Light level 231. Blijf maar strike missies, events en side quests doen maar heb het gevoel alsof ik niks omhoog ga. Blijf maar gear krijgen van gelijke of onder mijn huidige light level. Enig idee wat te moeten doen of is blijven farmen de enige optie?
@Peter OtH Jup, uitgevers zijn al jaren bezig onze standaarden en waarden te veranderen zodat er een nieuwe norm gecreëerd kan worden. Men blijft echter een naïef dier dat toch in die 'val' gaat lopen. Kan je enkel als individu wat aan doen.
En..... gezwicht. Het speelt toch wel erg lekker weg en ik kon hem 2ehands in seal krijgen voor 45. Begin is helemaal dikke prima en deze keer voor een Titan gegaan al had ik wel even moeite om niet gewoon weer voor een Hunter te gaan. Mocht je mij online zien nodig mij gerust uit.
Moet trouwens zeggen. Ik had weinig vertrouwen in de crucible, dit omdat er weinig keuze was met wat je kon doen en vooral de 4vs4 ipv 6vs6 playlists. Maar omdat het nu meer draait op samenwerken/teamplay vind ik het tot nu toe een verademing. Ook de random modes zijn een leuke toevoeging.
Titan 267. Zachtjes aan beginnen aan mn 2e character. RNG is met mij. 3x dezelfde exotic gekregen Verder nog even aan het uitvogelen hoe de fuck ik nu zooi krijg boven 265... En wat voor zooi dat is
Damn, Bungie heeft power levellen even gestealthnerfed. Reddit staat vol met posts dat ze lagere Gear uit weekly reward engrams krijgen. Blij dat ik al 2 poppetjes hoog heb dan Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Dikke vinger van bungie aan alle @nawa 's @Maddmonkey 's en @bulletproof010 's Van deze wereld. Graag gedaan namens bungie.
Ik heb al geroepen dat de nieuwe raid 260-270 zou zijn als beginpunt Nu kan Waldini niet mekkeren dat hij niet de raid gelijk kan doen. Scheelt wel, weet ik zeker dat er een fireteam van 6 geregeld kan worden om de raid day 1 te doen. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Destiny server onderhoud vandaag van ~4 uur tot 8 onze tijd. Hou er rekening mee. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Die hoeren missie in de verhaallijn waarbij je die generatoren aan moet zetten. De tering zeg: @Maddmonkey stijl springen en je de tering schrikken van die schreeuwende Hive, blijkt het geen ruk voor de stellen. Zat al Vault of Glass stijl elke stap en sprong uit te rekenen, maar in één keer gehaald. Weet niet wie er op de design afdeling van Bungie werken tegenwoordig, maar die kunnen dus echt de tering krijgen.
7 tot 11 am Amerikaanse tijd. Bungie gaat natuurlijk niet 4 uur hun spel stilleggen in Amerikaanse prime time he
Ben nu 283 power level. De enige manier om Nu hoger te komen is door raid gear en exotics toch? Legendary's gaan bij mij niet hoger dan 275.