1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

1. Hunter

37,8%
  2. Titan

32,4%
  3. Warlock

29,7%
  1. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Jezus... heeft Bungo nu verdomme het bekende geluidje weggehaald als je een kill maakte. :'-(
    Fucking NOT PLAYABLE op deze manier hoor!!! :'-(

AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Daroe Bhai

Daroe Bhai Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Heeft iemand nog beta codes voor een oude broeder...???
    (in destiny 2 carry ik je ass wel om flawless te gaan :p)

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je kan gewoon de game bestellen bij bol.com met acceptgiro of later betalen en krijgt zo een code. Ik weet niet hoe snel, maar verwacht dat de codes nu wel snel toegestuurd worden.

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

RO3Li vindt dit leuk.
  5. RO3Li

RO3Li KUTFORUM

Leuk Bevonden:
    402
    Pfff ik wil de beta ook spelen :mad: helaas moet de pc weer wachten.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  7. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
  8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435

Damn Hunters zijn de nieuwe titans met melee nu =( Daarom werd ik telkens geownd als titan in een melee battle. Hunter heeft meer reach, recharge van melee na die dodge en na 1 melee kill meer melee damage.. Gone are the days of shoulder charging

Warlocks zijn trouwens nog belachelijker in pvp. Beetje een healing spot neerplempen voor het hele team.

9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    :'-( Mijn hart huilt :'-(

Maddmonkey vindt dit leuk.
  10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb het idee dat alle aanpassing in Destiny 2 gedaan zijn om het PvP gedeelte te pleasen :mad:

Het eerste potje PvP was prima. Geen lag, guns voelde goed ... en het hielp natuurlijk ook mee dat het enemy-team maar 3 spelers had :+ Het potje daarna (tweede pot) was beschamend. "I've seen enough! I'm calling this one" ... Wat? Mercy Rule? O, we spelen tegen 4 mensen uit een clan. Ach, dat kan. Potje 3, idem. Potje 4, idem.

De cooldowns, de supers (als je die uberhaupt een keer mag gebruiken) zorgen in PvP voor meer rust tot de laatste minuut is aangebroken en je de ene-na-de-andere Super voorbij ziet komen. Een potje Control spelen en pas in de laatste paar seconde van de match je Super kunnen gebruiken? Wait a minute? Hier draait Destiny toch om? Een cooldown van 1:20 voor een granaat? :eek: Hell, in Countdown kwamen mensen helemaal niet eens toe aan een Super.

En het gevloek en getier was gisteren in de party goed hoorbaar. Enfin, Waldo pakt zijn telefoon en appt @bulletproof010. "Jezus, PvP is even een partijtje wennen ..."

"Ja! Vind je? Net een 10 killstreak met een Fusion Rifle!"

You serious?

Anyway, PvP is aan het veranderen ... en (voor mij) vooralsnog niet in positieve zin. 4 versus 4 is leuk maar ik ben heel bang dat het meer "sweaty" gaat worden dan leuk. Destiny 1 PvP is ook kapot ... maar daar had je van tijd tot tijd nog lol. Althans, ik. Denk dat het tijd nodig heeft om te wennen. Zijn ineens een berg dingen anders (zoals ADS en je radar. Of het "kill geluidje" waar @bulletproof010 het over had). Het samen spelen zoals @Maddmonkey al enigzins aangaf. Warlock pleurt een plasje zeik (healing) neer, Titan een barrière en gaan!

Vooralsnog zit er net niet genoeg in de beta om lang genoeg mee bezig te zijn. Maar als de Strike een voorbode is dan denk ik dat we een veel grotere game gaan krijgen dan Destiny 1 is geweest. K'heb d'r zin an!

CrazY vindt dit leuk.
  11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Bol.com geeft aan dat alle bestellingen vanaf 19 juli géén pre-order code krijgen.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  12. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Zo.. eerste avondje beta zit erop. Heb de hele avond gespeeld als Warlock.

Mijn mening tot dusver:

Het PvE gedeelte voelt goed! De wereld (in de strike) voelt open en extreem groot. Als dit een voorbode is op de rest, dan is dit zeer positief!
    De graphics hebben een flinke boost gehad en ik kon, zeker in de eerste missie, deze boost goed zien.
    Regendruppels op scherm, in de lucht enz. (of niet @Rampage). Lichteffecten die prima eruit springen. Over de graphics hoorde ik meerdere mensen in mijn party al positief zijn.
    Wel vind ik dat sommige enemies enorme bullet sponges zijn. Met name die cabal met 2 zwaarden / messen spreek ik dan over.

Het PvP gedeelte heeft mij ook enorm verrast.
    4 vs 4 voelt lekker aan. Zeker op de maps die we konden spelen. Daar was dit aantal prima en voor mijn gevoel goed in balance met de map.
    De focus ligt nu vooral op gunplay, omdat er geen oneindig gespam meer is van nades en melees. Heerlijk!
    Hoe er nu met power ammo opgesprongen wordt bevalt me tot nu toe ook prima. Mogelijkheden zat om te pakken, maar geen enorm gespam van power weapons.
    Enig minpuntje is dat in PvP de super te laat komt. Ondanks aardige killcounts krijg je je super toch pas op 70 tot 80% van de match.
    Dat is te laat. Je kan hiermee niet meer gamechanging zijn.

De warlock class voelt, wederom, prima aan.
    De dawnblade heeft een prima super en even zo fijne classtree met perks.
    Moest soms wel effe wennen aan de glide (alle 3 geprobeerd). Op de en of andere manier voelde die wat anders dan in D1.
    De voidwalker speelt ook prima. Enig minpuntje is de snelheid van de novabomb. Deze kan prima ontweken worden, omdat hij gewoon weg te langzaam is.
    Ook hier is de classtree prima en vol met mogelijkheden.
    Die blink is trouwens wel extreem wennen.. De afstand die je aflegt is veel groter als in D1, zo voelt het. :eek: Blink is nu echt BLINK.

Ben nog niet toegekomen aan het testen van alle beschikbare wapens in de beta, dus daar heb ik nog geen mening over.

Samenvatting:

Pluspunten:
    -
    Wereld voelt groot aan
    - Graphics zijn prima opgewaardeerd
    - 4 vs 4 voelt prima!
    - geen nade spaming meer! JEEJ :)

Minpunten:
    - Supers komen in PvP te laat
    - sommige enemies slikken bullets bij het leven

Vanavond maar eens even de titan onder het stof vandaan halen. <3

AnubisNefer en Rampage vinden dit leuk.
  13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ben zo benieuwd! Ik mag het weekend pas spelen want heb geen pre order! Kan maar 1 avond spelen helaas maar moet genoeg zijn om te beslissen!

Weekend is voor iedereen toch?

14. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Morgenavond (vrijdag) 19.00 uur gaat hij open voor iedereen :)

Pride vindt dit leuk.
  15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Kan ik hem al wel pre loaden nu? of pas morgen ook.

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Volgens mij pas morgen.

Preloading is enkel voor degene die hadden gereserveerd voor de early-acces.
    Vanavond nog maar een rondje PvP doen idd @CrazY

EDIT
    Ik zie dat Reddit vind dat er voornamelijk is gekeken hoe Bungie PvP weer op orde kan krijgen en PvE een beetje heeft laten verzaken.

17. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Reddit is aids.

PvE is er, zo ver ik gemerkt heb, weinig tot niks veranderd ten opzichte van D1. PvE was het probleem ook niet, dus waarom aanpassen?
    Om dan van verzaken te gaan spreken gaat denk ik wat ver. Daarom zeg ik al.. Reddit is aids. Iedereen komt daar alleen maar om salty te zijn.

PvP lagen de pijnpunten en dat is goed dat dat aangepakt is. Of het op juiste manier aangepakt is, is een tweede en dat zal voor iedereen persoonlijk zijn.

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

Ik doelde meer op de balans m.b.t PvP en PvE. De balancing issue's zijn nu gedaan om PvP te verbeteren. Die hebben geholpen. Echter hebben de slome grenade en super charge direct effect op PvE. Het is jammer dat Bungie beide omgevingen samen houd. Want zo ga je, ongetwijfeld, weer problemen krijgen als een wapen de boel op z'n kop zet. Hoe dan ook, PvP is aan het veranderen en dat heeft z'n tijd nodig (bij mij) om te wennen. Dingen die je normaal deed kunnen nu niet meer.

Dat de granaat spam verminderd is is gewoon een dikke plus. Als ze er nu voor zorgen dat Supers wat makkelijker/sneller te bemachtigen zijn ... :) PvP zal t.z.t wel wennen ... speel dat bijna nooit dus het is lastig om dan gelijk een klik te hebben.

Het is een beta natuurlijk en hierna zie ik nog wel de nodige verandering komen.

Ben heel benieuwd hoe het "later" in de game gaat worden als je sterkere wapens hebt bemachtigd (en mods hebt) ... in D1 ergerde ik me vaak dood aan enemies die level 10 waren en jij aankwam als oppermachtige LL400 Guardian. Dan nog duurde het eeuwen. Hoop dat de power-scaling nu wat beter is/word.

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Geen stress. De rest van de Titan voelt heel goed aan! Sentinel schild is belachelijk. Dat ding stuitert alle kanten op en weet je gewoon te vinden. Striker heeft 2 granaten en suppresive grenade effect is een stuk krachtiger voor mijn gevoel. Lightning grenade zijn minder goed zichtbaar en heb ik al meerdere kills mee gekregen.

@Rampage niet zo raar om een 10 killstreak met fusion te krijgen. Ding is belachelijk overpowered. Ben vergeten een clipje te maken, maar het is echt belachelijk. In control waren wij aan het pubstompen als een malle met 2 warlocks met healing rifts.

Je hebt trouwens gelijk over supers. In beide gamemodes gaat dat nergens over. Zelfs krafty had zijn super pas in ronde 5 van die search en destroy mode terwijl hij al op een 13 killstreak zat...(met fusion rifles vooral :+ )

Supers mogen echt veel sneller komen.

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Laatst bewerkt: 20 jul 2017
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  20. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Haha die fusion is echt OPAF :+ BUNGY NERFFF :p
    Voor de rest vond het echt heerlijk spelen ivm met destiny 1.
    Strike vond ik zelf ook tof net als de missie.
    Super zou mischien ietsjes sneller mogen chargen, maar abilities zijn prima zo vind ik.

Laat 6 sept maar snel komen!!!

Remo NL, MightyMikeDX en CrazY vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina