beta gespeeld, vondt het vrij snel saai worden, lijkt veel te veel op deel 1 imo die ik welliswaar kapot gespeeld heb maar deel 2 moet je dan toch wel stappen maken maar ben nog niet bepaald impressed.
"Yesterday, a source sent over some high-level details on the upcoming DLC, which is called The Curse of Osiris and scheduled to be out in December, three months after Destiny 2 launches on September 6. According to those details—which I’ve corroborated with a second source familiar with plans for Destiny 2—The Curse of Osiris will come with a patrol zone on the planet Mercury and a social space on the Lighthouse, an area that in Destiny 1 was only available to players who netted flawless records in the player vs. player gauntlet Trials of Osiris. The DLC’s story will revolve around saving Osiris—who has been mentioned quite a bit in Destiny lore but not yet seen in the game—from the robotic alien Vex. We should hear more about it soon." http://kotaku.com/sources-destiny-2s-first-dlc-will-star-osiris-add-a-n-1798630605
Klinkt goed! Mercury als locatie om eindelijk te bezoeken, buiten de Social Space om? Aan de andere kant denk ik ... nu al "oude content" refurbishen? Anyway, die eerste DLC zal het echt moeten doen. Als het weer zo'n half tamme toevoeging word als TDB en HoW... Er was toch ook zo'n cutscene van Osiris op Mercury ergens? ... althans, dacht ik. Ik schakel hiervoor even de hulp-lijn @bulletproof010 in.
Ja, een leak die enige kern van "waarheid" kan bevatten. De Season Pass had ook 2 banners. Eentje van Osiris en de ander van Rasputin Wellicht gaan we dus gewoon terug naar de Cosmodrome in DLC 2.
Meh, blij en te Amerikaans die trailer. Waar is die sfeer gebleven zoals onderstaande trailer? Gameplay trailer bevalt me wel iets meer.
Bij mij begint het toch ook wel aardig te kriebelen. Destiny blijft gewoon een heerlijke shooter met die Strikes, Public Events, Prison of Elders etc. Jammer genoeg nooit de Raids kunnen doen. Ik speel ook nooit met headset (speel gewoon via mijn speakers en daarbij speel ik geen andere online games) en dan vind je bijna niemand die samen wil spelen. Maar dit deel gaat toch denk ik wel op dag 1 komen.
Ik zou idd toch maar eens een headset aan gaan schaffen dan, als ik jou was. Een raid doen maakt je Destiny experience wel af namelijk.