Schijnbaar droppen Faction wapens wel ... wat helemaal niet zo hoort te zijn Blijkt al sinds "launch" zo te zijn. Heb het idee dat Destiny 2 even helemaal fucked is lol.
En nu haat ik die quest log nog meer. Ik probeer het tot 2 te beperken. Nu moet ik verscheidene dingen halen, totaal niet duidelijk wat je precies moet doen, en moet ook nog eens minimaal level 15 zijn voor de volgende verhaalmissie. Challenges, patrols. Ik kom maar mondjesmaat vooruit, niet omdat ik zovaak doodga, maar omdat het vrij onhandig is om je quest objective te vinden of sowieso te weten wat je moet doen. Destiny I pakte dit toch handiger aan.
Paging my fellow guardians, heb vanavond zin om te raiden. als er een groepje is die derin duikt hit me up please EDIT: Ben na 19:30 online, eventueel eerder
Potverdorie nog zo'n destiny noob hier? Dacht dat ik de enige was. Ben denk wel ietsie handiger in questlog etc maartoch.. welk level zit je? En op welk platform? Kunnen keer teamen anders?
Hier nog een noob die op de PS4 speelt. Heb de eerste paar story missies gedaan dus als er nog meer mensen laag level zijn hier die willen spelen kunnen ze me toevoegen. Wat is jou gamertag Korkss?
Zit op de One, maar doordat ik moeilijk overzicht kan bewaren reageer ik zo. Inmiddels heb ik het door. Het wijst zich vanzelf namelijk, gewoon alles op de map een keer doen dan kom je er vanzelf.
Nightfall is aangepast. Ik ging hem net op mijn 3e poppetje doen en burn staat niet aan. Integendeel, het lijkt wel alsof er iets van een primary buff aanstaat en damage reduction op de energy weapons. Super kut juist, want die tyfus baas sloopt je nu helemaal. We hadden 8 min bij de baas en niet gehaald. Het gaat nu ontiegelijk traag allemaal en die modifier dat je geen health erbij krijgt staat er nog wel. Veel plezier voor degene die hem nog moeten doen