1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Als je legendary mods heb (waarschijnlijk heb je er 1 of 2 door normal gameplay) dan schiet je al wat power omhoog. Die moet je in je gear en wapens zetten. Wat weekly milestones doen voor luminous engrams. En dan weer public events voor blauwe engrams zo moet je wel tot 280+ kunnen komen
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Deze game ook de moeite waard, als je door drukte niet al te vaak kan spelen, en 75 a 80% ik solo speel?
     
  3. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Naja dacht dat die clan banner weer buged was, ik dacht jullie doen dat wel ff.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Denk dat er een plekje vrij komt in de XBW clan
     
    CrazY en VapoChill vinden dit leuk.
  5. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Wel jammer dat je bij de wapens maar één perk kan veranderen en de scopes.
    Die mini tool schiet wel erg lekker.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik doe mijn best. Gaat niet bepaald makkelijk als mensen uitvallen zoals ik al aangaf ;) ik zie graag nog een capabele 6e vaste raidmember erbij komen. Dat lfgen maakt het er niet makkelijker op.

    net ook weer 1,5 uur die Boss geprobeerd, maar niemand mag fouten maken. Daarnaast moet de raid gecleared worden met minstens 3 clanleden van de 6. Anders telt het sowieso niet. Nawa's groepje was nog niet eens tot de Boss gekomen, dus nog even geduld voor de engram. Dit weekend gaan we hem clearen.

    Ergste nu nog is om te moeten werken terwijl je met aan het raiden was. Ik denk nu nog steeds aan die dikzak.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    nawa en VapoChill vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    @Maddmonkey : Zit nu even op een ander adres, ben pas laat thuis vermoed ik, maar wou je nog even vragen of je mijn invite voor de clan al geaccepteerd hebt? Geen haast bij, ben pas net level 9. Moet nog wat PE doen tot level 11 om verder te kunnen met het verhaal. Had ook gelijk de vraag of mede spelers mee kunnen joinen in het verhaal of niet? Ik red me er wel mee, zo moeilijk is het niet, maar voor het geval ik te ver achter ga lopen.

    Heb gewoon zin in level 20 en gearen, waar het om draait in MMO's ook, vandaar ook dat ik zo graag in de clan wil. Uiteraard ben ik ook meer dan bereid in noodgevallen mensen te helpen als ik zover ben. Gamertag is nog altijd Menorius.
     
  8. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Flawlesss :cool:

    De schatkist is wel erg lelijk geworden :+

    [​IMG]
     
    CrazY, nawa, Edjuuuuuh en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Mooi vanaf vandaag kan ik ook Destiny 2 spelen. Niet meer op de Xbox maar oo de PS4 nu overigens.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Hoi lieve Xbox vriendjes!

    Ik ben een complete noob in Destiny. Maar ik zou wel een poging willen doen aan deeltje 2.

    Is dit deel nog geschikt voor complete noobs zoals ik?

    Groetjes,

    Reck
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zoek nog wat PS4 mensen die zin hebben om in de avonduurtjes wat te ouwehoeren en te gamen;)

    Voeg me maar toe! Smok3y_jay85
     
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Mensen mogen mij ook altijd toevoegen om Destiny 2 te spelen enzo.
    Ps4 DefenseForceNL
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Verhaal en alles wat je in je eentje kan doen is makkelijk, prima om mee in te komen. Strikes, crucible, wat de MP is en raids moet je veel meer skills voor hebben en veel meer voor samenwerken. Ook mag je in dat laatste veel en veel minder fouten maken. Als je de MP uit Destiny I niet gewend bent, dan staat je nog wat te wachten.

    Strikes kun je alleen inkomen als je het juiste level hebt, voor raids geld hetzelfde. Strike kun je inkomen via een MM systeem, raids en weekly's niet dacht ik. In ieder geval hoef je voor alles wat je solo kan doen geen skills te hebben. Pas op voor world events, daar kun je zo in belanden en heb je doorgaans wel een man of 2, 3 extra voor nodig, zeker de heroic public events. Succes ermee!
     
  14. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Met een groep LFG'ers zonder ervaring van de hele raid tot aan calus gekomen Gaat nog beter dan met mn eigen groepje
     
    Korkss vindt dit leuk.
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Iemand zin om dat Clan gebeuren iets meer uit te leggen? Want als ik het goed begrijp krijgt iedereen raid gear zolang je maar in de clan zit? Ik zit in de ps4 clan, RAIDXBW maar ik zie net dat daar maar 3 leden in zitten :p Maar als je voor niks de gear krijgt dan ga ik juist liever niet in een clan. Ben nog lang niet raid ready en zit helemaal niet te wachten op gear die ik niet zelf heb verdiend....
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gehaald :D enjoy your free engram!

    [​IMG]
     
    VapoChill, Edjuuuuuh, Nightbringer en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Netjes heren.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ach, Easy :+ first try lukte het. Na in totaal zo'n 9-10 uur wipen.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Rampage vindt dit leuk.
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Is die hunter knaap er al die tijd bij gebleven?
     

Deel Deze Pagina