Zullen er nog andere toevoegingen gedaan worden aan de Beta? Vind deze 3 opties wel erg weinig om te wachten tot september..........
Nope. Alleen een uurtje de mogelijkheid om de nieuwe social space een uurtje te bezoeken. Maar ik geloof dat dat maandag 05:00 is voor ons.
Jammer. Had gehoopt wat extra PVP mappen of PVE ofzo. Ons zo nog maanden laten wachten is ook iritant........
Wat verwacht je? Het is fucking zomervakantie gek. Ga lekker naar buiten. Geniet. Voordat je het weet is het september en begint je normale leven. Weer.
Badeendje wil het liefst de hele game "als beta" gratis willen spelen. Wees blij dat je een (zei het beperkt) beta hebt
Dat is onzin. Ik had alleen meer verwacht omdat het een langere tijd duurt voor de game zelf uitkomt. Heb niet bijgehouden of er nog extra dingen vrij gegeven worden. Daarom vroeg ik het omdat daar een forum voor bedoeld is. Doe ik ook zo veel mogelijk. Alleen lichamelijk niet in staat lange tijd buiten bezig te zijn. Maar doe het zo veel mogelijk.
Release is over 6 weken. Over 7 weken kun je weer piepen als een badeendje dat er te weinig content in zit.
Ik heb me toch goed vermaakt met de beta!!! Supers in het algemeen mogen denk wel iets meer hp hebben.. ze gaan best hard neer en arcstrider zou van mij wel iets sneller mogen zijn in zn super. Supers chargen zou ook iets sneller mogen dmv een kill iets meer super energy te geven. En flinch op alle wapens wat terug draaien. Vanavond nog maar heel ff knallen in de beta en dan word het een lange wacht tot 6 sept. Gisteren ook een potje 13kills/0deaths. Undefeated medal!!! Wel jammer dat je die nu altijd krijgt als je niet dood gaat in een match.... Spoiler: Bonus clip ToO
Kijk die heavy ammo drops overal ! En aardig wat public event achtige dingen op planeten met een weekly Quest nu ook. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Je superlading kun je waarschijnlijk versnellen met het instellen van je armor. Net als bij 1. Flinch enz heb je gelijk in. Helaas zijn er geen verschillende rollen meer op wapens. Wel jammer. Uren farmen op de Grasp of Maloc enz zit er niet meer in
Je hebt nu dus weapon-mods waarmee je een hoop aan kan gaan passen. Kortom, je kan je wapen zelf instellen zoals je wil Er zaten al modifications in de beta die de damage (solar, void, arc) kon doen wijzigen. Helaas niet open gezet om mee te spelen maar denk dat dit een betere oplossing is dan grinden voor het beste wapen.