Patchnotes :fusion rifles have been nerfed by 0.004%. Ennnn fusions zijn weer kut Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
@Maddmonkey .. ja. Terwijl Grenade Launchers geen bal uitvoeren Denk dat Fusion nu ook onder de "heavy" valt dat hij ook zo belachelijk OP is. Dit is gewoon Plan-C belachelijk Bungie Patch Notes We have decided to look at the Fusion Rifles. Therefore, all handcannons and autorifles have been nerfed. @bulletproof010 ... ik hoor trouwens wel een kill-sound. Het is alleen niet zo prominent meer aanwezig.
Vind Striker leuker dan die Sentinel. Shield throw is wel cool maar je kan het maar een keer doen en shield bash voelt raar. Heeft weinig lock on.
Serieus gisteren iemand als Striker Titan op me af zien komen die geen benul had dat hij nog kon smashen
Ik wist ook niet hoe ik Titan smashde ook op A en niemand gekilled... Beetje gekieteld. Gaat echt wennen zijn om niet meer echt een smash te hebben, maar meer 3 babysmashes. Grootste pluspunt van Sentinel is guard. Dat is echt sterk en irritant in pvp. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Gisteren een Triple gehaald met 1 schild gooi ... actie ... ding. Smeet hem weg naar 1 Guardian, ding ketst tegen de muur naar een andere. Leuke super. Kan heel leuk worden in Trials of Osiris. Vooralsnog even wennen aan 4v4. Had liever gezien dat ze dan 6v6 er ook nog in hadden gezet als +1 gamemode. Ben het wel eens met Datto. PvP is even wennen ... maar hier en daar een kleine change kan wonderen doen.
Ik moest toch lachen toen ik dit hoorde in die eerste clip: "Who says Warlocks are better with books than with guns? OK...it was me. But I was lying. Rage is an excellent motivator." - Shaxx Gunslinger vs Arcstrider: Spoiler 1 potje met de Striker gespeeld en die was ook wel tof: Al met al ben ik toch wel redelijk tevreden tussen de balans van de supers. Alleen wat hierboven al genoemd is, zoals te laat een super krijgen etc. vind ik ook kut. Fusion rifle is inderdaad zwaar OP en voelt vind ik minstens 2x zo krachtig aan dan de Plan C. Ik moet ook echt nog wennen aan het geluid van de hunter jump. Klinkt zo gek haha
Ik vind het super vet spelen. Ik heb afgezien van de BETA Destiny 1 nooit aangeraakt. Dus geen idee hoe goed het is tov deel 1. Heb alleen de main missie gespeeld. Was voor mijn gevoel bijna bij het eind (zeker wel langer dan een uur gespeeld). En toen werd ik gekicked omdat ik inactief was. Nu wil ik verder spelen moet ik alles opnieuw doen ? Da fuck !!! Hoe speel je trouwens online ? Als ik de beta opstart kom ik meteen bij het begin van de main missie. Moet ik die missie helemaal uitspelen ofzo ?
Yes de story doorlopen en dan krijg je toegang tot de director. Je main screen waarbij je kan kiezen voor quickplay, strike of pvp ranked?
Voor wie de Beta wil spelen. https://www.microsoft.com/en-sg/store/p/destiny-2-beta/c1ncrz3d1p18?wa=wsignin1.0 (via Singapore)
De volledige pve set van de warlock voor volledige stats in armor en recovery. Chest dropte eindelijk na de 20ste strike ofzo En Hunter is gewoon vet hoor..
The Farm: For one hour, on Sunday, July 23, we’re inviting you to tour the new social space in Destiny 2. Starting at 10AM Pacific, you’re welcome to kick the ball into the net or befriend a chicken. Most vendors and services will be offline. Our goals are to see how many of you it can accommodate at once.
Mwah verholpen? "The PVE game tuning has changed pretty significantly since the Beta build was deployed. The nature of a Beta of this scale requires that it’s based off a build of the game that is now months old. So, in many cases, your feedback is helping us validate changes that were previously made based on internal feedback and playtesting. For example, we too felt that ammo (especially power ammo) was too scarce in PvE. In addition to retuning the drop rates, we built a system that guarantees power ammo drops for you and your Fireteam from certain enemies, giving power weapons a more reliable and predictable role in your arsenal. Other areas where we’ve made significant tuning changes include grenade effectiveness in PvE, Boss vitality, and weapon damage against non-player combatants."
En sbmm is er ook weer..... "So, what’s new for Matchmaking in Destiny 2? The obvious PvP evolutions are the 4v4 format and the two consolidated playlists. We hope these changes have a good impact on game quality. Destiny 2 Crucible Matchmaking places a greater emphasis on connection quality, but make no mistake: Skill is still a big component in finding worthy opponents for you to fight." Hoop dat sbmm in de competitive gamemodes blijft en pure cbmm in de quickplay... zodat je beetje kan kiezen of je wilt zweten of niet Oeh en die OP fusion maakt zelfs collateral kills
Die 4vs4 "keuze" om zo te zorgen voor betere connectie is bs. Ze konden het geeneens met Trials of Doubles.
Yup... en er is helaas nog genoeg Latency/lag in de game... hits die niet altijd registeren. Maar dat merkte ik ook wel is in Halo. (Wel veeeel minder) Had zelfs laatst een teleporting dude in halo die niet te killen was Van het weekend word de playerbase van de beta een stuk groter lijkt mij door de open beta, maar is kijken hoe t dan aanvoelt.