Dat tweede maakt niet uit. MS heeft gezegd dat ze daar geen probleem van maken zoals met de Pro. Maar 60fps gaat niet gebeuren. Dus maakt allemaal niet uit. Nou ja interesse is er zeker. Ben er gewoon day one weer. Zit soms te denken om D1 weer op te pakken en de laatste dlc te spelen. Maar ach kan ook gewoon wachten tot D2. Niks gaat toch mee. En ik heb D1 genoeg gespeeld.
Ik ben alleen bang dat Destiny 2 echt veel toegankelijker gaat zijn voor de casual dan voor de "grinder". Zo weet ik nog wat je echt uren kwijt was aan het materialen farmen op verschillende planeten. Ja, dat was een vreselijk proces ... maar je werd ook "gedwongen" om verschillende locaties te bezoeken. Als ik nu zie dat je met Clans een soort van gedeelde loot hebt ... tja. Dat kan leuk werken voor mensen die geen tijd hebben maar is dit niet een tikkeltje oneerlijk? Mensen spelen de game en jij krijgt loot, terwijl je niets doet? Datzelfde kan gezegd worden van het PvP gedeelte en de verandering in het verkrijgen van "special ammo". Nu kan 1 teamlid dit gaan pakken en zit de rest zonder. Kan een interessante verandering opleveren maar vraag me eerlijk gezegd af, waarom? Hopelijk is Destiny 2 wat zwaarder qua content en dingen onderzoeken dan zijn voorganger. Vooralsnog klinkt het allemaal erg toegankelijk... iets wat me een tikkeltje zorgen baart. Had het liever de kant van een MMO op zien gaan waarbij je daadwerkelijk moet werken voor je l00t.
Schijnt dat Destiny 2 toch wat meer te zien zal zijn na de conferentie van Sony Benieuwd of ze dan wat verassingen hebben of dat we echt alleen de Poledancer te zien krijgen.
Berg PS4 exclusives. Beta van 18 t/m 23 juli. PC release 24 oktober. Consoles 6 september. Ook 30 FPS op de Xbox One X
Een berg PS4 exclusives? 1 armor set per class.. 1 exotic wapen, een PVP mag en een strike met de meest irritante tering enemy uit de game. Be happy with it!
Die exclusives zullen er voorlopig wel even blijven. Mis ze nu niet, dus in Destiny 2 ook niet. Geen enkele reden om een PS4 te kopen. Zal @bulletproof010 missen als hij de overstap maakt.
Doet ie niet.. Er komt een game waarop hij heel erg gefocused is naar Xbox als console exclusive.. Dus dat houdt hem wel bij Xbox
Jep. Z'n hype niveau is wederom door het dak Ben alleen erg benieuwd of de beste jongen Destiny 2 even kan laten liggen.
Beide PS4 Pro en X1X draaien op 30 fps in 4K. Dat valt wel iets tegen dan. X1X zou toch maar aan moeten kunnen tov PS4 Pro.