De oorspronkelijk opzet, zoals Public Events en het Destiny verhaal voelen toch wel gefaald. Public Event heeft, voor mij, bij lange na niet gebracht wat er toen getoond werd. En ja, klein? Ik heb het dan meer over de werelden. Daar knalde je op je Sparrow toch doorheen? Buiten de missies om kwam je er niet. Waren geen interessante dingen om te doen. En het verhaal is allemaal terug te vinden in de Grimoire maar dit kan je (geloof ik?) niet ingame benaderen. Het verhaal, de lore, kan je zien op Bungie.net. En buiten The Dreadnaught, Plaguelands en de Iron Temple zijn er niet echt grote gebieden bijgekomen in drie jaar.
Gefaald is misschien een groot woord ... maar de eerste opzet (zoals getoond werd in veel video's) is totaal anders als het uiteindelijk product. Dat blijf ik jammer vinden. Hoe dan ook, Destiny 2 is een no-brainer voor mij. Daar gaan weer heel wat uurtjes in zitten. Hoop ook vurig dat de geruchten omtrent Destiny 2 waar zijn.
EDIT
Wat ik hoop te zien?
Customisable gear. Dus niet dat elke Guardian uiteindelijk met hetzelfde pistooltje (of gear) rondloopt.
Outposts. Zodat er wat te doen is op bepaalde planten (trading?)
Wildlife. Ja, leuk zo'n grote map ... maar er loopt geen anus rond.
Planten. Meer planeten, maar dat lijkt me logisch dat dit komt.
Beter verhaal. Niet zoals D1 dat alles in de Grimoire staat.
Laatst bewerkt: 30 mrt 2017