren in builds.
Diep in je hart wist je toch wel dat het meer zou leunen naar een casual shooter en dat de rpg elementen op easy settings zijn gezet vol meer diepgang toch? Had je nou echt verwacht dat ze meer rpg elementen in deel 2 zouden stoppen? Nee toch? Al sinds de 2e dlc is het duidelijk dat Destiny toegankelijker moet worden voor iedereen. Ik vind het zelf Ook jammer van de class abilities, maar zoals je zelf zegt, iedere class had zijn go to settings omdat het gewoon een OP build was voor die specifieke class.
Ik snap gewoon niet dat toegankelijk betekent dat elke kleuter het spel 100% moet kunnen uitspelen. Ik snap echt niet waar het met games heengaat tegenwoordig. Iedereen moet tegenwoordig een spel van begin tot eind kunnen spelen, nooit opnieuw beginnen en het liefst speelt het spel zichzelf voor jou en hoef je alleen maar te kijken...
De supers zijn simpeler gemaakt. Je hebt nu een bepaald aantal keuzes en iedereen zal toch nagenoeg hetzelfde kunnen en dat komt, helaas, weer overheen met het simpeler maken van het spel. Waar je in D1 nog het-een-en-ander kon aanpassen om zo enigzins uniek te zijn lijkt die mogelijkheid compleet verdwenen in Destiny 2. Enfin, moet zien hoe dat uitpakt ... maar jammer is het wel. Waar je in Y1 Destiny echt moest grinden (materialen voor het upgraden van je wapen), uren moest spelen voor een stukje loot ... dat hele gebeuren was weg in Y3. Er mag van mij wel weer net zo'n "pittige" Quest inzitten als de Sleeper Simulant of Outbreak Prime. Iets wat je uren bezig kan houden, dat is gaaf om te doen. Vooralsnog klinkt Destiny 2 vele malen n00b vriendelijker dan z'n voorganger, iets wat erg jammer is ... want het snel behalven (moet nog blijken natuurlijk) van loot, waar je niets voor hoeft te doen vanwege Clans en Shared-Loot kan ervoor zorgen dat je snel klaar bent met de game.
Lijkt ook wel een trend te zijn om een nieuw deel uit een serie steeds toegankelijker te maken. Bij Fallout 4 was dat toen ook zo. Die game blijf ik nog steeds meer een shooter vinden dan een action rpg. En juist daarom heb ik eigenlijk de behoefte niet meer om dat spel te spelen. Terwijl ik juist een Fallout fan ben en Fallout 3 en New Vegas helemaal kapot heb gespeeld en zelfs tot de dag van vandaag nog weleens speel. Blijft jammer dat ze dit doen ja.
Ben heel benieuwd wat de Scorpio laat zien met Destiny 2 Zal vast geen 60FPS worden ... maar wie weet. Is het al september? Zie ome @Hybrid hier actief posten dus ik denk dat die verslaving ook weer aangewakkerd is.
Dat kun je écht vergeten, aangezien het ten eerste Bungie is, en ten 2de kunnen ze dat niet maken tegenover de Xboners die het met 30FPS moeten doen; ze zitten tenslotte wel op hetzelfde Live en dat zou online niet eerlijk zijn.