Word wel overstappen naar sentinels met D2. Vond de hunter niet super chill spelen. Plus de titans krijgen een minigun Sent from my iPhone using Tapatalk
@SHiZ NL : Was dat zeker toen die ene keer in VOG die fucking elke lootcrate wist te vinden toen ik een keer meeging? En @Maddmonkey die mij heel geduldig die denksport puzzel uitlegde en voordeed. 6/7 keer, godver de godver de godver.
Ben mij van geen kwaad bewust . Maar loot caves, raid chests, dead ghost, calcified fragments, alles. Pak mijn hand en ik wijs je de weg. LOOT TOOT TOOT
Zolang je naar ome Shiz luistert is het geen probleem. Maar o-wee als je hem meld maar 3x Crota te slaan ... dan moet er toch een vierde uitgeperst worden.
Yep: Ludo = @Maddmonkey , blinde Bing = @Tiberius , Nina = @Rampage Sjors = @SHiZ NL en Rick = @nawa .
Damn @Tiberius respect voor de type casting. Twee lekkere wijven voor mij en Waldo is natuurlijk super goed gematched. Wij zijn immer de twee mooiboyz van de groep!!! Hulde
Ik snap geen fuck van wat je zegt. Ik ken de naam gtst, maar nog nooit gezien en ga het ook nooit zien, net zoals Facebook.
Zijn het niet. Je kan die mini gun, hc en sub op alle characters gebruiken. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
En dan ga je zo doen ... net alsof doen alsof je GTST nooit gezien hebt. Anti-kut. Nina en Sjors ... lekkere wijven. Hele dag een beetje op m'n fluit meppen @SHiZ NL
Ik heb het idd nooit gezien. Wel is bij het langs zappen, maar nog nooit langer dan 10 seconden gekeken. Ik heb niet altijd in Nederland gewoond en toen ik hier kwam, was de taal al een cultuur schok. Gelukkig had mijn vader destijds een schotel geregeld met Amerikaanse zenders.