https://www.microsoft.com/ja-jp/store/p/destiny-2-ベータ/c1ncrz3d1p18 Voor de mensen die hem niet gepreorderd hebben Verstuurd met Tapatalk
Het is inderdaad nog te vroeg om echt een goed oordeel te vestigen, maar theoretisch gezien vind ik het ook niet echt kloppen als ik eerlijk ben. Even alleen naar de super kijkende lijkt het best oneerlijk. De Sentinel heeft een aanvalsmethode door ziek snel te bewegen (vrijwel bladedancer snelheid) en dus mensen te beuken EN range om het schild te gooien. Dat alleen al is al best goed. Maar dan heb je ook nog de mogelijkheid om met je schild projectiles te blocken EN dan heb je nog de mogelijkheid om een titanbubble te droppen. Het is naar mijn mening iets too much, voor zover ik de abilities weet van de rest van de classes. En de titan was in destiny 1 opzich helemaal niet "saai" als je het mij vraagt, vooral als je kijkt naar de Sunbreakers super en de abilities van de striker (shoulder charge of juggernaut) + nog het feit dat de titan gewoon de snelste class was ivm titan-skating, terwijl het eigenlijk de traagste class hoorde te zijn en de hunter juist bekend hoorde te staan voor snelheid.
I know, ik heb die clip ook gezien, maar daar valt nog weinig aan af te leiden en neemt niet weg wat ik allemaal zei. Je ziet hier namelijk dat die hunter zijn attack dodged. Daarnaast vind ik ook dat als het zo blijft dat de hunter in dit soort situatie altijd moet winnen aangezien hij niks anders heeft dan de melee.
Pre order maar gecancelled bij Bol en een pre order digitaal op de One gedaan , Beta (12.8gb) is nu aan het downloaden Wel €6 duurder dan bij Bol maar dat is het mij wel waard voor het digitale
Wil je een Titan masterclass krijgen van ome Shiz? 6 Titans wordt de nieuwe standaard voor een raid Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Misschien gekke vraag maar zou je gear of iets van Destiny 1 mee kunnen nemen of zou je echt helemaal op 0 beginnen?
Nee hoor, maar met beperkingen: https://www.polygon.com/2017/3/3/14803146/destiny-character-transfer-destiny-2-bungie